• "97% van de jongeren zouden huilen als ze Justin Bieber op de top van een flatgebouw zouden zien - klaar om te springen. Als jij deel uitmaakt van die 3% die in hun sofa zouden zitten, al roepend: "Doe een salto!", kopieër dan dit bericht op je profiel of wat dan ook."


    Dit berichtje ben ik al meerdere keren tegengekomen op profielpagina's en ik stoor me er stiekem best wel aan. Ik heb zelf echt NIETS met Justin Bieber - en ik zie dit berichtje ook wel eens gericht tegen One Direction, waar ik ook niets mee heb - maar ik laat het niet op deze manier weten. Wat walg ik toch van de mensen van nu.
    Ik heb serieus wel naar Justin Bieber en alle andere artiesten waarvan zo'n 97%-grap gemaakt wordt geluisterd, puur omdat ik wilde weten waar mijn klasgenoten zo dol op waren en omdat zij daar BLIJ van worden. Maar blijkbaar zijn er mensen die niet begrijpen dat dat soort dingen redelijk bot, lomp en hufterig zijn.
    Just for the record; je kan zijn muziek wel slecht vinden (als je iemand bent zoals ik), maar zeg dan liever; 'ik hou niet zo van Justin Bieber.'. And besides, it's not adding ANYTHING special to your profile. Who gives a fuck if you're a sadistic little bastard? Ik bedoel, die drie procent van de honderd procent mensen op de hele wereld, moeten wel de psychopaten zijn die ervan houden als mensen pijnhebben. Want stel dat hij daar echt staat, vreselijk verward en heel erg depressief, dat hij het leven niet meer ziet zitten, zou je dan niet SNEL naar boven klimmen, hem neer zetten en een dokter bellen? Ik bedoel maar; als ik iemand op een flatgebouw zie staan - ongeacht wie het is - klaar om te springen, dan zou ik niet roepen: "doe een salto" of iets dergelijks. Ik weet het, het is niet serieus bedoeld, maar ik stoor me er toch aan. Vul de naam van je eigen favoriete artiest eens in, of van je broer, je zus, je vader, je moeder, je vriend(innet)je?

    Juist ja. Bekrompenheid. Ik wil er graag een nieuwe draai aan geven;

    Als iemand op een flatgebouw zou staan - klaar op te springen - zou 97% van de mensen geschokt reageren en proberen hem of haar tegen te houden. Hoor jij bij deze 97%, reblog dit dan of zet het op je profiel. We're all human and we all have souls. Respect the living.


    Voel je vrij om het daadwerkelijk te doen ;)

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 1:05 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik ben het wel met je eens. Ik vind Justin Bieber niets, One Direction niets, Harry Potter niets, Twilight niets, The Hunger Games niets, alles wat nú een hype is op Quizlet vind ik niets, maar ik ga dat niet dikgedrukt in grote letters op mijn profiel zetten, gewoon omdat ik andere mensen respecteer in hun dingen. Voor mijn gevoel heeft niemand tegenwoordig nog respect voor de keuzes van anderen.


    Destroy what destroys you.

    Ik had zoiets op mijn profiel staan, maar ik heb het eraf gehaald, omdat ik het zinloos vond.
    Ik heb niks tegen die gast, ik vind alleen z'n muziek niet zo goed.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik vind zijn liedjes niet zo geweldig, maar ik vind zo'n 97% berichtje op het profiel nou ook niet echt zinvol. :')

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 15:29 ]


    26 - 02 - '16

    Ik erger me er ook aan.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ach ja, mensen zetten we meer domme dingen op hun profiel. Het boeit me eigenijk niet zo.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    "97% van de jongeren zouden huilen als ze Selena Gomez op de top van een flatgebouw zouden zien - klaar om te springen. Als jij deel uitmaakt van die 3% die in hun sofa zouden zitten, al roepend: "Doe een salto!", kopieër dan dit bericht op je profiel of wat dan ook."

    dit heb ik ook een keer op iemand zn profiel gezien
    en er stond onder:
    Selena, je pakt Justin van ons af

    slaat ook nergens op

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 22:49 ]

    Kom op man, dat bedoelen ze toch niet serieus. Waarom altijd alles meteen zo serieus opvatten. Laat ze lekker.

    Die dingen zijn zo dom dat ik ze niet eens serieus kan nemen. Als ze echt iemand beledigen zeg ik er wel wat van, maar bij dit niet. Sowieso snap ik niet waarom mensen iets iemand zou willen beledigen, zeker als hij het toch niet lees. Ik mag dat joch ook niet, maar zolang hij niks slecht zeg, zeg ik niks slecht terug(nu is Bieber een slecht voorbeeld, want hij zegt soms echt belachelijke dingen).

    Maar dat is net zo als die 'You say...I say...' berichten. Pleace, grow up.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik vind dit iets heel raar om je aan te ergeren eigenlijk. Het lijkt me meer dan logisch dat je die berichtjes niet letterlijk moet nemen en bovendien en ze niet minder irritant als het befaamde Tokio Hotel- Onze Vader of die zinnetjes van 'REAL JB-fans -insert dwaze reden waarom iemand fan zou zijn-' en zo van die dingen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Verspil er geen woorden aan, is 't niet waard ;].


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind het naar om dat soort berichtjes te lezen, ook al zijn ze misschien niet letterlijk bedoeld. Natuurlijk je kan Justin Bieber haten maar ik denk niet dat die mensen hebben bedacht wat voor impact het op zijn familie en vrienden zou hebben als hij daar werkelijk stond en als 3% van de mensen zei 'Doe een salto', ik denk niet dat veel mensen het leuk zouden vinden als in plaats van hem iemand daar zou staan waarom ze geven.


    Physics is awesome

    Usui schreef:
    Ik erger me ook te pletter aan die berichtjes. Eindelijk zegt iemand er iets van.


    Tell me about it, stud.

    Moran schreef:
    Ik vind dit iets heel raar om je aan te ergeren eigenlijk. Het lijkt me meer dan logisch dat je die berichtjes niet letterlijk moet nemen en bovendien en ze niet minder irritant als het befaamde Tokio Hotel- Onze Vader of die zinnetjes van 'REAL JB-fans -insert dwaze reden waarom iemand fan zou zijn-' en zo van die dingen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik denk dat ik die 1% zou zijn die moeite wil doen om iemand te overhalen om het niet te doen. Ik wil mensen altijd helpen en ik wil zo graag eens een mensenleven redden. Klinkt misschien raar maar dat staat op mijn bucketlist... Versta me niet verkeerd. 't Is niet dat ik hoop dat er iemand in gevaar komt maar als dat toeval voorvalt en ik heb die kans zou ik dolgraag iemand redden...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    HoranNiall schreef:
    Ik denk dat ik die 1% zou zijn die moeite wil doen om iemand te overhalen om het niet te doen. Ik wil mensen altijd helpen en ik wil zo graag eens een mensenleven redden. Klinkt misschien raar maar dat staat op mijn bucketlist... Versta me niet verkeerd. 't Is niet dat ik hoop dat er iemand in gevaar komt maar als dat toeval voorvalt en ik heb die kans zou ik dolgraag iemand redden...


    Gewoon door dat te denken heb je mijn dag gered, weet je dat? :]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!