• Verhaal.
    De studententijd. De beste tijd uit je leven. Je doet wat je wilt, niemand die je er raar voor aankijkt. Feestjes, drank en relaties. Niet te vergeten, je Studentenhuis. Elk huis heeft een andere mentaliteit en heeft andere bewoners. Jongens en meisjes gescheiden natuurlijk, maar wie geeft er om de regels ? Zolang je maar ingeschreven staat bij een huis waar je wilt zijn en hoort te zijn, is alles goed. Maar laat je jezelf niet teveel gaan ? Niet alle huizen vinden elkaar even leuk, en niet alle jongens vinden de meisjes leuk. Ruzie's, relaties, en veel meer zorgen voor spanningen. Wie zal zijn schooltijd nog wel netjes halen ?

    De huizen.
    Je hebt verschillende huizen. De huismoeders sturen uitnodigingen naar de mensen die zij willen. Niemand is verplicht, maar je mag het wel. Je moet een uitnodiging krijgen om in het huis te mogen, anders mag je er sowieso niet in.

    Zeta.-Meisjes.
    De club voor mensen die ook echt iets geven om hun studies. Ze geven wel feestjes, maar niet veel. Om hun uiterlijk geven ze ook niet echt, maar ze zijn wel mooi.

    Phi Iota Mu.-Meisjes.
    Deze club is vooral voor meisjes die luxe willen hebben. Feestjes, jongens, drank, groot huis, luxe. Dit wil niet zeggen dat ze niets om hun studies geven, maar je kan wel zeggen dat ze verwend worden daar.

    Kappa.-Jongens.
    Knappe jongens, met hersens. Alleen willen ze dit niet laten zien. In het geheim zijn ze heel slim, maar niemand mag het weten.

    Delta.-Jongens.
    Jongens die er goed uit willen zien. Ze doen aan sport, zijn populair, kunnen elk meisjes krijgen -altans dat denken ze- en wat er om hen heen gebeurd boeit hen niet.

    Allemaal staan de clubs bekend om de onderstaande redenen, maar is het ook wel echt zo ?

    Rollen.
    Bij elke club moeten er 5 rollen zijn, dat worden 20 rollen in totaal. Niet iedereen vindt iedereen even leuk, dus er zijn ruzie's en jaloezieën, ook tussen de leden van de clubs zelf.

    Huis:
    Naam:
    Leeftijd (18-20):
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Achtergrond (Stukje verleden):
    Extra:

    Regels.
    -Met haakjes werken voor OCC.
    -16+ mag, maar niet té.
    -Bestuur niemand zijn/haar personage, tenzij je toestemming hebt.
    -Nieuwe naam = Melden !
    -Afwezig = Melden !
    -Géén Perfecte personages.
    -Minstens 5 regels Per Post !

    -Geen enkel huis kan zonder ruzies leven. Huizen tussen huizen hebben ruzies, maar ook mensen tussen mensen.
    -Sommige huizen zijn minder populair aangezien ze minder feestjes geven.
    -De huizen hebben meer dan 5 leden, dus je kan ook met niet gespeelde mensen praten.

    Tot nu toe.

    Zeta
    1. Amelia Samantha Daniels. - 18 jaar. - IHeartMusicc.
    2. Ailynn Hope Gailes. - 19 jaar. - Cybele.
    3. Phoebe Scarlett Walker. - 18 jaar. - xHaribo.
    4. Lialé Lou Endelore. - 19 jaar. - Authoress.
    5. Dominique Nicolé Stone. - 18 jaar. - xMirrorMan.
    6. Sisi Valerian. - 19 jaar. - shewerewolf.
    VOL !

    Phi Iota Mu.
    1. Dahlia Alyssa van der Woodsen. - 19 jaar. - Feminine.
    2. Eléonore Victoire Louise Farceville Molyneux. - 18 jaar. - Rajah.
    3. Misao -Missy- Carpenter. - 19 jaar. - Roane.
    4. Kaya Addison Norwood. - 18 jaar. - Everdeen.
    5. Summer Melody Black. - 19 jaar. - DracoMalfoyx.
    6. Gereserveerd HurtedHeart.
    VOL !

