• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba/
    - Violet May Connor• Coast.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia. • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just dance. [1]

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 20:13 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ailynn

    'We kunnen wel even gaan kijken, is het niks lopen we gewoon weer verder,' reageer ik en loop dan samen met James richting de mensen die bij de halfpipe stonden. Nieuwsgierig keek ik van hun weer even naar James. 'Hey,' glimlachte ik kleintjes.

    [Wie stonden er ook alweer bij de halfpipe?]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [mag ik een reactie van sven?]


    Remember to be ridiculous.

    (Sven gaat reageren (: )


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sven.

    "Inderdaad maar hij is geneigd om over te reageren," verklaard hij. "Hij hield een bespreking omdat Summer met een lid van een andere crew stond te praten dus als iemand hem voor het eerst ontmoet verontschuldigen we ons over het algemeen voor hem." "Dan weet ik dat ook weer" Zeg ik met een iets grotere glimlach. Ik heb hem verkeerd beoordeeld. Volgens mij is hij niet echt arrogant en is hij wel een aardige jongen. "Hey" Zegt een meisjesstem. Ik draai mi hoofd richting de stem en zie een jongen en een meisje staan. "Hi" Begroet ik hun terug. Van welke crew ze zijn geen idee.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 19:00 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    (Sven en Jason staan bij de halfpipe)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [wie begroeten Jason en Sven]


    Remember to be ridiculous.

    [Ailynn en James zijn er net aangekomen, en Ailynn zei "hey" ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Jason
    Ik draai me om en zie een jongen en een meisje staan. 'Hé, ik ben Jason,' stel ik mezelf voor.
    [sorry als ik laat reageer, werk intussen aan school]


    Remember to be ridiculous.

    James

    Samen met Ailynn loop ik naar de halfpipe. "Ik vind het goed" zei ik en keek naar de 2 mensen die er stonden en hoorde Ailynn hey zeggen. Iemand draaide zich om en stelde zich vvoor als Jason. "Heey ik ben James" zei ik erna

    (wat was laatste reactie vann Eliza?)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    DracoMalfoyx schreef:
    (wat was laatste reactie vann Eliza?)

    Artemis Eliza
    'Inderdaad,' zeg ik. 'Waarschijnlijk zijn ze ook in gesprek of verkennen ze het terrein een beetje, ik hoorde dat het strand hier in de buurt is.'
    Ik hou van het strand alleen ik kom er niet erg vaak, het is niet dicht bij huis en ik ben bijna altijd bezig met werken, huishouden en dansen dus dat past er gewoon niet goed bij.

    Jason
    'Jij zit toch bij Eliza in de crew?' Vraag ik aan James.'Ze had het over je.'
    Zou dat andere meisje iemand van de shooters zijn? Het lijkt niet zo want Sven kent haar blijkbaar niet dus dan is ze waarschijnlijk Ailynn of Alison.


    Remember to be ridiculous.

    James

    "Ik hoop dat het positief was" lachte ik "Maar ja dat klopt" zei ik erna.
    "En dan moet jij bij de shakers zitten want Summer had wat over je vertelt" zei ik toen ik even nadacht omdat de naam me bekent voorkwam. "Trouwens niet negatief hoor" voegde ik er snel aantoe voor ik straks wat verkeerd zei.

    Summer

    "Mh het strand" zei ik half dromend. Vroeger kwam ik er vaak met mijn broers maar de laatste tijd steeds minder vaak. "En ze komen straks wel vertrouw me maar" zei ik lachend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    -

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 20:09 ]

    (Rossella is ook op het strand he)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Liam

    Ik loop naar het strand hopend dat er daar iemand zou zijn. Ik kijk rond en zie Rossella. Op een rustig tempo loop ik naar haar toe en leg een arm om haar schouders. "Wat doe je hier zo alleen ?". Ze is wel gewend dat ik zo ben, zo ben ik nu eenmaal.

    Sven.

    Jason stelt zich voor aan de jongen en het meisje, waarna de jongen zichzelf voorstelde als James. Jason vraagt of het meisje bij Eliza in het team zit. Wat ik zelf niet weet. Ik bekijk het meisje even, waarna ik opkijk als ik een andere jongen Jason roept. "Ow, ik ben Sven trouwens" Stel ik mezelf voor, als ik me bedenk dat ik dat nig niet heb gedaan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'