• Heey,
    Ik vroeg het me af. Ben jij net ergens achtergekomen wat je niet wist?

    Bij mij ging het zo:
    Ik ben via Twitter erachter gekomen wie één van m'n nichten is. (geen idee of ik er meer heb). Ik dacht dat ze iets ouder dan mij zou zijn, een jaar of 16 dus. Wat blijkt: Ze is 13! :S

    Greetz,
    Kim alias Wicket


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    dat 1 van de mooiste verhalen gaat stoppen :(


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dat Victor King en D-trix in de videoclip van 'I'm sexy and I know it' zit! (H)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Dat mijn zus precies een jaar na mij op Q is ingelogd. :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Dat ik gru-we-lijke lol kan hebben met een van mijn beste vriendinnetjes die ik al heel lang niet heb gesproken!


    Bad decisions make good stories.

    ik kom er net achter dat ik zo druk aan het lezen was dat ik al 1.5 uur niet had gerookt xD


    we all deserve to die

    Dat ik niet uit kan slapen. (no_chears)


    26 - 02 - '16

    Dat ik geen zin in folderen en scouting hemaarliever heel de dag in men kamer met wat eten en drinken en harde muziek op q zit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik kwam er net achter dat ik emotioneel word van Don't Give Up The Fight van Racoon..
    Mijn opa is al enige tijd dood, maar dit soort liedjes maakt me toch weer aan het huilen.. :'(

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 19:19 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Dat ik maandag heel veel huiswerk heb voor wiskunde.

    Dat ik meer haters heb dan ik dacht. :3


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Dat een aardrijkskunde docent volgens mij getrouwd is met een biodocent, dat ze een hond hebben die hetzelfde ras is al de onze en dat ze in mijn buurt wonen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dat pruiken dragen eigenlijk best wel cool is.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat 1D een geheim 'teken' heeft(krul)


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Dat ik een liedje in mijn hoofd heb :p


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Dat ik slechte oortjes heb


    Mijn username is een kopje, geen plaat