• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Gabumon: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - Chaim: Matthew Oliver Parker ~ Pijn en bliksem veroorzaken
    - Cybele: Mylana McRow ~ Water
    -
    - Drugsforsale: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    -
    - Cybele: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - Drugsforsale: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    -
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    -
    - Chaim: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Chaim: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster



    Plattegrond ware grotte

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 22:25 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nagaari

    'Hahahah, geloof me, ik ben tot bijna alles toe in staat.' Zendé maakt wat cornflakes voor hemzelf klaar en komt naast me zitten. Ik kijk vrolijk en trots naar me cornlfakes maar ik merk dat Zendé me zowat half bestaart. 'Moet ik het menselijk vinden dat meneer Zendé me zowat bestaart?' Ik keer me tot hem en lach een beetje gek.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Mylana

    'Helemaal mee eens, moeten ze inderdaad maar niet pesten,' reageerde ik en keek hem even schuin aan. 'Waarom werd je eigenlijk gepest?'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Zendé

    'Hahaha, geloof me, ik ben tot bijna alles toe in staat,' zegt Nagaari waarna ze triomfantelijk naar haar cornflakes kijkt.
    'Moet ik het menselijk vinden dat meneer Zendé me zowat bestaart?' vraagt ze opeens waarna ze zich iets naar me toedraait en vaag begint te lachen.
    Als ik bij iemand anders was geweest waren mijn wangen waarschijnlijk rood gekleurd, maar nu is dat niet het geval. Ik weet niet waarom, waarschijnlijk omdat het Nagaari is.
    'Ja, doe dat maar wel,' zeg ik grinnikend waarna ik voor me uit kijk en wat hapjes van mijn cornflakes neem. 'Ik snap alleen niet hoe je me zo uit mijn frustraties kan helpen. Om ze te vergeten, bedoel ik.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Nagaari

    Ik kijk weer naar mijn cornflakes en ga weer happen. 'Ja, doe dat maar wel,' Ik grinnik om zijn antwoord en hij vervolgt weer voor ik iets kon zeggen. 'Ik snap alleen niet hoe je me zo uit mijn frustraties kan helpen. Om ze te vergeten, bedoel ik.' Ik kijk weer naar hem maar nu moeilijk. 'Je bedoelt..? in iedergeval, je mag me vaker bestaren als het je blij maakt.' Ik steek me tong uit en ik ga snel verder met praten. 'Maar volgens mij ben ik zelf een grote frustratie en raar dat je moeilijk aan iets anders kan denken als het lijkt dat ik aandacht te kort heb, dusyeah. Dan heb ik alle aandacht. En nu klink ik als een huppelkutterige arrogante tyfusenge eendbekkende hupplkutding..' Ik lach weer naar hem, kus hem weer op zijn wang en MET SCHONE LIPPEN. 'Dankje voor het er uberhaupt hier zijn en met me omgaan..'


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Zendé

    'Je bedoelt...?' vraagt Nagaari met een moeilijk gezicht, maar voordat ik het kan uitleggen gaat ze al verder. 'In ieder geval, je mag me vaker bestaren als het je blij maakt.' Ik grijns en zij steekt haar tong uit. 'Maar volgens mij ben ik zelf een grote frustratie en raar, dat je moeilijk aan iets anders kan denken, als het lijkt dat ik aandacht te kort heb, dus yeah.' gaat ze snel verder zodat ik niet kan protesteren. 'Dan heb ik alle aandacht. En nu klink ik als een huppel-kutterige arrogante tyfus-enge eend-bekkende huppelkut-ding...' Ze lacht en drukt haar - tot mijn genoegen schone - lippen op mijn wang. 'Dank je voor het er überhaupt hier zijn en met me omgaan.'
    Ik schud afkeurend mijn hoofd. 'Nagaari, je denkt veel te slecht over jezelf. Je bent echt een hele leuke meid.' Mijn wang gloeit na van de kus, maar hij is niet rood. Ik snap niet waarom dat ineens gebeurd, want ze heeft me al zo vaak op mijn wang gekust en toen werd die niet zo warm.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Nagaari

    'Nagaari, je denkt veel te slecht over jezelf. Je bent echt een hele leuke meid.' Ik glimlach. 'Heb altijd al een slecht beeld van mezelf gehad. I have so my problems and life.' Ik voelde mezelf beetje down worden. Maar ik zette mezelf daar overheen en probeerde me lepel weer te vullen en Zendé te voeren. 'Zeg eens AAAAA.' Ik lach hard.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia

    'Sorry wat heb ik gemist, ik was even.. Weg..' zei hij. Ik keek hem verbaasd aan. Had hij nu niks gehoord van alles? 'Niks,' antwoordde ik kortaf en keek naar voren.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm

    'Niks,' Ze antwoorde kort. 'Sorry voel me beetje afwezig enzo maar ik ga denk ik gewoon vrolijk doen en me eroverheen zetten.' Ik voelde me zo leeg van binnen alsof iemand me ziel had opgegeten. Wat is er toch met me.. Daarnet vrolijk en nu..


