• mijn zusje heeft me net heel erg bedrogen! ze heeft een paar weken eerder een account aan gemaakt op Q en op msn. ik heb met haar zitten te kletsen zonder dat ik iets door had! pas toen ze beneden kwamen(me zusje en haar vriendin) en zich zo hadden aangekleed en opgemaakt zoals ze er uitzagen op de webcam en ze zeiden het geloofde ik het pas. heb ik ook nog voor haar zitten te zingen! iik had echt totaal niks door! dacht ik eindelijk iemand te hebben waar ik gewoon gezellig mee kon kletsen blijkt het gewoon me zusje te zijn! stomme Anniekje1, stom zusje! is zoiets al eens bij jullie gebeurd?


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ben ik de enige die vind dat ze overdrijft? Het is niet leuk, maar ik vind het wel een goede grap om eerlijk te zijn...

    Britsanity schreef:
    Ik ben ook enigskind, dus voor mij zit het er niet in.
    Maar damn, wat een verschrikkelijke lage rotstreek.
    Je zusje zou zich erg diep moeten schamen!


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Wanrooy schreef:
    Ben ik de enige die vind dat ze overdrijft? Het is niet leuk, maar ik vind het wel een goede grap om eerlijk te zijn...
    een goeie grap . ze mocht het desnoods eerder zeggen. wanner ze niet had gezongen bijvoorbeeld. maar nu ff vraag aan de topic opener hoelang hield ze je voor de gek.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    RainBowQuish schreef:
    (...)een goeie grap . ze mocht het desnoods eerder zeggen. wanner ze niet had gezongen bijvoorbeeld. maar nu ff vraag aan de topic opener hoelang hield ze je voor de gek.

    Wanrooy schreef:
    Ben ik de enige die vind dat ze overdrijft? Het is niet leuk, maar ik vind het wel een goede grap om eerlijk te zijn...


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    laat het. Het is je zusje. Gewoon een stomme grap. xD


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    's Kut. Stel je niet zo aan (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    ik heb met haar zitten te kletsen zonder dat ik iets door had! pas toen ze beneden kwamen(me zusje en haar vriendin) en zich zo hadden aangekleed en opgemaakt zoals ze er uitzagen op de webcam en ze zeiden het geloofde ik het pas.


    I don't get it? Je hebt haar gezien op de webcam maar herkende haar niet?

    Haha, het is best wel grappig, dank je voor het idee. (;
    -voor mijn zusje dan. ^^

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 19:52 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wanrooy schreef:
    Ben ik de enige die vind dat ze overdrijft? Het is niet leuk, maar ik vind het wel een goede grap om eerlijk te zijn...


    Your make-up is terrible

    Wow, dat is echt een naaistreek, ik zou mijn broertje letterlijk vermoorden als hij dat zou doen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dat is dus echt een renater streek. ^^
    ach, mijn broertje doet dat zo vaak. ^^

    Ik ben Ankje btw, op het profiel van m'n nichtje, moest het ff voor haar bewerken. xD

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 8:57 ]


    Don't let people let you get down.

    Haha, geniaal. :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Borghese schreef:
    Nee. Gelukkig niet.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.