• Heey,
    Ik vroeg het me af. Ben jij net ergens achtergekomen wat je niet wist?

    Bij mij ging het zo:
    Ik ben via Twitter erachter gekomen wie één van m'n nichten is. (geen idee of ik er meer heb). Ik dacht dat ze iets ouder dan mij zou zijn, een jaar of 16 dus. Wat blijkt: Ze is 13! :S

    Greetz,
    Kim alias Wicket


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    en dat ik m'n 2323 post gemist heb


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik haat bloemkool. (no_chears)


    26 - 02 - '16

    Ik kom er net achter dat er een spin in de WC zit


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    dat de cola op is ): en ik mijn salaris heb gehad :P

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 16:49 ]

    Dat ik mijn schoolsite niet verkeerd in moet typen
    Normaal typ ik de eerste letters en kan ik dan op enter drukken, maar nu zit ik op een andere pc en kwam ik dus op een site terecht die ik liever niet had gezien


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dat mijn zusje zich heel goed vermaakt in een wasmand. (cat)


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Dat ik super chagrijnig word van sommige mensen. Grom.


    Me so good.

    Mijn oom mag morgen uit het ziekenhuis! (yeah)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Dat Brutus super chagrijnig word van sommige mensen xD (van mij denk ik ook...)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Dat ik geen vanille sigaren moet roken, omdat ik het niet lekker vind smaken en ik er heel erg van ga hoesten.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Dat Lenny Kravitz eigenlijk een zanger is, terwijl ik die nummers toch wel vaak gehoord heb. * Shame on me *


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    GelaarsdeKat schreef:
    Dat Brutus super chagrijnig word van sommige mensen xD (van mij denk ik ook...)

    Whaha neeeeee natuurlijk niet! Sfeer thuis is nu om te snijden en dat net met de rpg erbij.. ('':


    Me so good.

    Ik ben er onlangs achter gekomen dat iemand die ik al zo'n 5 jaar ken van mijn vorige school en ik dezelfde neef delen...
    Haar neef is mijn neef wat ons dus praktisch familie maakt (ik heb echter een hekel aan dat kind gekregen in de laatste 3 jaar)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Hihi ja xD ik merk dat ik Flikken Antwerpen leuker vind dan Flikken Gent uf course minder leuk dan Flikken Maastricht.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Dat ik nog steeds schijtebenauwd ben van the weeping angels.