    Kappa.
    1. Taylor Nathaniel Westlane. - 19 jaar. - IHeartMusicc.
    2. Kieran Tourés. - 20 jaar. - Authoress.
    3. Peyton Avery Riviera. - 20 jaar. - Roane.
    4.
    5.
    6.

    Delta.
    1. Levi Manuel Bowdi. - 20 jaar. - xMirrorMan.
    2. Matthew Michael More. - 19 jaar. - xHaribo.
    3. Neil Joey Montgomery. - 19 jaar. - Dumbledore.
    4. James Andrew Night. - 19 jaar. - DracoMalfoyx
    5. Raphael Luca Philipp Belz Cribari. - 18 jaar. - Rajah.
    6. Gereserveerd HurtedHeart.
    VOL !
    Have fun !


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 21:12 ]

    Oh god, ik stopte al deels te veel D;


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Roane schreef:
    Kent trouwens iemand dat filmpje van die "pledges" die naakt met een steen in hun handen staan die met een touwtje aan hun lichaam is vastgemaakt? Ze staan dus helemaal boven op een gebouw en moeten de steen naar beneden gooien. Uiteindelijk blijken de touwen lang genoeg zodat ze niet meegesleurd worden, maar bij eentje valt de steen in een gat waardoor hij toch nog te pletter stort... Het was een reclame geloof ik.


    Nee? Staat het op Youtube?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    I know dat die nergens op sloegen, maar dat met die padden dat blijft wel jehele leven bij je xd


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Everdeen schreef:
    (...)

    Nee? Staat het op Youtube?


    Ik weet het niet, want ik vind het nergens meer met de meest logische trefwoorden, daarom dat ik het ook beschreef :')


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Je kan ze ook een super enge horrorfilm laten kijken die echt voor iedereen vet eng is...(bat)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Je kan ook iedereen om 12 uur wakker maken en dan dat ze binnen een kwartier een date moeten vinden en zich weer moeten melden.
    De regels : Geen andere kleren aantrekken, geen make-up, geen haar borstelen of tanden poetsen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Wahahaha :D


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    DracoMalfoyx schreef:
    Je kan ook iedereen om 12 uur wakker maken en dan dat ze binnen een kwartier een date moeten vinden en zich weer moeten melden.
    De regels : Geen andere kleren aantrekken, geen make-up, geen haar borstelen of tanden poetsen


    Haha, dat is toch uit die ene film?
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Ja klopt uit Sidney White


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Huis: Phi Iota Mu.
    Naam: Jade "Skyler" Bright.
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Vrouwelijk
    Uiterlijk: (komt morgen)
    Karakter: (komt morgen)
    Achtergrond: (komt morgen)
    Extra: Ze zit op Kickboksen. En is vrij slim. De bril die ze meestal draagt is nep maar ze vindhet gewoon leuk om te dragen.

    Huis: Delta
    Naam: Jayden Jason Bright
    Leeftijd: 19
    Geslacht: Mannelijk (Komt morgen)
    Uiterlijk: (Komt morgen)
    Karakter: (komt morgen)
    Achtergrond: (komt morgen)
    Extra: Hij doet samen met Skyler aan kickboksen en is ook heel beschermend tegenover zijn zusje. Ze kunnen erg goed met elkaar opschieten.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik denk dat ik ergens deze week het topic ga openen. Met of zonder genoeg aantal Kappa's, want we moeten ooit eens beginnen (;

    xHaribo schreef:
    Ik denk dat ik ergens deze week het topic ga openen. Met of zonder genoeg aantal Kappa's, want we moeten ooit eens beginnen (;


    Yeah Buddy (:

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 19:42 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kan ik nog meedoen?
    Ik maak volgende week dan een rol ofzo, aangezien ik nu op vakantie ben (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    @Flounder, dat kan, maar dan moet je een Kappa jongen doen. We gaan ook ergens deze week beginnen, dus dan kom je er later in, als je dat niet uitmaakt.

    Ja, is goed (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.