• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Michael

    Ik luister niet echt naar het gesprek tussen het meisje en Arion. In mijn hoofd ga ik heel wat mensen af waarvan ik denk dat ze het zouden kunnen zijn. Het irriteert me dat ik haar niet kan plaatsen.
    "Nou je lijkt vast gewoon op iemand. Dan zien we je op school wel een keertje," hoor ik Arion zeggen.
    Ik knik wat instemmends en kijk haar nogmaals goed aan. Die ogen.
    "Ach iedereen heeft een dubbelganger, dus ik vast ook."
    Ik schud mijn hoofd naar Arion. Mijn ogen spreken boekdelen.
    "Wij willen graag de rekening," zeg ik tegen de serveerster lichtelijk in paniek.
    Dat ik haar hier zou tegenkomen had ik absoluut niet verwacht.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ben om 4 uur uit, dus zie je me dan wel weer. ;) Ik ga me nu aankleden etc. Miss dat ik er zo op school nog ben.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    "Maar je hebt zo'n mooie haren!" protesteert Mary. Toch kent ze me al goed genoeg om te weten dat ik het dan wel aan iemand anders vraag. "Jij je zin. Ik zal het doen. Wat wil je doen?"
    Ik haal mijn schouders op terwijl ik nadenk. Eigenlijk heb ik helemaal nergens zin in. Liefst van al zou ik huilend in een hoekje kruipen en wegkwijnen. Maar gezien dat geen optie is neem ik Mary's vraag maar serieus.
    "Shoppen?" vraag ik dan.
    Als ik dan toch mijn kapsel verander, kan ik even goed nieuwe kleren kopen ook. Dag dag, lieve Charlotte. Jij moet weg.

    Irial

    Ik krijg opnieuw kippenvel als Kyle over mijn arm krast. Ik bijt zachtjes op zijn onderlip en laat mijn vrije hand terug naar zijn kont glijden. Plagerig speel ik met de rand van zijn boxershort. Hoe vaak ik het ook doe, ik blijf het leuk vinden om hem tegen zijn te laten knallen.
    Grijnzend kijk ik Kyle aan.
    "Vind je het nog steeds leuk?" grinnik ik.

    Arion

    "Ach iedereen heeft een dubbelganger, dus ik vast ook."
    Onwillekeurig trekt mijn oog een beetje. Wat een domme uitspraak, dubbelgangers. Wanneer ik naar Michael kijk ziet hij eruit alsof hij een spook gezien heeft.
    "Wij willen graag de rekening," zegt hij met een lichte paniek in zijn stem. Wie hem niet al te best kent zou het niet gehoord hebben. Langzaam vallen de puzzelstukjes op hun plaats. Domme uitspraak, bekend voorkomen, Michael in paniek. Wanneer ik haar nog iets hoor bestellen let ik even op haar stem en dan weet ik het zeker. Jessica. Ik laat echter niks merken en blijf koeltjes zitten terwijl ik mijn portefeuille boven haal om te betalen. Eens dat gebeurd is sta ik op en steek mijn hand uit naar Michael om hem overeind te helpen terwijl ik hem met de andere hand een kruk aangeef. Ik snap wel dat hij hier weg wil.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Shoppen?"
    Ik denk even na.
    "Ik kan wel niet... Ik heb nog steeds niet echt..."
    Ik zucht.
    "Ja, shoppen is goed," zeg ik met een kleine glimlach.
    Even kijk ik nog wat naar mijn handen, maar sta dan recht, en wacht tot Charlie hetzelfde doet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle
    “Vind je het nog steeds leuk?” Vraagt Irial grinnikend nadat hij de rand van mijn boxershort weer tegen mijn huid laat knallen. “Dit is nog niets.” Grijns ik en haak dit keer mijn vinger onder de rand van zijn boxershort en rek hem een stukje verder dan hij deed bij mij, en ik laat hem los. Ik kijk hem ondeugend aan.

