• Ik vroeg me af; weten jullie ouders van Quizlet? Zelf hield ik eerst namenlijk alles wat ik op de computer deed verborgen, maar sinds een half jaar of iets laat ik veel lezen. Ze weten dat deze site bestaat en dat ik er veel op zit. Ik laat dan bijvoorbeeld mijn wedstrijd opdrachten lezen, of citeer ik een stelling. Mijn ouders zijn beide niet echt extreem controlerend omdat ze me vertrouwen en weten dat als er iets is ik het zeg. Maar ik ga dan ook weer niet zo ver dat ik de juiste naam geef, of dat ik ze de pagina laat zien. (Verhalen laat ik ze lezen in Word documenten.)

    Dus hoe zit het met jullie? Weten jouw ouder van het bestaan van de Quizlet-heid, of houd je dat geheim?

    Nee, ze weten er niets van.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Quizlet + Mijn ouders = Slechte combinatie.

    Ze weten het wel maar heel vaag eigenlijk.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Zoveel mogelijk geheim. Alhoewel het hen wel opvalt dat ik deze site veel open heb. Ook laat ik eigenlijk niets lezen, op mijn stuk waarmee ik met Kunstbende gewonnen heb na(cat)


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    mijn ouders weten dat ik veel lees op een site, maar meer weten ze niet :) x

    Ik hou het geheim. Eigenlijk voor iedereen. Ik heb ook geen zin om iedereen te vertellen dat ik stories schrijf. Ik zie het meer als een privé bezigheid, zodat het een plek blijft waar niemand weet wie ik echt ben.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 21:00 ]

    Yep, mijn moeder wou heel graag een verhaal van me lezen x'D.


    i put the fun in funeral

    Hahaha, ja toch wel. Mijn halve vriendinnengroepje komt van Q dus het valt een beetje op anders.


    SLOAN.

    Mijn ouders weten dat ik hier schrijf en dat ik hier hele leuke mensen heb ontmoet, zoals mijn vriend en mijn beste vriendin ;)
    Dus ze weten van het bestaan van Quizlet af, maar ze kijken er niet op ofzo. Ze weten ook niet hoe ik op Quizlet heet. Dus ze kunnen me ook niet opzoeken als ze er wel op zouden zitten. :P

    Maar ze weten dat ik erop zit en wat ik erop doe.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ben vast de enige, maar mijn moeder weet er alles van. Mijn vader is een beetje op de hoogte in verband met de meetings, maar mijn moeder weet alles en ze is enorm blij voor me dat ik zo'n plek heb ontdekt. (:


    everything, in time

    Heb m'n moeder ooit eens uitgelegd wat het is, aangezien ze achter me kwam staan en nieuwsgierig was. :') Mijn vader zou er ook niks op tegen hebben. En zelfs mijn buurman heb ik wel eens over Q verteld, als voorbeeld dat ik creatieve dingen kan doen op de computer. :'D


    You are beautiful, you are love.

    Mijn ouders weten alles over mij, Quizlet en mijn Q-vriendinnen, behalve dat ik schrijf :')


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Mijn ouders weten van het bestaan van een site waar ik veel op zit, maar meer weten ze niet. Ik laat de site ook altijd gewoon opstaan, maar ik log me wel altijd uit.


    Take risks and conquer your fears.

    Journalism schreef:
    Hahaha, ja toch wel. Mijn halve vriendinnengroepje komt van Q dus het valt een beetje op anders.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ja mijn moeder weet het, en ze vind het geweldig, ze vind dat ik hierdoor mijn sociale contacten hou, en dat het beter is dan twitter en/of facebook. :')
    Ze vertrouwt mij op het internet, anders had ik nu ook niet zoveel mensen gemeet, ze weet het al sinds ik hier op zit en dat is al vanaf 2008 toen was ik een meisje van 11, dus dat was best moeilijk om geheim te houden. als er weer ergens in de buurt een q meeting is en ik begin erover met mama is het wel gelijk:"Welke datum? Dan kan ik je misschien wel heen rijden." :') Mama vat het allemaal positief op en daar ben ik blij om. :Y)

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 21:53 ]


    Life is a beautiful struggle

    Mijn mama heeft zelfs een account op quizlet ^^ Niet dat ze er vaak op zit ofzo, maar alsnog ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.