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Zendé

    'Heb altijd al een slecht beeld van mezelf gehad,' zegt Nagaari glimlachend, en opeens word ik overspoeld met medelijden. Ik snap echt niet waarom ze zichzelf zo raar vind of zo. 'I have so my problems and life.'
    Ze gaat met haar lepel weer in de cornflakes en ik denk dat ze even wilt eten, maar dan steekt ze de lepel opeens naar mij toe. 'Zeg eens A!'
    Ik doe moeite om mijn lach in te houden, maar uiteindelijk weet ik mijn mond wijd open te doen. 'Aaaaah!'
    Nagaari lacht hard. Haar lach is aanstekelijk. Een grinnik verlaat mijn mond, maar ik herstel mezelf en houd mijn mond weer open.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Nadia

    'Sorry voel me beetje afwezig enzo maar ik ga denk ik gewoon vrolijk doen en me eroverheen zetten,' zei hij. Ik keek hem weer aan. 'Het komt wel goed.' Ik ging eventjes met mijn hand door zijn haren. 'Als je wilt praten, ik heb alle tijd.'

    [Ik ben ff douchen ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nagaari

    Ik stop de lepel in zijn mond, laat me mok los om zijn kaken weer dicht te doen en merk dat mijn mok van me benen van glijd. 'NEE.' Ik kijk met grote ogen en k probeer nog snel mijn mok te pakken maar het mislukt. Ik kijk zielig naar het hoopje op de grond. 'Mijn hart. AUUUWW!! Ik zie het witte licht.' Ik doe nog extra dramatishe bewegingen en lach dan weer en ik ruim alles op. Ik had niet zoveel zin meer.

    Storm

    Ik lach kort. 'Jaa idontknow, voel me zo leeg van binnen alsof ja..' Ik kijk beetje moeilijk maar lach dan weer naar Nadia. 'Laat maar. Ik leg je later denk ik wel uit.' Ik geef haar een kus op haar wang en knuffel haar even.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Zendé

    Ze stopt de lepel in mijn mond en zet haar mok op haar schoot, wat niet heel erg slim is. Met haar handen komt ze dichterbij mijn kaken om ze op elkaar te klemmen, maar dan begint het kopje van haar benen af te glijden, zoals ik al verwacht had. 'Nee!' roept ze met grote ogen waarna ze naar het ding graait, maar tevergeefs. Het valt op de grond. Kapot.
    'Mijn hart,' zegt Nagaari dramatisch. 'Auw! Ik zie het witte licht.' Ze begint wilde bewegingen te maken en ruimt het dan lachend op. Ik lach mee, eet de laatste restjes uit mijn kommetje op en ga dan weer op de vloer staan.
    'En, zit je vol of heb je nog honger?' vraag ik als ze klaar is met opruimen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    (Sorry ik moest lol erin brengen XD)

    Le Nagaari

    'Jaa man, kapotveel honger. Laat ik eens van de grond eten.' Ik lach even en duw hem zachtjes. 'Maar nee ben niet echt hongerig meer. Hoezo dan?' Ik loop naar hem toe en stop een paar centimeters voor hem. 'Mag ik een knuffel? Want ik vind dat wij cornflake-maatjes moeten worden.' Ik probeer zo schijnheilig mogelijk over te komen.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia

    Hij lachte kort. 'Jaa idontknow, voel me zo leeg van binnen alsof ja..' zei hij. Hij keek een beetje moeilijk maar lachte daarna weer naar me. Niet begrijpend keek ik hem aan 'Laat maar. Ik leg je later denk ik wel uit,' zei hij. Ik sloot mijn ogen toen hij een kusje gaf op mijn wang en me eventjes knuffelde. Voordat hij weer goed kon zitten sloot ik gauw mijn armen om hem heen, waardoor hij niet gewoon kon zitten. 'Ik mis je nog steeds,' fluisterde ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm

    Ik zat een beetje oncomfortabel maar dat boeide me niet. Ze laat het gaan, hier wil ik eerst over nadenken. 'Ik mis je nog steeds.' Ik aai over haar rug, 'Rustig ik ben er.. Ik ben er.'


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.