• Hi, I love you, bye

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 16:24 ]


    What's so bad about being different?

    I LOVE YOU CHELSEA<3


    What's so bad about being different?

    Kryptoniall schreef:
    (...)Ik vind het lied geweldig, echt.
    Ik heb mijn wekker er 2 uur vroeger voor gezet om hem live op de radio te horen.


    ahah nee dat heb ik niet gedaan maar ik vind em wel eeeegt leuk!! ik heb em gwn via de link van marrit geluisterd.


    every little thing is gonna be alright.

    HORANTASTIC schreef:
    Whooeesj ik ga misschien ergens eind april naar België met een hele zooi vrienden c: want we gaan daar de verjaardag van twee vriendinnen vieren


    DAT IS VET !


    i'm broken, do you hear me.

    HORANTASTIC schreef:
    I LOVE YOU CHELSEA<3


    mhihih love you tooo <333


    i'm broken, do you hear me.

    ik kan niet slapen dus HOOOOOI C:


    Remember when...

    HOI HESTER ! <33.


    i'm broken, do you hear me.

    haaaaaaj hester!!! <3


    every little thing is gonna be alright.

    BenSelley schreef:
    Lieve Lieve meisjes,
    Oké, ik ben heel slecht in dingen te vertellen/typen. Noem het hoe je wil maar ik wil het jullie gewoon vertellen. Ik krijg spontaan weer een grijns op mijn gezicht als ik aan het begin van het topic denk. Eigenlijk hé nu ik ze zo terug las, was ik echt een sukkel. Volgens mij dachten jullie echt van ‘waarom blijft ze nu reageren..’maar dus haha ik hoop dat dat gedacht dan toch veranderd zou zijn. Nu een half jaar of zelfs al langer, zijn we nog steeds hier in het topic. Het is minder dan in het begin maar dat komt omdat we nu gewoon druk voor school bezig zijn en omdat we ook niet meer zo dagelijks in tiny zijn. Met een beetje ispanning is het er zo weer hoor, geloof me dat had ik pas ook met een goede vriendin. Maar dus waar het omgaat, ik vind jullie stuk voor stuk geweldig, jullie zijn echt schatjes. Dankzij jullie voel ik me wat zekerder weet je, ik ben niet helemaal meer dat verlegen meisje. Jullie geven mij een gevoel dat ik iemand ben, dat ik belangrijk ben. En dat is iets dat echte vriendinnen doen.
    ik wil jullie dus gewoon vertellen dat ik echt geen spijt heb dat ik jullie heb leren kennen, jullie zijn echt fantastische vriendinnen weet je. Al zullen de tijden veranderen, jullie blijven voor altijd speciaal voor mij.
    + ik denk er nog steeds het zelfde over, ik wil jullie ontmoeten !

    Liefs Chelsea
    Oké ja het faalt xd
    Maar dus ik hou van jullie <33333



    aaaaahw wat lief. <333
    i love you too.

    ik was volgens mij ook echt vreselijk irritant toen ik in de topic kwam. o.o
    maar ik heb egt vanaf topic 50 zo redelijk vaak nog gelezen in de topic maar ik durfde nooit wat te zeggen. haha. en vanaf 180 ofzo begon ik tog te praten. xd


    every little thing is gonna be alright.

    PayneCake schreef:
    (...)


    aaaaahw wat lief. <333
    i love you too.

    ik was volgens mij ook echt vreselijk irritant toen ik in de topic kwam. o.o
    maar ik heb egt vanaf topic 50 zo redelijk vaak nog gelezen in de topic maar ik durfde nooit wat te zeggen. haha. en vanaf 180 ofzo begon ik tog te praten. xd


    hahah jij stiekemerd !
    maar je bent welkom geweest, zie je maar (a) <333.


    i'm broken, do you hear me.

    BenSelley schreef:
    (...)

    hahah jij stiekemerd !
    maar je bent welkom geweest, zie je maar (a) <333.


    hahahah ik faal egt.
    mr ik ben egt heel blij dat ik toen toch wat gezegd heb. ;DDD
    jullie zijn hartstikke geweldig<33


    every little thing is gonna be alright.

    PayneCake schreef:
    (...)


    aaaaahw wat lief. <333
    i love you too.

    ik was volgens mij ook echt vreselijk irritant toen ik in de topic kwam. o.o
    maar ik heb egt vanaf topic 50 zo redelijk vaak nog gelezen in de topic maar ik durfde nooit wat te zeggen. haha. en vanaf 180 ofzo begon ik tog te praten. xd


    Ik wist dat er een topic was, vanaf het begin, maar ik was niet actief op het forum, ik dacht dat ik dan toch alleen maar mensen zou irriteren. En toen vroeg Marrit of ik mee wou naar Utrecht en ik had al wel eens met Chelsea, Lianne en Joëlla gepraat van te voren.
    Ik heb eigenlijks nog steeds het gevoel alsof ik iedereen maar irriteer. en iedereen me stiekem haat. :')

    EN CHELSEA I LOVE YOU TOO <3


    Remember when...

    ik reageerde in topic 195 voor het eerst xd


    Remember when...

    Faberyayo schreef:
    (...)

    Ik wist dat er een topic was, vanaf het begin, maar ik was niet actief op het forum, ik dacht dat ik dan toch alleen maar mensen zou irriteren. En toen vroeg Marrit of ik mee wou naar Utrecht en ik had al wel eens met Chelsea, Lianne en Joëlla gepraat van te voren.
    Ik heb eigenlijks nog steeds het gevoel alsof ik iedereen maar irriteer. en iedereen me stiekem haat. :')

    EN CHELSEA I LOVE YOU TOO <3


    Maar dat is echt niet hoor, je weet toch
    het zou hier helemaal niet meer het zelfde zijn zonder jou
    niemand haat je hoor, je bent een schatje !
    en dat meen ik anders zou ik je negeren xd <3333333333


    i'm broken, do you hear me.

    ik ga kijken wanneer ik precies voor het eerst reageerde ik weet wel dat ik iets eerder dan jou was hester. xd


    every little thing is gonna be alright.

    BenSelley schreef:
    (...)

    Maar dat is echt niet hoor, je weet toch
    het zou hier helemaal niet meer het zelfde zijn zonder jou
    niemand haat je hoor, je bent een schatje !
    en dat meen ik anders zou ik je negeren xd <3333333333


    true story.
    +25533679900


    every little thing is gonna be alright.