• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ow lol, zie nu pas dat je ook had gereageerd.]

    Kyle

    Irial drukt zijn lippen heel zacht op de mijne. Vergeleken met net is dit heel zacht.
    Ik geniet hoe hij met een lok van mijn haar speelt.
    Ik kus hem zacht terug terwijl ik een rilling over mijn lichaam voel trekken. Ik streel zijn onderrug met mijn handen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael

    Rustig lopen we door. Mijn gedachts gaan weer naar de gebeurtenissen in het ziekenhuis. Peinzend over wat er nog gaat komen versoort Arion mijn gedachtegang.
    "Mijn benen worden moe."
    Fronsend kijk ik hem aan.
    "Ik ben hier de gene die mank loopt hoor," grinnik ik terwijl ik om me heen kijk voor een bankje. Nu hij zijn beklag heeft uitgesproken voel ik die van mij ook moe worden. Ik lach flauwtjes.
    "En wat wil je eraan doen?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    Kyle's handen gaan over mijn onderrug en er trekt een heerlijk tintelend gevoel door mijn lichaam. Ik moet luidop lachen als ik mijn maag hoor rammelen. Kyle mag zijn eetlust dan wel kwijt zijn, maar die van mij neemt enkel toe. Ik wil me omdraaien om te kijken of er op tafel iets staat waarmee ik het voor ons beiden prettig kan maken, maar leun hierbij te ver naar achter waardoor we met stoel en al op de grond belanden, Kyle bovenop me. Ik barst opnieuw in lachen uit.
    "Dat was de bedoeling!" probeer ik mezelf nog te redden. Ik zet kusjes op Kyle's hele gezicht.

    Arion

    "Ik ben hier de gene die mank loopt hoor." Ik geef hem een zacht duwtje terwijl hij grinnikt. "En wat wil je eraan doen?"
    Ik blijf staan en haal mijn schouders op.
    "Ik hoopte dat jij wat wist. Jij bent de alfa, jij bent het meesterbrein," zeg ik lachend. Ik maak er een vererend gebaar bij. Ik weet heus wel dat ik minder populair ben dan Michael, al zal ik het nooit toegeven als er anderen in de buurt zijn. Een mens moet af en toe eens de spot met zichzelf kunnen drijven.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    "Ik hoopte dat jij wat wist. Jij bent de alfa, jij bent het meesterbrein."
    Lachend kijk ik naar zijn vererende gebaar.
    "Je streelt mijn ego," grinnik ik en ik ga op mijn 'gezonde' been steunen zodat ik makkelijk mijn hand door mijn haren kan halen.
    "Zullen we dan maar eens ergens gaan zitten?" vraag ik met een lachje.
    "Of een terrasje pakken?"
    Mijn keel voelt droog aan dus een glas met een of ander verkoelend drankje zou erg welkom zijn.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    Irial lacht wanneer zijn maag rammelt. Hij wilt zich omdraaien en leunt te ver naar achter. Waardoor we omvallen. Ik boven op hem. Ik schiet in de lach.
    "Dat was de bedoeling!" Zegt Irial dan. Hij zet kusjes op heel mijn gezicht.
    "Tuurlijk joh." Lach ik en ga met mijn handen over zijn lichaam.
    "Lekker koud hè, de vloer." Grijns ik terwijl ik ontzichtbare rondjes over zijn borstkas teken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "Je streelt mijn ego. Zullen we dan maar eens ergens gaan zitten? Of een terrasje pakken?"
    Ik knik lachend.
    "Ja, nou je ego is dan ook het enige," zeg ik plagerig. "Terrasje klinkt prima." Ik smak een keer. Ik heb best wel zin in een drankje. We lopen nog een klein eindje verder tot we een terrasje vinden waar de zon op schijnt. Ik plof neer op één van de stoelen.
    "Dit moeten we meer doen," besluit ik willekeurig. "Al hoef je niet elke keer je been te breken."

