• Hoe zijn jullie op Quizlet gekomen? Via vrienden? Via een andere site? Ik ben benieuwd.

    M'n broer


    Signature:

    Biologist schreef:
    Daar zijn al topics over, maar ik via plaatjes.

    Sorry, dat wist ik niet.

    Een vriendin van de simssite omdat ik me verveelde en hier quizzen waren. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Kindertent


    Life is hard and then we die

    Via Google.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Zussie lief


    Shoganai i ne~

    Google. :Y)

    Jepson schreef:
    Ik zocht op Google voor plaatjes van Justin Bieber. The Jonas brothers, Toen kwam ik bij een story en ik was verslaafd. Een paar weken later heb ik een account gemaakt en tadaa. (':

    Via een vriendin die hier een paar story's las maar na een keer of twee keer inloggen niet meer echt actief was. Dus toen ik me een keer verveelde meldde ik me aan.
    I regret nothing.


    The odds are néver in our favor.

    Ik deed quizjes omdat verveelingheerste en tjoep quizlet. Na een paar quizzen peerde ik hem en later kwam ik terug. Toen ontdekte ik verhalen en maakt eik een account aan. Zo is mijn vriendin via mij verlsaafd geraakt:Y)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mijn achternichtje was een dag bij me en we verveelden ons. Zij kende Q en toen gingen we zelf een quiz maken op een gedeeld account. En toen zij weg was heb ik de dag erna zelf ook een account aangemaakt ;D

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 21:53 ]


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Ben ik serieus de enige die er via Hyves is achtergekomen :W
    Nou ja, die heeft het trouwens geweten dat ik Q ontdekt heb, wantik heb Hyves gewoon per direct verwaarloosd :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Biologist schreef:
    Daar zijn al topics over, maar ik via plaatjes.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Daar zijn idd al topics over, maar ik via quizzen die ik via google vond.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik zocht naar plaatjes van Tokio Hotel :'D Want ik hoorde van mensen dat het rare gozers waren, dus toen wilde ik dat zien:Y) En toen ging ik quizzen doen, werd fan van Tokio Hotel en begon daar series/stories over te lezen.


    To live would be an awfully big adventure