• Hoe zijn jullie op Quizlet gekomen? Via vrienden? Via een andere site? Ik ben benieuwd.

    Via Illuminati


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Via een vriend van mij die ik stiekem niet mag en nu niet hopen dat hij dit ziet.

    Ik zocht vijf jaar geleden een foto van een konijn.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    le google ^^


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Ik was fan van de Jonas Brothers en las veel fanfics, zo kwam ik op deze (en fanfic.nl of zo?) uit, maar ben hier blijven hangen...


    live the life you love

    Door een vriendin, TrueColours.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Via mijn zus.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Door een vroegere vriendin.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    via iemand die ik niet ken. Nouja, we praatten soms, maar ik weet mijn god niet meer wie het was haha. (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    MisPattinson schreef:
    Ik deed quizjes omdat verveelingheerste en tjoep quizlet. Na een paar quizzen peerde ik hem en later kwam ik terug. Toen ontdekte ik verhalen en maakt eik een account aan. Zo is mijn vriendin via mij verlsaafd geraakt:Y)

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 16:48 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Google.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Google.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Het was een dikke hype bij ons aan het begin van groep 8. En toen ben ik er in de tweede weer naar terug gekomen :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.