    Irial

    "Tuurlijk joh. Lekker koud hè, de vloer."
    Ik grinnik en bijt plagerig even op Kyle's onderlip.
    "Waar heb jij last van, jij ligt op mij!" zeg ik dan lachend.
    Uitdagend kijk ik hem in de ogen terwijl ik mijn tong over mijn piercing laat gaan. Ik durf wedden dat mijn lichaam warm genoeg is voor ons beiden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Irial bijt plagerig een keertje op mijn onderlip.
    "Waar heb jij last van, jij ligt op mij!" Zegt hij lachend.
    Hij kijkt me uitdagend aan.
    "Dat is het ook juist." Grijns ik en zet mijn lippen in zijn nek en plant er een aantal kleine kusjes.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael

    "Terrasje klinkt prima."
    Ik knik en loop achter hem aan naar een terrasje in de stad. Wat onhandig laat ik ga ik op een van de stoelen zitten.
    "Dit moeten we meer doen. Al hoef je niet elke keer je been te breken."
    Ik grinnik zachtjes en kijk het terras rond met hoop op mooie meiden. En mijn wens komt uit. Lachend kijk ik naar een drietal meiden op een afstandje.
    "Ja, dit moeten we vaker doen," beaam ik hem grinnikend terwijl ik een blond meisje een knipoog geef.
    Ik richt me weer op Arion.
    "Mooi weer hè," grap ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ich gehe essen. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik ook]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ben ik weer.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dracy schreef:
    [Ben ik weer.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    "Dat is het ook juist," grijnst Kyle.
    Ik wil antwoorden maar het enige dat uit mijn mond komt zijn kleine kreuntjes als hij zijn lippen in mijn hals zet. Ik laat mijn handen over zijn rug glijden en til zuchtend mijn kin omhoog zodat Kyle er beter bij kan. Seks op de keukenvloer, waarom ook niet? Ik laat mijn handen naar Kyle's kont zakken en knijp er in terwijl ik hem steviger tegen me aanduw.

    Arion

    "Ja, dit moeten we vaker doen." Ik kijk grijnzend toe hoe zijn ogen afdwelen naar een stel meisjes waarop hij knipoogt naar een blondje. "Mooi weer hè." Ik grinnik, leg nonchalant mijn handen in mijn nek en leun achterover.
    "Ja, mooie benen ook," verwoord ik waarschijnlijk Michael's gedachten. Even voel ik me schuldig maar dan relativeer ik. Kijken mag toch? En ik ben heus niet van plan Mary te laten vallen of te bedriegen. Meer nog, ik ben niet eens van plan iets te zeggen tegen die meiden. "Ik heb het al zo vaak gezegd, kerel, je moet voor de blondjes gaan. Maar nee hoor, jij moet steeds brunettes hebben," grinnik ik. "Behalve Jessica, maar dat was, nouja Jessica," vervolg ik terwijl ik mijn neus optrek. Ze is nooit mijn favoriet geweest, nogal een kreng en te makkelijk te krijgen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Lol dat leest zó grappig xD Seks op de keukenvloer. Whaha]

    Kyle

    Irial kreunt en paar keer zacht en laat zijn handen over mijn rug gaan. Hij tilt zijn kin omhoog zodat ik er beter bij kan. Ik maak er gelijk gebruik van en geef hem iets ruwere kusjes.
    Ik voel zijn handen naar mijn kont zakken en hem erin knijpen, terwijl hij me steviger tegen zich aantrekt.
    Ik kreun een keer zachtjes en kus dan richting zijn mond. Ik druk mijn lippen op de zijne en geef er een paar likjes over en bijt even in zijn onderlip en trek er ook even zacht aan, dan zuig ik ook nog even op zijn lip en kus hem dan ruw. Mijn linkerhand ligt in zijn zij, en mijn rechter woel ik door zijn haar. Ik geniet van elke aanraking die hij doet.
    Een warm gevoel trekt weer door me heen en ik druk mijn kruis tegen het zijne aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael

    "Ja, mooie benen ook."
    Lachend kijk ik hem aan en schud mijn hoofd.
    "Van mij mogen ze wel iets langer," grinnik ik.
    Ik heb het al zo vaak gezegd, kerel, je moet voor de blondjes gaan. Maar nee hoor, jij moet steeds brunettes hebben. Behalve Jessica, maar dat was, nouja Jessica."
    Lachend dwalen mijn ogen weer af naar het blondje.
    "Jessica was niet echt een vriendin hoor," lach ik schamper.
    "Meer een tussendoortje, om het even onrespectvol te zeggen."
    Over het algemeen ben ik gewoon respectvol tegenover vrouwen. Zij doen mij niets kwaad en ik hun ook niet maar met Jessica kan ik het niet anders omschrijven.
    "Maar brunettes ogen serieuzer," grinnik ik.
    "En daarom kies ik voor hen. Blondines ogen,"
    Ik stop mijn zin even om na te denken.
    "Blondines ogen makkelijker."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."