• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba/
    - Violet May Connor• Coast.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia. • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just dance. [1]

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 20:13 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ailynn

    'Ehm,' breng ik bedenkelijk uit, als ik nadenk over James vraag in hoever ik zat met mijn gedachtes. Ik wist even niet meer waar ik aan dacht. 'Ohja, ik was aan mijn Oma aan het denken,' glimlachte ik en dag Eliza zonder enige waarschuw op zijn rug springen. Ik hoorde Sven zachtjes grinniken en keek even naar hem op. 'En jij? Je was anders ook stilletjes..' zei ik tegen Sven.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Summer

    Ik ging naast Jason staan en zag hem verbaasd kijken naar Eliza. "Niet zo verbaasd kijken" lachte ik terwijl ik ook de kant van James en Eliza opkeek. Oke misschien was zijn gezichtsuitdrukking toch niet zo vreemd


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Artemis Eliza
    'Ik heb jou ook gemist,' zeg ik.
    Ik leun een beetje naar voren op zijn rug en geef hem een kus op zijn wang. Ik hoor Jason en Summer praten en wanneer ik naar hen kijk zie ik dat ze me verbaasd aankijken. Vinden ze dit nou echt vreemd?

    Jason
    'Kan jij me uitleggen hoe ik daar niet verbaasd naar moet kijken?' Vraag ik haar met een opgetrokken wenkbrauw. Ik ben heel wat gewend maar dit slaat alles, hij lijkt het niet eens vreemd te vinden dat Eliza op zijn rug springt, zou dit echt normaal voor hun zijn?


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Ik leg je het uit zodra ik antwoord heb op je vraag" gaf ik eerlijk toe want op die vraag had ik ergens niet verwacht. "Trouwens wat waren jullie aan het doen?" vroeg ik aangezien ik net muziek hoorde

    James

    "Mh dat zeg je nu" zei ik. "Wacht maar af daar komt nog wel verandering in" zei ik serieus maar schoot toen toch in de lach. "Trouwens waar was je ineens want je was ineens weg" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Artemis Eliza
    'Ik had honger,' zeg ik. 'En ik kan wel uitleggen hoe je hier niet verbaasd naar kan kijken,' went ik me tot Jason en Summer. 'Heel veel met mij omgaan, beseffen dat ik heel druk, vrolijk en optimistisch ben en ontzettend laagdrempelig.'

    Jason
    'Oké,' zeg ik en dan went ik me weer tot Summer. 'We waren aan het dansen alleen mijn iphone is nu dus leeg dus nou zitten we even zonder muziek tenzij jij of Eliza zo slim is om muziek bij te hebben.'


    Remember to be ridiculous.

    Ailynn

    'Jason had muziek aanstaan, maar zijn ipod besloot het halverwege op te geven,' antwoord ik op Summer's vraag over wat we aan het doen waren. Ik kreeg van James en Eliza weinig mee, ja iets over missen of iets.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 21:58 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Summer

    "Muziek heb ik altijd bij me" zei ik lachend. "Heb ik geen mobiel dan zing ik weet je nog?" vroeg ik nog steeds lachend en gaf hem mijn mobiel. Erna richte ik me op Eliza "Volgens mij beschrijf je nu mij" zei ik serieus


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    James

    "Ach dat verklaart een hoop maar jammer want wij hebben net pizzza besteld" zei ik. "Trouwens je komt nog meer te weten als je langer met jou omgaat" lachte ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Artemis Eliza
    'Nope,' zeg ik. 'Ik heb het over mezelf maar volgens mij hebben wij aardig wat gemeen.'
    Ik krijg door dat Jason muziek op gaat zetten en spring van James rug af zodat ik zometeen kan dasen. Ik geef Ailynn een knuffel en kijk dan verwachtingsvol naar Jason. 'Schiet je een beetje op met die muziek.'

    Jason
    Ik glimlach, Eliza is dus enthousiast, spontaan en verslaafd aan muziek en dans. Oké dat laatste licht best wel voor de hand wanneer je hier bent alleen de eerste twee dingen niet, die Sven is ook niet echt een druk tiepe.


    Remember to be ridiculous.

    Liam

    Ik keek naar het water en knikte. "Het water is inderdaad leuk" zei ik dan instemmend. Ik keek waar naar haar. "Ik beloof je dat we nog eens gaan zwemmen" zei ik glimlachend.

    Ailynn

    Ik knuffel Eliza terug als ze van James zijn rug af is, en kijk net als haar verwachtingsvol naar Jason. Onbewust maakte ik een paar kleine lichte, spierlos schuddende beweginkjes. Het was haast automatisme, wetende dat er muziek op kwam je onbewust ervoor klaar maken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Jason
    Ik sluit Summers mobiel aan op de boxjes van mijn iphone. Ik zet een random nummer op en begin meteen mee te dansen. De muziek lijkt voor iedereen een teken om in beweging te komen en al snel danst iedereen.

    Artemis Eliza
    Zodra ik de eerste toon hoor ligt mijn vest naast mijn tas op de grond en ben ik aan het dansen. Ik kijk naar de passen van de anderen en het valt me op dat er helemaal geen verschil zit in het dansen van de Shakers, Heartbeats of Sven die waarschijnlijk van de Shooters komt.


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    Ik gooi mijn tas en vest neer en zet mijn pet op. Ik luister naar de eerst tonen en als snel begin ik op de maat van de muziek te dansen. Even kijk ik rond en echt iedereen is even goed en verschil van crew zie je gewoon niet.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ailynn

    Net als Summer trek ik mijn vest uit en gooi hem op de grond. 'Dans mee, ons eten is nu wel gezakt,' zeg ik tegen James en glimlach even terwijl ik mijn lichaam laat leiden door de muziek. Echt een verschil tussen de crews was er niet te zien, maar dat wilde misschien voor nu nog niks zeggen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    James

    Ik lachte even stond op en luisterde naar de muziek. Als snel begon ik ook met dansen. Zonder na te denken dansde ik terwijl ik even naar de rest keek. Er was echt geen verschil te ontdekken


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer