• Kom erachter wat je als laatst hebt gekopieerd

Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

Mijn username is een kopje, geen plaat

http://www.youtube.com/watch?v=CVKojginwj0&list=FL6Y2ALAD6_UDRXRf_7YUj8w&feature=mh_lolz

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

Concert at The Melkweg in Amsterdam 23-3-2012

The reason why it's so bad quality is because those 'professional' camera's are not allowed at a concert.

Because those sexy shirtless bellies are sexy :3

Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

http://taeletubbie.tumblr.com/

"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

En dat daarginds Uw meer dan dertig millioenen onderdanen
    worden MISHANDELD EN UITGEZOGEN in UWEN NAAM?

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

And now all I can see are the planets in a row suggesting it's best that i slow down

Tracker jackers

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

[ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 10:12 ]

Allochtonen: Een allochtoon is iemand die in Nederland woont, maar die in het buitenland geboren is en/of buitenlandse ouders heeft. Bijvoorbeeld Koningin Beatrix; die had een Duitse vader, wat betekent dat ze allochtoon is. En prinses Maxima komt uit Argentinië.
    Asielzoekers: Asielzoekers zijn mensen die om een bepaalde reden hun land hebben verlaten om hierheen te komen. Dan vragen ze dus of ze als vluchteling het land binnen mogen. Dat heet en asielverzoek. Redenen om dit te kunnen doen zijn bijvoorbeeld oorlogen.
    Autochtonen: Autochtonen zijn mensen die nog steeds wonen in het land waar ze geboren zijn. Dat zijn dus de mensen die nooit in een ander land zijn gaan wonen. Dat zijn dus ook de oorspronkelijke bewoners van het land.
    Cultuur:
    Discriminatie: Discriminatie betekent letterlijk het maken van onderscheid. Als je discrimineert, maak je dus onderscheid tussen twee verschillende ‘soorten’, en trek je één van de twee vaak voor of wordt er gezegd dat er één beter is.
    Discriminatie gebeurt vooral met rassen en leeftijd. Maar het kan ook gebeuren met sekse, en voorkeur.
    Etnische minderheden: Etnische minderheden zijn
    Fundamentalisme:
    Integratie:
    Pluformiteit:
    Stereotype:
    Subcultuur:
    Tolerantie:
    Vluchtelingen:
    Vooroordeel:
    WIN (Wet Inburgering Nieuwkomers):

It is better to reign in hell than to serve in heaven.

petition...

Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

(niks)

XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!