• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst, Inzicht en Techniek
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Behendigheid, wapens
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose


    rollentopic

    next topic: klik

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 11:02 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (ben er ook heb het net ff doorgelezen hoe kan ik er weer inkomen?)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Elizabeth

    Nog als versteent kijk in naar de letters op mijn brief 'Behendigheid, Wapens' staat er bovenin Wat betekent dat? Denk ik verwart, iedereen had zijn of haar kracht al ontdenkt maar ik had geen idee wat die van mij moest betekenen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Annabeth

    Opeens gaat de bel. 'Ons laatste uur!' zeg ik. Snel prop ik mijn envelop in mijn broekzak. Ik wacht tot er mensen met een enveloppe naast me komen lopen, zodat ik met hen naar de laatste les kan.

    [Ik wilde jullie besparen om al die dngen door te lezen, ben er half uur mee bezig geweest Xd EN ze zitten bij elkaar in de klas, dus kom naar anna toe!!]

    [@ awesome door de bbel te horen en naar Anna te gaan]

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 9:41 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Elizabeth

    Als de bel gaat heb ik geen tijd meer om er verder over na te denken en prob de envelop in mijn tas en loop naar Anna toe

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 9:46 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Taylor

    Ik hoorde de bel en loop naar anna toe Om samen naar dr les te gaan


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    TheRumIsGone schreef:
    Elizabeth

    Als de bel gaat heb ik geen tijd meer om er verder over na te denken en prob de envelop in mijn tas en loop naar Anne toe


    't is Annabeth/Anna xD Niet Anne, geeft niet


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Annabeth

    Plotseling bedenk ik me iets en kijk naar Elizabeth en Taylor. 'Wat hebben we?' vraag ik.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 9:45 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (sorry mensen ff een breakie brb)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Welke les?]

    Elizabeth

    'Momentje' Mompel ik als ik mijn agenda uit mijn tas vis en kijk waar we heen moeten..


    Don't be like the rest of them, darling

    Taylor



    "Vast iets saais ik den wiskunde"
    Arggg waarom heb ik zo'n hoofdpijn?


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [doe maar iets van wiskunde ofzoo iets heeel saais, wiskunde of frans ofzoo]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (maar ik heb ff een break XD ben zo trug)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Elizabeth

    'Ug.. Wiskunde' Andwoord ik terwijl ik mijn agenda weer terug in mijn tas duw
    'Is iedereen er?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Annabeth

    'Hmm... Weet ik veel, maar we gaan wel gewoon. Straks moeten we nóg een uur nablijven!' Ik knik naar een zijdeur die er erg verlaten uit ziet. 'Via daar is sneller.' zeg ik. Woowo hoe wist ik dat?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Elizabeth

    'Is goed' Zeg ik terwijl ik naar de zijdeur loop, waarschijnlijk liep ik net iets te snel want toen ik bij de deur aankwam was de rest nogsteeds achter me.


    Don't be like the rest of them, darling