• Ik heb al een paar dagen het idee in mn hooft om op boogschieten te gaan..
    Mn moeder moet er nog overna denken maar het lijkt mij erg leuk..

    Ken je iemand die op boogschieten zit?
    Of zit je erzelf op?

    Wat vinden jullie van het idee? :Y)

    Geen idioote reactie's.. Xd


    Don't be like the rest of them, darling

    dat wil ik eigenlijk ook leren, maar ik ben echt heel slecht in richten :$


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Heb ik ooit gedaan op Cm, het is echt moeilijk en je hebt snel pijn aan je vingers en hand.. nu ja, dat kon ook aan mij liggen ;D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Haha, Sja.. Als mn moeder me wil brengen ga ik zoizo eerst voor 10 lessen op proef.. Even kijken hoegoed ik kan richten.. Xd.. Hopelijk raak ik niemand door zn hooft.. Xd


    Don't be like the rest of them, darling

    Pusheen doet eraan (:

    Ik heb het wel een paar keer gedaan, maar ik was nou niet zo goed :'D

    Ik wil stiekem leren schermen, maar dat is veel te duur en wordt niet in onze stad/ons dorp aangeboden, dus helaas.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Een vriend van mij doet dat.

    Verkleed je als Katniss en je kan bijna naar de Hunger Games ^^


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Xd, Whahaa.. Ja bijna wel he..

    Met mn vader en mn broertje maakte ik vroeger de heletijd pijl en bogen..
    Dan van gewoon houd.. Toen leek het me al leuk.. Gewoon om het te kunnen lijkt het me al awesome...


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik heb dat eens gedaan met sportdag en dat was awesome ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik doe het dus inderdaad, zoals Remembrall zegt. ^^
    Maar je hebt mij al gevonden via gb, dus ik denk niet dat ik hieraan nog veel moet toevoegen. :3

    Trouwens, richten is niet zo moeilijk. Ik ben daar ook vreselijk in, maar het is niet het richten dat telt. Je houding moet goed zijn. Als die niet goed is, vliegt je pijl sowieso slecht en is er niets te mikken aan. Je hoeft pas te mikken als je houding goed is en dan nog valt dat heel erg goed mee. Moet je je voorstellen dat je dan ook maar op 6 meter van het blazoen (de roos) staat in het begin. Je gaat steeds verderaf na een tijdje en dat pas als je beter wordt, dus don't worry. ^^

    [ bericht aangepast op 23 maart 2012 - 16:38 ]


    Let the Night embrace you

    Het zou me best leuk lijken om te doen, maar ik geloof dat ik er iets te onhandig voor ben, haha.
    Wel gaaf dat jij van plan bent om het echt te gaan doen. ^^


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    IKKE doe het! Al 4 jaar! :$
    Het is een geweldige sport!!

    Ik wil ook geen andere sport meer gaan doen. Of met een ander soort boog gaan schieten, een recurve in mijn geval.

    Als je vragen hebt, stel ze gerust (in m'n GB)

    [ bericht aangepast op 23 maart 2012 - 18:50 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Zit er zelf ook al een tijdje over na te denken om erop te gaan. :P Moet er alleen eerst het geld voor bij elkaar zien te krijgen. :P


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Jeah, Mn moeder bijna zover dat ik mag :)
    Ik ben happy XD


    Don't be like the rest of them, darling

    Jeah.. Ik mag waarschijnlijk.. Alleen het volgende probleem is dat ik waarschijnlijk moet gaan fietsen.. Mn moeder moet op de dag van de training naar haar school (Ze studeert voor engelse leraares) En mn vader gaat dan meestal met mn zus naar prive les van paardrijden..


    Don't be like the rest of them, darling