• Dat lijkt me zo vermoeiend; een aardig actieve choreografie dansen en tegelijkertijd voor %95 gelijk aan de studio versie zingen.



    'k Doe het ze zeker niet na ._.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    wat zingen ze life zeg :)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Lijkt me idd ook wel vermoeiend D:

    Ghhe ik ook niet. Ik vergeet dan gewoon te zingen.
    Btw.. Sommige mogen wel even naar de kapper naar mijn mening.. En eentje moet zijn staart uit doen want het ziet er verwijfd uit.. -Mijn mening this wel een leuke staart namelijk-

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 19:22 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cool!


    You can’t force love,but when you let it find you, it’s phenomenal. - Khloe Kardashian

    Ik vind 't niet erg live klinken eigenlijk :'D.


    i put the fun in funeral

    Het klinkt niet echt live, en als ze 'solo' zingen zijn het niet echt super moeilijke pasjes voor jongens die dat al zo vaak doen. En als ze samen zingen, in combinatie met die pasjes dan klinkt het sowieso beter omdat in samenzang een verkeerde noot niet zo snel gaat opvallen. (:
    Though, ik kan het ze niet nadoen want ik kan noch dansen noch zingen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Dit is wel live. En ik vind het geweldig gedaan.


    Cool, neat, swell -Cry

    JohnHWatson schreef:
    wat zingen ze life zeg :)

    Wat sarcastisch, maar het is wel degelijk live, behalve de laatste paar seconden.
    Als je het lied kent en een van de optredens hebt gezien waar ze moesten playbacken, hoor je het zeker.
    Ook hoor je hun sieraden tegen elkaar ketsen en hun adem.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Gabumon schreef:
    Ghhe ik ook niet. Ik vergeet dan gewoon te zingen.
    Btw.. Sommige mogen wel even naar de kapper naar mijn mening.. En eentje moet zijn staart uit doen want het ziet er verwijfd uit.. -Mijn mening this wel een leuke staart namelijk-

    Ben ik het mee eens lol, 't zijn extensions though.. Maar zijn stylisten mogen wel wat rustiger aan doen met de extensions want bij hun vorige lied had ie het ook al :')


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo