• Ik heb zo een meisje op msn die zei dat ze bill cute vond.En tom ook.Zei ik dus van; jha maar ik word altij kwaad dat ze georg en gustav vergeten.Zei dat meisje; jha maar die zijn niet belangrijk.toen werd ik echt kwaad he ö!Op werchter boutique had ik gustav niet kunnen zien omdat die camera mens in de weg stond.Zeiden mijn vriendinne; maakt tog niet uit?Je hebt tom gezien.Ik bedoel ik kan er echt kwaad om worden he.Ik ben misschien voor tom en ik loop er zot van.Maar is dat de reden om georg en gustav te vergeten?Nee tog,zonder hun is er geen tokio hotel!zonder hun is er geen geweldige muziek die mijn leven opfleuren.

    Ik adoreer Bill en & Tom eerlijk gezegd omdat ze zich niks van andere aantrekken. kijk maar naar wat er vroeger met ze gebeurde en wat er nu gebeurt, niemand had dat voor mogelijk!
    G&G staan zelf veel op de achtegrond, iemand die ik ken had eens een Meet&greet met ze en die vroeg dat dus ook aan G&G wat ze daar van vonden:
    'Wat moeten wij daar van vinden? We vinden het geweldig dat we muziek kunnen maken en fans hebben en dat er naar onze muziek geluisterd worden, dus we hebben niks om over te klagen!' zeiden G&G.
    Ze vinden het dus HELEMAAL niet erg, maar ik vindt persoonlijk dat er wel meer posters van hun in tijdschoften mogen!


    Dit is mijn mening...!?

    Oke Tom en Bill en Bill hebben leuke koppies mee eens maar Georg en Gustav zijn inderdaad ook belangrijk want als die twee er niet waren had en geen Tokio Hotel geweest xD

    Daarom geven een vriendin en ik altijd extra aandacht aan Gustav en Georg want ook hun zijn leuk (A) en ja je kan ook lol hebben met G&G (cool) is mijn mening dan :P


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight


    Ze vinden het dus HELEMAAL niet erg, maar ik vindt persoonlijk dat er wel meer posters van hun in tijdschoften mogen!

    *vind prachtig woord*


    Mew <3

    Ik vind Gussie véél leuker dan TOM xD
    Ik heb alleen niks met Georg, maar ik vergéét hem heus niet hoor ¬¬