• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst, Inzicht en Techniek
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Behendigheid, wapens
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose


    rollentopic

    next topic: klik

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 11:02 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ff ontbijten brb]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Taylor

    Ik kijk verbaasd naar anna en loop met haar mee
    Dit word steeds raarder en raarder


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Darryl

    Ik werd overeind geholpen.
    "Bedankt. Alex moest zo nodig mijn tas kapen." Zeg ik dan.
    Kort daarna ging de bel.
    Ieder komt naast Anna.
    Ik kijk naar Eliza en glimlach even.
    "Zijdeur?" Ik kijk even en zie dan een deur. "Sinds wanneer is die daar?" Eliza is al weg.
    "Speedy, niet zo snel." Lach ik dan.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 10:00 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (ok me two so see u later)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Eh.. Waar moet Finn inspringen? :$

    Elizabeth

    Ik draai me om en wacht tot de rest ook aankomt terwijl Darryl in de lach schiet en zecht dat ik niet zo snel moet lopen 'Sorry' Mompel ik terwijl ik ook bijna in de lach schiet

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 10:02 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Uh..., Idk. De andere hebben allemaal al hun brief geopend en zijn nu op weg naar Wiskunde.(Ze staan nog buiten) Ik weet niet hoe je het best in kan springen.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    -

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 10:03 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik moet eten :( kom zo weer terug]

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 10:04 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Yo eetse allemaal]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Darryl

    Ik loop naar Eliza toe en prik een aantal keer in haar zij.
    "Lachen mag lachen mag." Zeg ik lachend, als ik merk dar ze haar lach inhoud.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik moet ook even eten, ik kom wel te laat binnen in de Wiskundeles.]

    [Okee ik ben ook even weg.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [biw]

    Annabeth
    Ik zie hoe snel Elize is. 'Rustig aan.' zeg ik. Iemand botst tegen me op. 'Kijk uit je doppen!' roept de onbekende jongen en duwt me nog eens. Ik knijp mn ogen samen. 'Doe het zelf.'
    zeg ik kalm. 'Wat wou je tegen me doen dan?' vraagt hij uitdagend. Hij is groot en heeft gespierde armen. Maar ik kijk niet tegen hem op. Ik mik en schop in zijn maag. Kreunend van pijn valt hij op de grond. 'Komen jullie nog?' vraag ik en klop mijn handen tegen elkaar.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Lol Go Anna! Go Anna! xD, ben weer hyper. Whaha xD xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.