    Jolene(Jessica)
    Ik merk dat Arion en Michael op staan. Nu merk ik pas dat Michael’s been in het gips zit. Het maakt me niet uit hóe het komt, maar lekker voor hem! Ik ben nog steeds niet echt over mijn woede heen na wat hij me heeft geflikt. “Bedankt.” Zeg ik wanneer mijn drankje op tafel word gezet. Ik negeer Arion en Michael en pak het glas op en neem een slok. Als ik weer naar school ga, denk ik dat ik ze maar ontwijk of zo, want ik heb geen zin dat straks de héle school weet dat ik terug ben.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael

    Moeizaam kom ik overeind. Ik kan mijn voet wel verrot schelden op dit moment. Wat doet zij hier? Ik zucht zachtjes en kijk naar Arion. Ik gun Jessica geen blik meer waardig. Vreemd kind. Onhandig beweeg ik me voort op de krukken terwijl Jessica door mijn hoofd spookt. Ze was zo anders maar niet veel beter. Even kijk ik naar Arion. Ik kan er niets aandoen maar er verschijnt een kleine lachje op mijn gezicht.
    "We zijn echt sukkels," grinnik ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Heb tussenuur tot 12:25. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [En ik ben vrij :Y)]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik pas om 4 uur uit. :(]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Maar ik heb wel testweek hè. Dus eigenlijk moet ik leren :')]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik ga nuu. :) Tot vanmiddag.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    "Ik kan wel niet... Ik heb nog steeds niet echt... Ja, shoppen is goed."
    Ik kijk toe hoe Mary recht staat en schud lachend mijn hoofd.
    "Ongelofelijk," zeg ik terwijl ik mijn armen in de lucht gooi. "Nog steeds te trots om iets van een vriendin aan te nemen?"
    Het doet me goed dat het gesprek niet over mij gaat. Ik sta recht en ga dichter bij Mary staan.
    "Ik heb gewoon wat kledingadvies nodig."
    Dan breng ik mijn lippen naar haar oor en fluister met een kleine grijns.
    "En als het op slaapkamerkledij aankomt kan jij geloof ik van mij wel wat advies gebruiken. Je weet wel, samen iets vinden waarvan Arion gek wordt."
    Ik vind het nog steeds een gek idee, Mary en Arion. Maar ondanks mijn eigen verdriet ben ik wel blij voor haar.

    Irial

    "Dit is nog niets," grijnst Kyle. Hij neemt op zijn beurt de rand mijn boxershort beet en laat hem dan snel los.
    "Oempf!" breng ik uit als het ding hard aan komt. Ik knijp mijn ogen dicht terwijl er een brede lach op mijn lippen verschijnt. Het deed pijn, maar op een leuke manier. "Kinky," grinnik ik.
    Ik moet even lachen en druk dan mijn lippen weer op die Kyle.

    Arion

    Ik wacht tot we een eindje verder zijn voor ik naar Michael kijk. Ik zie mijn eigen glimlach weerspiegeld op zijn gezicht en barst in lachen uit.
    "We zijn echt sukkels," grinnikt hij.
    "Wij?" zeg ik lachend. "Dat ik haar eerst niet herkend had is nog te begrijpen maar jij hebt nota bene met haar in bed gelegen," ga ik lachend verder. Ik wrijf een traan uit mijn ogen. Dat is weer typisch ons. Jessica zag er zo anders uit, kalmer, serieuzer. Alleen snap ik die piercing niet echt. Moet ik eens aan Smelting vragen, wat daar nou zou leuk aan is; gaatjes in je lijf laten prikken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    "Wij? Dat ik haar eerst niet herkend had is nog te begrijpen maar jij hebt nota bene met haar in bed gelegen."
    Lachend schud ik mijn hoofd. Ergens is het ook wel genant. Ik haal een hand door mijn haren. Ik snap niet waarom Jessica zichzelf zo heeft veranderd. Ze was gewoon knap, niets speciaals maar zelfs dat knappe is nu weg.
    "Het zal wel weer gezellig op school worden," mompel ik bijna onhoorbaar.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik knik en staar voor me uit.
    Nu proberen dat ze niet meer verder gaat vragen over vroeger.

    [waaaaaaaah zaterdag avond ga ik naar the hungergames voor verjaardag]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Arion

    Ik hoor Michael iets mompelen in de zin van school en gezellig. Ik snap wel wat hij bedoelt. Als wij zo snel doorhadden dat zij het is, waarom zou het dan bij anderen anders zijn. In mijn hoofd voorspel ik een drama als Jessica en Charlotte elkaar zullen kruisen, maar die vermoedens spreek ik niet luidop uit.
    "Ik vraag me af waarom," zeg ik stilletjes.
    Ik kan me heus niet inbeelden dat het is om wat er tussen haar en Michael gebeurd is.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.