• Heey,
    Ik vroeg het me af. Ben jij net ergens achtergekomen wat je niet wist?

    Bij mij ging het zo:
    Ik ben via Twitter erachter gekomen wie één van m'n nichten is. (geen idee of ik er meer heb). Ik dacht dat ze iets ouder dan mij zou zijn, een jaar of 16 dus. Wat blijkt: Ze is 13! :S

    Greetz,
    Kim alias Wicket


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Hm, ik kom er net zo'n minuut geleden achter dat ik vanavond veel te veeel drank ga .. opmaken in me uppie. (cat)
    en dat me buurman een achterlijke zak is omdat hij takken afzaagt en ze vervolgens over de schutting in onze tuin gooit. o__O


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik kwam vandaag onder andere achter deze twee dingen:
    ~Vandaag gaat de zomertijd weer in, dus moet ik alle klokken weer verzetten.
    ~Na één middag in de stad hebben gelopen, heb ik heel erg last van m'n hielen en m'n benen.
    Ik kwam vandaag achter nog twee dingen, maar die ben ik vergeten. xD

    Een ander iets waar ik laatst achterkwam:
    Nash Overstreet uit Hot Chelle Rae is de broer van Chord Overstreet. Dat wist ik niet. :P

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 19:45 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Dat de acteur die Ceasar Flickerman speelt in de Hongerspelen ook de 'homo' uit Burlesque speelt.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    dat ik een voldoende heb gehaald voor Duits


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    dat mensen blijkbaar alles op twitter pleuren als er iets is gebeurd :'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    ik kom er net achter dat ik tijd te kort ga hebben om al mijn wiskunde nog te leren

    Ik kwam er net achter waarom een Qwerty toetsenbord een Qwerty toetsenbord heet. En waarom een toetsenbord niet in alfabetische volgorde staat.(nerd)


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Dat het alweer zondag is.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dat de batterij van mijn laptop bijna leeg is(cat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Dat we taart in de koelkast hebben liggen en ik het nu ga eten. :Y)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    everx schreef:
    ik kom er net achter dat ik tijd te kort ga hebben om al mijn wiskunde nog te leren


    The odds are néver in our favor.

    Dat mijn hele proefwerkweek is omgegooid waardoor ik begin met mijn slechtste vak: Biologie.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Gabumon schreef:
    Ik kwam er maandag achter dat je bij het Syndroom van Asperger, het woord Asperger anders uitspreek dan een Asperge, dat ding dat je op eet.


    Hoe spreek je dat dan uit? D:

    Dat gamende vriendjes soms best irritant zijn :'D


    -

    Goulding schreef:
    (...)

    Hoe spreek je dat dan uit? D:

    De g, spreek je gewoon uit als een g niet als een engelse g...

    OT: geen idee...


    Deep inside, I've never felt alive