• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Gabumon: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - Chaim: Matthew Oliver Parker ~ Pijn en bliksem veroorzaken
    - Cybele: Mylana McRow ~ Water
    -
    - Drugsforsale: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    -
    - Cybele: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - Drugsforsale: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    -
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    -
    - Chaim: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Chaim: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster



    Plattegrond ware grotte

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 22:25 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Volgens mij heb je diapal al gevonden ;D En ik hoop dat alles snel weer beter gaat]

    Nadia

    Ik glimlachte en knikte. 'En, ik zal voortaan dan wel wachten met wakker worden,' zei ik met een lachje. Ik boog me zachtjes naar hem toe en drukte zachtjes mijn lippen op die van hem. Zachtjes duwde ik tegen zijn schouders, zodat we konden gaan liggen. Mijn verstand zei dat ik dit al veel te gauw deed. Het kon mij niet schelen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Lolyeah and imsorry, le Dewi is having a fight wiff het bf. grr. ]

    Nagaari

    'Yeaah.' Ik kijk een beetje awkward rond. 'Volgens mij klopt hier iets niet..' Ik pakte snel een glas en schonk cola voor mezelf in want ik kreeg een aardig droge keel.. 'Voel jij je ook niet ongemakkelijk?' KUT NAGAARI, TE OPEN. TE OPEN.

    Storm

    Ik liet me maar vallen en ging liggen. 'Wait ik bedenk me net, hebben we zometeen geen les?' Ik verstoorde het leuke moment, iets wat ik vaker deed, maar het moest maar even..

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 22:03 ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [Ahwwww en why did you forget Le Storm D:]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ KWam daar later achter,, majaa ik ga drinken zoeken ;d ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [Ok ;d en zoekse xd]

    Nadia

    'Wait ik bedenk me net, hebben we zometeen geen les?' vroeg hij. Ik haalde me schouders op en keek hem aan. 'Denk het wel, maar ik wil niet. Niet nu ik jou weer heb,' zei ik met een glimlachje. Ik legde mijn hoofd neer op zijn borst, om zo naar zijn hart te luisteren. Misschien waren mijn reactie qua missen en al overdreven, maar ze waren wel waar. Alleen zijn is een hel. Zonder hem is het een hel. Uit reactie greep ik zijn shirt beet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zendé

    'Yeah...' zegt Nagaari terwijl ze onbehaaglijk om zich heen kijkt. 'Volgens mij klopt hier iets niet.' Ze pakt een glas uit het kastje en een fles cola uit de koelkast, waarna ze wat inschenkt. Ze kijkt niet op, maar vraagt nog wel iets. 'Voel jij je ook niet ongemakkelijk?'
    Een paar seconden met mijn mond vol tanden, zoekend naar woorden. Ja, dat is gewoon Nagaari. Ze zegt meestal wat ze denkt en houdt niet veel voor me verborgen. 'Beetje,' mompel ik uiteindelijk.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [ Ik ben deze week erg afwezig, ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ READ!! ; Kga denk ik niet reageren.. Het gaat allemaal even.. te slecht. ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [Oké, sterkte. Ik zal op je wachten.]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [ Whowkay, heb net shockend nieuws gehoord dus like, maybe krijg je minderblije reactie's maar ik probeer me zo veel mogelijk in te leven in de vrolijke Nagaari en the lovely Storm. ]

    Nagaari

    'Beetje,' .. Ik kijk even verbaasd en geschrokken op. 'Het is gewoon mijn schuld, ik ben te open enzo, en soms moet ik me mond houden maarlike ik voel me gewoon zo goed bij jou. My problem, im sometimes too close.' Ik keek even beschamend naar me voeten en drink weer wat cola.

    Storm

    Ik zat ver ver in dromenland, niet dat ik sliep maar gewoon in me gedachtes. Ik en Nadia, eigen huis, kaarsjes. Romantisch dat wil ik eens doen. Ik werd wat wakker toen ik een greep voelde bij mijn shirt. Ik keek omlaag. 'Rustig, rustig. Ik laat je niet alleen. Jij bent mijn meesteres, ik ga pas weg wanneer jij het zegt.' Ik geef wat kusjes op haar hoofd.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [Wat is er gebeurd? D:]

    Nadia

    'Rustig, rustig. Ik laat je niet alleen. Jij bent mijn meesteres, ik ga pas weg wanneer jij het zegt,' zei hij geruststellend. Ik voelde wat kusjes op mijn hoofd. Het stelde mij gerust. Meer dan gerust, gewoon rustig. Ik hield zijn shirt vast en keek hem een beetje smekend aan. 'Alsjeblieft, kus me?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Me bf zei dus tegen me bestfriend van ja als je plaats zoekt kan je bij me wonen want ze had shit etc. en dus later zei hij, jaa maar schijnlijk gaan we neuken als je hier woont ditdat, alsof hij wilde dusyeah, morgen eff hardonhard gesprek hebben and its over,, so soon me is FREE DEWI FREE DEWI ]

    Storm

    Ik lachde kort. Ik gaf een lange grote lebber op haar voorhoofd en lachde weer. Ik pakte zachtjes haar kin meer omhoog, en kuste haar zachtjes op haar lippen, bang om haar te breken of iets. Zo leek het voor mijn gevoel, ik tikte met mijn tong wat tegen haar lip. The beginning of a real gentlemens kiss.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [Hmm succes]

    Nadia

    Ik moest lachen om de grote lebber die hij mijn voorhoofd gaf. Zachtjes pakte hij mijn kind. Zachtjes kuste hij mijn lippen. Ik glimlachte tegen zijn lippen. zijn tong tikte tegen mijn lippen aan. Met een glimlach opende ik mijn mond een stukje. Verlegen kwam mijn tong te voorschijn.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ HAHAHA KIND! XD Sorry ik vrolijk mezelf op met droogheid. ;') ]

    Storm

    Ik voerde haar mee in een passionele zoen. Na weet ik veel hoelang liet ik haar los, haar mond dan. 'Ik wil je niet kwijt. Never.' Ik voelde me warm van binnen, iets dat me blij maakte. 'Ik snap je wel, alleen is zo, alleen. Het geeft mij een koud gevoel.' Het klonkt erg somber, maar als je erover nadenkt is het ook zo.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [Laatste en dan ga ik naar bedje toe ;d]

    Nadia

    Ik keek hem aan en luisterde naar wat hij zei. Ik knikte toen hij klaar was. 'Ik heb jou nog nooit kwijt gewild,' zei ik zachtjes. Ik dacht aan het strand. Ik voelde me toen al alleen. Ik werd wel eventjes afgeleid, maar dat was niet genoeg. Ik slikte en keek hem nog steeds aan. 'Geloof me. Eerst is het een warm gevoel, maar dat komt omdat je hele lichaam overstuur raakt en daarna? Daarna word het ijskoud en alleen maar kouder en ellendiger.' Ik keek omlaag. Laatst nog gehad. Ik rilde.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 9:12 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you