• Vorig jaar in het begin van de tweede klas, was de opdracht voor kunst & cultuur (wat vanaf de derde bij ons beeldende vormgeving heet) om gekmakend behang te maken. Ik weet zelf wel dat het lang niet perfect is maar ik had er hard aan gewerkt. Wat vinden jullie ervan? =)


    The sun will rise and we will try again.

    Heb je dat allemaal moeten tekenen? Lijkt me echt een rot karwei! Dus daar heb ik wel respect voor. Alleen echt "gekmakend" vind ik niet, maar dat zal wel aan mij liggen...


    Believe in yourself.

    Wolfsbane schreef:
    Heb je dat allemaal moeten tekenen? Lijkt me echt een rot karwei! Dus daar heb ik wel respect voor. Alleen echt "gekmakend" vind ik niet, maar dat zal wel aan mij liggen...



    Ik had dit ontwerp zelf bedacht op zich dus het kon net zo goed anders. In het echt ziet het er wel gemakend uit haha. (:


    The sun will rise and we will try again.

    Mij lijkt vooral het werk om dàt te maken, gekmakend ;o


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    Mij lijkt vooral het werk om dàt te maken, gekmakend ;o


    Ja was het ook haha. (:


    The sun will rise and we will try again.

    Ok die blokjes bewegen een beetje voor mijn ogen D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    voor mij zou het gekmakend zijn als het in elke kleur van de regenboog was, dan pfuuuuhh. wel superknap gemaakt


    even a white rose has a black shadowx

    Ik vind het heel knap gedaan, mijn respect daarvoor. Daarbij ziet het er nu niet gekmakend uit maar ik denk dat het dat in het echt wel zou zijn, kan ik me zo inbeelden.

    Jaa dat moesten wij ook doen. Was echt klere veel werk. But I likeee.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Met potlood wordt het sowieso niet gauw gekmakend genoeg. Je moet gebruik maken van een permanente stift.
    Voor kunst gebruik ik ook de stroming optical art.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."