• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Isabelle

    "Ehm ja lekker."
    Ik kijk Lilly even aan.
    "Wat heb je?" Vraag ik dan.

    Kyle

    Irial trekt aan mijn haren zodat ik mijn hoofd wel naar achter moét houden.
    Ik voel zijn lippen in mijn hals.
    Ik kreun even wanneer hij zijn kruis tegen de mijne drukt. Hij grijns tegen mijn huid aan en ik voel zijn tanden eroverheen gaan. Wanneer hij in mijn kont knijpt kreun ik nogmaals.
    Ik kan nu niets doen, wat ik niet erg vind.
    Ik geniet van wat Irial doet en grijns ook.

    [Ik moet eten/]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    Ik kijk hoe Michael zichzelf aan zijn krukken omhoog helpt. Het ziet er komisch uit, maar toch lach ik niet.
    "Ga je mee?" vraagt hij.
    Ik ga rustig recht staan en sla wat denkbeeldige stofjes van mijn broek. Ik rek me nog even uit.
    "Waar gaan we heen?" vraag ik dan.
    De vraag klinkt veel filosofischer dan ik bedoeld had, maar ik zeg er niks over. Waar gaan we heen, het leven zou veel makkelijker zijn mochten we dat al weten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Irial

    Mijn opwinding neemt toe als ik Kyle hoor kreunen. Ik kan het niet helpen, maar ergens blijf ik het idee van neuken in de keuken toch onprettig vinden. Ik moet even lachen om die gedachte. Verontschuldigend kijk ik Kyle aan. Hij heeft natuurlijk geen idee waar ik plezier om heb. Voor hij een vraag kan stellen, zet ik mijn nagels in zijn rug en laat mijn handen zo naar beneden glijden. Heel traag trek ik zijn boxershort naar beneden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    "Waar gaan we heen?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Weet ik niet," zeg ik zachtjes.
    "Maar ik wil niet blijven zitten."
    Ik ga op mijn gezonde been leunen en kijk naar Arion. Voorzichtig neem ik weer een haal van mijn sigaret. Roken, het enige wat ik wilde vergeten. Ik laat mijn ogen weer over de straat glijden. Wat zou er gebeurd zijn als ik wel dood was. Er was zeker meer verdriet maar het zou allemaal wel een stuk makkelijker zijn. Voor iedereen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik sta op, "Even denken, we hebben prik, fris, iets warms en natuurlijk water. We kunnen ook in de stad wat drinken.?" stel ik aarzelend voor.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik ben weer eens eten.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    Irial lacht ineens even. Maar voor ik iets kan doen zet hij zijn nagels in mijn rug en laat zijn handen zo zakken.
    Ik til mijn heupen kreunend wat op zodat hij mijn boxershort naar beneden kan duwen.
    De lijn die hij net met zijn nagels over mijn rug trok brand, maar het is juist een lekker gevoel, i.p.v vervelend.
    Ik kijk Irial uitdagend aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabelle

    "In de stad? Ja dat is wel lekker, er even tussenuit." Glimlach ik naar Lilly en sta al recht.
    "Kom je?" Vraag ik wanneer ik naar de gang loop en mijn jas al aantrek.
    Ik geef Lilly haar jas aan en wacht tot ze deze aanheeft.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik glimlach. Ik pak mijn portomonee van de kast en pak mijn jas aan.
    "Zullen we gewoon een terasje pakken?" Ik draai de deur dicht.

    [miss. kunnen we met jolene iets of die andere tegen komene ofzo]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik heb ineens héle erge drang om te zingen, dus ik reageer niet snel meer.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [wahahhaah oké dan....... ik zing ook altijd met mijn muziek als ik computer dus dan zijn er meestal foutjes]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik verveel me. om kwart voor ga ik even taart eten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary

    "Ongelofelijk. Nog steeds te trots om iets van een vriendin aan te nemen?"
    Verontschuldigend kijk ik haar aan.
    "Ik wil niet dat je voor alles moet opdraaien waar ik zelf niet kan."
    Ik glimlach even.
    "Ik heb gewoon wat kledingadvies nodig. En als het op slaapkamerkledij aankomt kan jij geloof ik van mij wel wat advies gebruiken. Je weet wel, samen iets vinden waarvan Arion gek wordt."
    Lachend kijk ik haar aan.
    "Charlie!" roep ik. Mijn hoofd wordt helemaal rood.
    "D-dat hoeft e-echt niet..."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Flounder schreef:
    (...)


    Jeremy

    Ik kreun haar naam, en streel liefdevol een lok haar uit haar gezicht. Ik kus haar overal waar ik maar kan. Niemand kan tippen aan Donna, op welke manier dan ook. Passioneel druk ik mijn lippen op de hare, en versnel het tempo nog wat. Ook mijn ademhaling wordt onregelmatiger met de minuut. Zacht kreun ik haar naam.


    Donna

    Ik hap opgewonden naar adem als hij het tempo nogmaals versnelt. Mijn hart heeft ondertussen besloten om slagjes over te slaan. Ik druk mijn lippen ruw op de zijne en laat mijn vingers over zijn rug strelen. Mijn benen sla ik rond zijn middel zodat ik hem nog dieper voel. Zachtjes kreun ik zijn naam.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Darn, nu zit ik hier net tussen allemaal mensen :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.