• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ik zal over een kwartiertje binnen vertrekken..]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Anybody Online?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Meld zich. Hoi, ik ben online maar wel ondertussen met mijn vakantievoorbereidingen bezig.']


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ja, sorry, ik was even die nieuwe rpg aan het volgen want die loopt als een TGV O_o. Ik reageer wel even.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Irial

    "Wat? Nee!" zegt Kyle terwijl hij overeind schiet. Ik voel me opgelucht want met die reflexen kan er inderdaad niks aan de hand zijn. "Zag het er zo erg uit?" vraagt hij mompelend. Ik loop naar hem toe en ga naast hem zitten.
    "Was- was dat de bedoeling?" vraag ik verwonderd. Mijn mond vormt een kleine "O" als het muntje valt. Met een schuin lachje kijk ik naar mijn liefje. Ik neem zijn gezicht in mijn handen en druk mijn lichaam tegen hem aan.
    "Je bent sexy als je het niet probeert te zijn," fluister ik tegen zijn lippen aan. Ik bijt even op zijn onderlip en kus hem dan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Lol. TGV?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [TGV is een trein met een topsnelheid, Train à Grande Vitesse; spreekt voor zich denk ik. ]

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 20:07 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    "Was- was dat de bedoeling?" Vraagt Irial en ik knik.
    Hij pakt mijn gezicht tussen zijn handen.
    "Je bent sexy als je het niet probeert te zijn," Fluistert hij tegen mijn lippen aan. Hij bijt even op mijn onderlip en kust me dan.
    Ik sla mijn armen om zijn nek en kus hem terug.
    Ik hel meer zijn kant op en duw hem omver zodat ik boven kom. Langzaam lat ik dan mijn hand over zijn heup op en neer gaan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ah okay, weer een les geleerd. Danke. xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Ik lach als Kyle me omver duwt en sleur hem gewoon vrolijk mee. Ik bijt op mijn onderlip en kijk hem opgewonden aan als zijn hand over mijn heup gaat. Het lijkt alsof er niet eens een pauze geweest is. Ik grijp Kyle's kont met beide handen vast en duw hem tegen mijn kruis aan. De stof van mijn boxer zit nog in de weg, maar ergens vind ik het wel opwindend.
    "Waar waren we precies?" grijns ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rajah schreef:
    Michael

    "Natuurlijk stond ik te wachten, anders was ik geen lieve vriend."
    Lachend schud ik mijn hoofd en richt mijn aandacht op het scherm waar ondertussen de reclame op is begonnen. Zachtjes knabbel ik aan een nacho terwijl ik mijn andere hand in mijn broekzak stop. Dit alleen maar omdat ik weet dat ik anders toch met mijn hand op de leuning ga tikken. Met een klein lachje volg ik sommige reclames.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ja, ik weet het. Ik denk alleen even na over wat ik met Arion kan doen. Ik weet niet zo meteen iets.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Ik kreun even wanneer Irial me tegen zijn kruis aanduwt.
    Alleen zíjn boxer is nog aan.
    "Waar waren we precies?" Grijns Irial.
    Ik haal mijn schouders op.
    "Het eh- kus en vrij gedeelde." Grijns ik terug en druk mijn lippen hebberig weer op de zijne.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik moet even de vaatwasser + Keuken opruimen. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    Het enige dat Michael doet is lachen en vervolgens zijn aandacht op het scherm richten.
    "Zwijgen is toestemmen," grinnik ik.
    Ondertussen zijn de reclames begonnen. Sommigen zijn grappig, anderen zouden grappig moeten zijn. Dan begint de film. Je wordt meteen in het verhaal meegezogen. Pas twee minuten in de film schrik ik al zo hard dat ik bijna mijn frisdrank mors.

    Irial

    "Het eh- kus en vrij gedeelde," grijnst Kyle. Ik moet opnieuw lachen terwijl hij me kust. Sex met Kyle is grappig, maar dan wel het goede soort. Ik kus hem terug en haal mijn hand door zijn haren. Ondertussen laat ik de andere hand tussen ons in glijden en begin hem te strelen. Met mijn tong tik ik nog een keer tegen zijn tanden aan.
    Ik krijg maar geen genoeg van hem.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.