• Heey,
    Ik vroeg het me af. Ben jij net ergens achtergekomen wat je niet wist?

    Bij mij ging het zo:
    Ik ben via Twitter erachter gekomen wie één van m'n nichten is. (geen idee of ik er meer heb). Ik dacht dat ze iets ouder dan mij zou zijn, een jaar of 16 dus. Wat blijkt: Ze is 13! :S

    Greetz,
    Kim alias Wicket


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    MisaAmane schreef:
    Dat mijn klas dommer was dan ik dacht(cat)


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik kom er net achter dat ik nog moet pianospelen en daarna gelijk weg moet. Hoezo rustig dagje?


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik ben er net achtergekomen dat ik de houten tafel van mijn moeder heb verneukt met nagellak remover. Voor de tweede keer.
    Oeps.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    MisaAmane schreef:
    Dat mijn klas dommer was dan ik dacht(cat)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Dat ik gisteravond mijn kamer op moest ruimen, dat niet gehoord had en dat mijn zus op mijn kamer zou logeren, dat mijn vader mij een hyfive (hoe zeg je dat nou?) komt geven. Vraag ik waarom: antwoordt hij:'Je hebt je kamer goed opgeruimd...' Ik kijk hem schaapachtig aan. 'jaaa' NOT
    Beetje onduidelijk maarja.xD


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Dat ik moet gaan eten, haha!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dat iemand niet mooi,slim en vriendelijk tegelijkertijd kan zijn.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    MisaAmane schreef:
    Dat mijn klas dommer was dan ik dacht(cat)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    dat mij haar best mooi is xd

    Dat het volgende volgende week vakantie is!! Jeuuuuuuuj!! Ik dacht dat dat nog ff was maar niet dus!!


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Dat ik mensen kan manipuleren:Y)
    HÈ MANON?


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Dat als je heel sociaal doet bij concerten je echt helle leuke mensen kan ontmoeten., ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik kom erachter dat ik mijn Fnrs paspoort niet kan vinden en ik moet over een half uur in de auto zitten richting een wedstrijd..


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Dat 2 mensen uit mijn klas echt vreselijk asociaal is als zij de hele tijd alleen lopen en de rest van de klas lekker gezellig in de zon zit te praten.

    Dat ik best gelukkig kan zijn als ik nog harder mijn best er voor ga doen.


    26 - 02 - '16