• hOiihOii

    Ik ben vandaag met me twee beste vriendinnen Esmaye & Latoya (ATTITUDE & THxgirl2 ) Naar de Film Radeloos geweest En ik vroeg me af wie ook naar die film vandaag is geweest

    xoxo

    (...)
    ken je de boeken van carry slee?
    dat is een verfilming
    volgens mij gaat deze over een jongen en een meisje
    jongen: zijn vader is ernstig ziek
    meisje: anorexia
    uiteindelijk komen ze bij elkaar
    dagt ik xD
    Ah oké, niks voor mij dus xD


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)
    ken je de boeken van carry slee?
    dat is een verfilming
    volgens mij gaat deze over een jongen en een meisje
    jongen: zijn vader is ernstig ziek
    meisje: anorexia
    uiteindelijk komen ze bij elkaar
    dagt ik xD


    Ja de vader gaat dan ook dood

    hOiihOii

    Ik ben vandaag met me twee beste vriendinnen Esmaye & Latoya (ATTITUDE & THxgirl2 ) En ik vroeg me af wie ook naar die film vandaag is geweest of gaat

    xoxo

    (...)


    Je wordt er ook verdrietig van als z'n vader dood gaat

    teminste ik en esmaye wel

    Ik ben een beetje in een nerdige bui, maar wilde zeggen dat het Esmaye en ik was >< Dus niet ik en Esmaye. [Ik weet dat ik niet spoor¬¬]
    Maar goed, ik ben op dit moment bezig met het boek, en de film hoef ik niet te zien, omdat ik waarschijnlijk dan al weet, als ik het boek uitheb, hoe het af gaat lopen.:'D


    ok

    ik ga daarheen, denk ik x3

    (...)
    Ik ben een beetje in een nerdige bui, maar wilde zeggen dat het Esmaye en ik was >< Dus niet ik en Esmaye. [Ik weet dat ik niet spoor¬¬]
    Maar goed, ik ben op dit moment bezig met het boek, en de film hoef ik niet te zien, omdat ik waarschijnlijk dan al weet, als ik het boek uitheb, hoe het af gaat lopen.:'D




    Hahaha Mij nederlands is slecht:P ben een marokkaan dus daarom kan ik niet goed nederlands :P

    Dat was inderdaad heel gezellig, ja.
    Alleen dat van die vader, ik hád het niet meer.
    Maar echt precies hetzelfde als bij mijn vader, weetjewel. xo


    -

    ik wil hem nog wel zien, ik zocht ook het boek in de bieb maar die kon ik helaas niet vinden. De film lijkt me echt leuk! =D

    Ik vind het zo jammer dan die film zo slecht zijn geacteerd. Afblijven en Hoe Overleef Ik waren niet zo goed. Timboektoe schijnt hetzelfde geval te zijn, dus mij lijkt het eerlijk gezegt niks.


    blame the bully.

    ik ga denk ik nogwel heen, en anders kijk ik 'm als íe op dvd uit is ;]
    -kent iemand die erin speelt-

    ik niet
    ik hou niet van nederlandse films =/


    Ik ook niet echt, maar verfilmingen van carry slee boeken of Hoe overleef ik zyn wel leuke films.. Ik wil de film ook wel zien o_O

    Ik ben er Gister naar toe geweest met een vriend van mij,, Er zaten maar 3 ander mensjes in de zaal, dus Je horden ons, telkens van die helle droge opmerkingen maken in de zaal, Maar hij was wel zielig!! Ik moet bijna janken,, bij dat stukje,, als die Vader van Paco,, in die kist ligt,, Maar moest me groot houdne,, voor me vriend :P Maar Meteen, sgooten we in de lag,, toe die gast een AutoMotor in die kist legte.. XD


    Dunno ><

    Ik ben er Gister naar toe geweest met een vriend van mij,, Er zaten maar 3 ander mensjes in de zaal, dus Je horden ons, telkens van die helle droge opmerkingen maken in de zaal, Maar hij was wel zielig!! Ik moet bijna janken,, bij dat stukje,, als die Vader van Paco,, in die kist ligt,, Maar moest me groot houdne,, voor me vriend :P Maar Meteen, sgooten we in de lag,, toe die gast een AutoMotor in die kist legte.. XD



    Hahhaha dat is net wat bij ons is gebeurd alleen wij huilde wel maar er waren 7 meiden en die werden helemaal gek van Ons

    (...)



    Hahaha Mij nederlands is slecht:P ben een marokkaan dus daarom kan ik niet goed nederlands :P

    Dat maakt toch helemaal niks uit(A) Ik ben anders wel Irakees hoor ^^

    x


    ok

    Ik ga nog naar die film.
    Hea Manon ;) (rondje5)


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')