• Hi, I love you, bye

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 16:24 ]


    What's so bad about being different?

    HI MARIT ! <33.


    i'm broken, do you hear me.

    nn hoe gaat het hier met iedereeen. ((:


    every little thing is gonna be alright.

    Morgen wordt een sdlkgjhsdg dag, aangezien het een jaar geleden is sinds Justin Bieber concert ):


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Maar, dan denk ik eraan dat ik precies over een week in Londen zit en dat maakt me zo fucking blij.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Met mij is ook alles wel goed buiten dat ik loop te stressen voor mijn exaam van morgen en ik wil dat het nu al vakantie is en ik wil geen idee wat ik wil.. hahahah met jou?


    i'm broken, do you hear me.

    Succes met je examen alvast babe. <333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Kryptoniall schreef:
    Morgen wordt een sdlkgjhsdg dag, aangezien het een jaar geleden is sinds Justin Bieber concert ):


    n'aaahw een jubileumdag.(:
    ik weet nog dat iedereen hier op q er toen over had enzo. en ik was toen aant fangirlem over een band die toen hoer was en daar ging k de 29ste naar toe.

    ik heb trouwens zijn nieuwe liedje geluiaterd en hij is egt leuk. maar egt heeel... uhm.. anders.


    every little thing is gonna be alright.

    PayneCake schreef:
    (...)

    n'aaahw een jubileumdag.(:
    ik weet nog dat iedereen hier op q er toen over had enzo. en ik was toen aant fangirlem over een band die toen hoer was en daar ging k de 29ste naar toe.

    ik heb trouwens zijn nieuwe liedje geluiaterd en hij is egt leuk. maar egt heeel... uhm.. anders.
    Ik vind het lied geweldig, echt.
    Ik heb mijn wekker er 2 uur vroeger voor gezet om hem live op de radio te horen.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    BenSelley schreef:
    Met mij is ook alles wel goed buiten dat ik loop te stressen voor mijn exaam van morgen en ik wil dat het nu al vakantie is en ik wil geen idee wat ik wil.. hahahah met jou?


    succes alvast!!! ((: wanneer begint het??

    met mij gaat alles goed. beetje veel bezog met school enzo want ik wil persee over. haha. xd


    every little thing is gonna be alright.

    Whooeesj ik ga misschien ergens eind april naar België met een hele zooi vrienden c: want we gaan daar de verjaardag van twee vriendinnen vieren


    What's so bad about being different?

    PayneCake schreef:
    (...)

    succes alvast!!! ((: wanneer begint het??

    met mij gaat alles goed. beetje veel bezog met school enzo want ik wil persee over. haha. xd


    het is morgen om half negen tot 12 dan moet ik daarna mijn laatste twee examens leren ^^ en ja snap ik hoor, ik ben al eens lbijven zitten wil ik niet nogeens xd


    i'm broken, do you hear me.

    Chelsea echt, zodra ik naar Breda of Antwerpen kan moet ik erheen en gaan wij afspreken.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Schatjes ik ga de laptop afsluiten!
    Morgen ben ik of heeel kort of helemaal niet online, ik moet mijn Geschiedenis SE zó goed gaan leren he, ik moet een voldoende halen, vandaar.

    Remeber that I love you all a lot. <3333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Lieve Lieve meisjes,
    Oké, ik ben heel slecht in dingen te vertellen/typen. Noem het hoe je wil maar ik wil het jullie gewoon vertellen. Ik krijg spontaan weer een grijns op mijn gezicht als ik aan het begin van het topic denk. Eigenlijk hé nu ik ze zo terug las, was ik echt een sukkel. Volgens mij dachten jullie echt van ‘waarom blijft ze nu reageren..’maar dus haha ik hoop dat dat gedacht dan toch veranderd zou zijn. Nu een half jaar of zelfs al langer, zijn we nog steeds hier in het topic. Het is minder dan in het begin maar dat komt omdat we nu gewoon druk voor school bezig zijn en omdat we ook niet meer zo dagelijks in tiny zijn. Met een beetje ispanning is het er zo weer hoor, geloof me dat had ik pas ook met een goede vriendin. Maar dus waar het omgaat, ik vind jullie stuk voor stuk geweldig, jullie zijn echt schatjes. Dankzij jullie voel ik me wat zekerder weet je, ik ben niet helemaal meer dat verlegen meisje. Jullie geven mij een gevoel dat ik iemand ben, dat ik belangrijk ben. En dat is iets dat echte vriendinnen doen.
    ik wil jullie dus gewoon vertellen dat ik echt geen spijt heb dat ik jullie heb leren kennen, jullie zijn echt fantastische vriendinnen weet je. Al zullen de tijden veranderen, jullie blijven voor altijd speciaal voor mij.
    + ik denk er nog steeds het zelfde over, ik wil jullie ontmoeten !

    Liefs Chelsea
    Oké ja het faalt xd
    Maar dus ik hou van jullie <33333

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 22:11 ]


    i'm broken, do you hear me.

    Kryptoniall schreef:
    Chelsea echt, zodra ik naar Breda of Antwerpen kan moet ik erheen en gaan wij afspreken.


    SERIEUS HE !
    gaan we sowieso snel doen ! <3
    vele succes dan met studeren, love youuuuuu


    i'm broken, do you hear me.