• hehehe ik vond dit op internet. Ik weet niet of iedereen goed is in engels, dus heb ik het even vertaald. ik had niets beters te doen, dus vandaar xD



    1. Schrijf de tweede lettergreep van de tweede naam op (dus doopnaam)

    *Als je geen tweede naam hebt, schrijf je de tweede lettergreep van je eerste naam op.
    *Als je tweede naam maar één lettergreep heeft, schrijf je de tweede lettergreep van je achternaam op.
    *Hebben als je namen maar één lettergreep, dan hebben je ouders waarschijnlijk het kinderboek Tikki-Tikki-Tembo gelezen, en mag je een lettergreep kiezen uit de naam van Tikki-Tikki-Tembo-No-Sa-Rembo-Chari-Bari-Ruchi-Pip-Peri-Pembo

    2. Schrijf de naam op van een plant/bloem. (in het engels)

    3. Als je een vrouw bent boven de 30, schrijf je het woord "Less" op. Als je een vrouw bent onder de 30, schrijf je het woord "Met" op.
    Als je een man ben, op welke leeftijd dan ook: A. Welkom! B. Schrijf het woord "Petra" op.

    4. Schrijf de eerste letter van de achternaam van je favoriete engels leraar/lerares op.

    5. schrijf een simpele actie op (wel in het engels) zoals "walk" "Sleep" "Run" etc.

    Nu het resultaat:

    Zet de antwoorden van 1&3 achter elkaar. Dat is je voornaam.

    Je middelste initiaal is het antwoord van 4.

    Je achternaam is het antwoord van 5, met daarachter het antwoord van 2.

    Die van mij was Lexmet M. Readingdaffodil xD


    Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…

    Ja, die kende ik al. :3

    Namet f. Loverose. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Senmet P. Loverose.

    Mimet W. Writehogweed


    If we had not a soul, music would have created it.

    Limet B. SleepLilly

    velmet D. listenrose

    Romet A. Flyingbutterbloom

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 12:56 ]


    SLOAN.

    Thamet G. Sleeprose

    Lemet E. Dreamrose


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Mienmet D. Eatingdandelion.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Namet S. Lovedaisy


    Life is hard and then we die

    Semet G. ReadRose


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lisbe M. Walkorchid, heb hem al een keer gemaakt.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    jamet k. Eatlilly


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Dramet B. Swimreed


    Cookies!