• Een groep jongeren worden naar een speciale school gebracht. Iedereen denkt dat ze normaal zijn, maar zij weten wel beter. Deze jongeren zijn speciaal. Ze hebben allemaal een gave, en een 'protector'. Deze protectors zijn dieren die bij hun karakter horen, en ze hebben ook dezelfde gave. Op deze school waar ze de komende jaren verblijven leren ze met hun gave's omgaan, en voor hun protectors te zorgen..



    Jongeren: [Maximaal 15] (Tot 18 jaar!)
    Alexis Ruby Avery
    Tyler Jay Avery
    Samantha Yelina Emmalin Cole
    Olivia Phonia Rosefeald
    Amelia Samantha Westlane
    Lily Mose Thompson
    Taylor Nathaniel Westlane
    Jayden Jason Bright
    Emmay Dalouse

    Geen meisjes meer!


    verzorgers:
    [Maximaal 10:] (Vanaf 20 jaar!)
    Dawn Roselia Johnson

    OOK VERZORGERS EN JONGENS!


    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Gave:
    Protector:
    Extra:




    Regels:
    - 3 Rollen per persoon [Verzorger, Jongen en meisje!]
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personen!
    - Je mag één gave
    - Geen oneliners!
    - Je mag alleen een topic openen als de vorige vol is en ik offline ben!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 21:34 ]


    El Diablo.

    [Kan je een jongere voor me reserveren? Ik ben al aan het invullen.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Oh, kan ik een jongere reserveren? Ik vul m straks in (:


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Volledige naam: Alexis Ruby Avery
    Leeftijd: 15
    Karakter: Mysterieus, sluw, beetje arrogant, soms bitchy, lief tegen vrienden, Niet snel bang.
    Uiterlijk:


    Gave: Ze kan je vreselijke pijn laten voelen, waardoor je zelfs verlamt. En dat kan ze als ze alleen al aan je denkt. Ze hoeft je niet te zien.
    Protector: Een vos, Abbey.


    Extra: Ze is het zusje van Tyler \/

    Volledige naam: Tyler Jay Avery
    Leeftijd: 17
    Karakter: Moedig, Beetje macho, Sportief, Mysterieus, Beschermend.
    Uiterlijk:


    Gave: Als hij zich goed concentreert kan hij mensen en dieren commanderen met zijn gedachten, dus dan kan hij ze allemaal dingen laten doen.
    Protector: Een leeuw, Crusher.


    Extra: Broer van Alexis


    El Diablo.

    Volledige naam: Samantha Yelina Emmalin Cole
    Leeftijd: 18
    Karakter: Humoristisch, vrolijk, eigenwijs, nieuwsgierig, geinteresseerd, meelevend, avontuurlijk, achterdochtig en vriendelijk.
    Uiterlijk:



    Gave: Kan in de toekomst zien, en soms er ook naartoe gaan. Met heel veel moeite kan ze iets in het verleden rechtzetten, maar daar heeft ze veel kracht bij nodig.

    Protector: een wolf Lupin


    Extra: komt maybe nog

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 15:41 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Je staat erbij!!!


    El Diablo.

    Volledige naam: Olivia Phonia Rosefeald
    Leeftijd: 17
    Karakter: Olivia is van nature perfectionistisch en probeert altijd het lievelingetje van haar ouders en leraren te zijn. Ze is zeer intelligent, maar is op het sociale gebied zwaar hopeloos, ze heeft niet echt vrienden, dankzij haar voorkeuren en de meeste mensen vinden haar veel te kieskeurig als het om mensen gaat. Als ze niet een bepaald doel haalt, word ze al snel boos op zichzelf en creert zelfhaat.
    Uiterlijk:




    Gave: Ze heeft de gave om zichzelf af te sluiten van alles en iedereen, dit houd in dat ze ten eerste zichzelf onzichtbaar kan maken en ten tweede dat geen gave's op haar werken.
    Protector: Witte tijger, Wildfire.


    Extra: -

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 15:47 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Staat erbij!


    El Diablo.

    Kan je een meisje voor me reserveren?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sure!


    El Diablo.

    Ik wil graag een persoon reserveren met het gave van het lichaam. Beschrijf ik later wel. Met een protector Cheeta :). Ik maak hem zo.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    oke


    El Diablo.

    Volledige naam: Amelia Samantha Westlane
    Leeftijd: 17
    Karakter: Amelia is een betrouwbaar persoon die erg zorgzaam is voor haar dierbare. Ze is een echte doorzetter en doet ook alles om haar doel te bereiken. Ze is iemand die van uitdagingen houdt maar ook erg kopppig kan zijn. Ze is een nieuwsgierig typje dat haar soms in de problemen heeft gebracht. Ze vertrouwd je niet meteen, en ze moet ook een goed gevoel bij je hebben om je te kunnen vertrouwen. Amare en Amelia zijn één als Amare de persoon niet vertrouwd doet Amelia dat niet, ze luisteren naar elkaar alsof het dezelfde persoon is.
    Uiterlijk:Ze is rond de 1.70, heeft lang bruin krullend haar en heeft grijs bruine ogen.


    Gave: Amelia kan voorwerpen laten bewegen door middel van haar gedachte, handen of ogen. Ook kan ze de gedachte van mensen lezen en die ook manipuleren of via de gedachte met mensen praten. Als ze dat doet veranderen de kleur van haar ogen van grijs bruin naar groen.
    Protector: Amare, zwarte panter.


    Extra: Ze kan heel goed zingen, zat op kickboksen en kan zich goed verdedigen. Ze heeft een tatoeage op haar pols waarop staat Amare, de naam van haar protector. Het betekent liefde in het Latijns. Op haar andere pols heeft ze nog een tatoeage waar Honesty op staat geschreven met sierlijke letters.


    Ze heeft nog een derde tatoeage die neit iedereen opvalt, alleen als ze haar haar in een knotje heeft. drie kleine vogeltjes in haar nek staan.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 16:37 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Je staat erby!


    El Diablo.

    Thank uu ^^


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Volledige naam: Dawn Roselia Johnson
    Leeftijd: 24
    Karakter: Kan streng zijn, lief, zorgzaam, slim, doelgericht.
    Uiterlijk:


    Gave: Ze kan zichzelf teleporteren, en kan dus overal verschijnen.
    Protector: Een lynx, Delilah.


    Extra: /


    El Diablo.