• Kom erachter wat je als laatst hebt gekopieerd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    'Het zal niet heel lang duren, daarna kom ik weer, anders krijg ik op mijn kop van Caroline,'

    lol rpg stuk tekst.


    No growth of the heart is ever a waste

    Beste Mavie,

    Via Ina Dekker kreeg ik jouw vraag doorgestuurd betreffende de opleiding Apothekersassistent. Je vraagt of je toelaatbaar bent met een niveau 2 opleiding. Het antwoord daarop is negatief. De toelatingseis is diploma VMBO TL, GL of Kader of een overgangsbewijs van Havo 3 naar 4 of een MBO-diploma niveau 3. Alleen in hoge uitzonderingsgevallen wil er wel eens afgeweken worden van de toelatingseisen.

    Om te weten of jij mogelijk valt onder die hoge uitzondering heb ik extra informatie van je nodig. In ieder geval wil ik weten: je leeftijd; je vooropleidingen (uitgebreid) en je werkervaring.

    Geeft dan tevens aan hoe je telefonisch bereikbaar bent.

    Met vriendelijke groet,

    Peter de Greeuw
    Decaan


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.



    waarschijnlijk een cover die ik gemaakt heb :') alleen grandioos mislukt.


    Destroy what destroys you.

    Start -> Configuratiescherm -> Geluiden en audio-apparaten -> tabblad Geluid -> kies onder 'Programmagebeurtenissen' voor 'Melding bij nieuw e-mailbericht' en kies via 'Bladeren' voor het geluidje dat je wilt horen.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Zenzy.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    http://s3.amazonaws.com/kym-assets/photos/images/original/000/178/070/Ponies%20Everywhere.png?1316908172

    dat is dit plaatje:



    ... Lol, they really are everywhere xD

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 14:36 ]


    quidquid excusatio prandium pro


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Blathers schreef:
    OMG ik 12 x :'D

    OMG ik ga maar 6 keer sterven maar bij ons is het echt stereven
    OMG vandaag onverwacht ongeziene tekst examen
    OMG maar het ging nog


    Ik houd zoveel van Lieke dat het pijn doet. <3

          De flakkerende rode gloed van de fakkels weerkaatsten op het Canal Grand, een glinstering achterlatend. De maan was vol, wit, en straalde een zachte zilverkleurige gloed uit. De huizen waren versierd met planten die weelderig omhoogklommen. De knoppen aan de stengels kwamen langzaam uit, en een regen van bloemblaadjes daalde neer op het water. Stelletjes zaten giechelend in de gondels terwijl een gondelier met een brede grijns ze overal naartoe bracht. Romantischer kon bijna niet.
    -mijn falende begin voor een opdracht dus.-


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Blub.


    26 - 02 - '16

    http://www.youtube.com/watch?v=LOZuxwVk7TU&ob=av2e&noredirect=1

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 15:41 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    1. De eerste opdracht!
    2. Of je nog juryleden zoekt, zo ja; hoeveel
    3. Hoeveel leden je wilt
    4. Hoeveel rondes er zijn
    5. Hoe lang één ronde duurt
    6. Hoe jij om gaat met mensen die hun opdracht niet op tijd inleveren/kunnen inleveren.


    Ik houd zoveel van Lieke dat het pijn doet. <3

    http://nl.wikipedia.org/wiki/MCW


    stay safe because I like being alive at the same time as you