• Ik zat vroeger altijd op een school voor spraakstoornis. Op mijn zeven ging ik van die school af en ging ik weer naar de normale basisschool. Nu vond ik een oud vriendenboekje van mij terug en heb ik alle mensen op gezocht op facebook, gewoon om te kijken hoe ze er nu precies uit zien.
    Ergens zou ik best weer in contact met sommige komen gewoon om te kijken hoe het nu met hun gaat. Maar ik durf hun niet als vriend uit te nodigen. ;$


    "Ignite, my love. Ignite."

    Haha, ik zou het gewoon doen. Wie weet wat er van komt ;]

    Ik zou het zelf niet meer doen, omdat ik een kutklas had op de basisschool. De klas in z'n geheel was gezellig, maar ik paste er gewoon niet tussen. Ik werk nu met twee iemanden van mijn klas, maar das alleen werk.
    En ik spreek een meisje ooit nog wel eens, maar dat is ook maar héél soms.


    Deep inside, I've never felt alive

    Misschien kun je ze eerst een berichtje sturen? Dan snappen zij waarschijnlijk ook waarom je ze uitnodigt, de meeste mensen accepteren iemand niet als ze diegene niet herkennen.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Gewoon klikken, Sarita ;D


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Gewoon doen! En het idee van Beware is goed!


    ~Live your life!~

    Je computermuis op ' vriendverzoek sturen', ogen dicht en klikken (:
    Het idee van Beware kun je ook toepassen natuurlijk

    Gewoon doen, misschien vinden zij het ook wel leuk om weer in contact te raken met jou.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Lisboa schreef:
    Je computermuis op ' vriendverzoek sturen', ogen dicht en klikken (:
    Het idee van Beware kun je ook toepassen natuurlijk


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Zoals al gezegd: Gewoon doen!


    Bad decisions make good stories.

    Gewoon doen! Je spreekt ze sowieso niet meer right? Dus je hebt niks te verliezen en wie weet krijg je er een paar goede vriendschappen bij (:


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo