• OMG


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    OMG Holy Faoetschicakes ofzoiets


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    OMG maar wel alleen maar reacties op topics ;)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    OMG weet ik toch holy faoutschicakes


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    OMG als je http://www.quizlet.nl/pasfoto/ typt kn je de pasfoto van iedereen bekijken

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 21:21 ]


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    OMG wat veel OMG

    OMG ik kan niet tegen horrorfilms en toch zit ik er een te kijken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    NewUsername schreef:
    OMG ik kan niet tegen horrorfilms en toch zit ik er een te kijken.

    OMG het is mijn favoriete genre en toch durf ik soms niet te kijken


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    AylaJondolar schreef:
    OMG wat veel OMG

    OMG het heet ook het OMG-topic


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    NewUsername schreef:
    OMG ik speel The Hungergames op facebook


    OMG, ik doe dat ook.
    Hé, OMG, waar blijft die foto van je roze broek? :'3

    OMG ik ga naar boven
    OMG maandag krijg ik mijn laptop terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    OMG het is echt koud, en dat blijft het voorlopig

    Wiosna schreef:
    (...)
    OMG het is mijn favoriete genre en toch durf ik soms niet te kijken


    OMG ik kan de film gewoon kijken alleen daarna heb ik altijd een probleem want ik maak mezelf bang.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Goulding schreef:
    (...)

    OMG, ik doe dat ook.
    Hé, OMG, waar blijft die foto van je roze broek? :'3


    OMG die ga ik zo maken, samen met mij roze jasje die ik vandaag gekocht heb en mijn witte hempje.


    "Ignite, my love. Ignite."

    OMG het is te donker om een foto te maken ):


    "Ignite, my love. Ignite."

    OMG goedeeeeeeeeeeeemmmoooooooooooooorgen!

    OMG het zonnetje schijnt!


    Ik houd zoveel van Lieke dat het pijn doet. <3