• Ik weet niet of er al een topic over is, maar ik las net dit bericht.
    En ik vind het echt schokkend gewoon. Dat ze nog op haar benen staat zeg!
    Ik snap niet dat er nog niemand heeft ingegrepen bij haar.
    Wat vinden jullie hiervan?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Tell me about it, stud.

    Wow, dat ziet er gewoon echt eng uit. Ik vind van die hele dunne mensen nooit mooi en ik vind ook echt niet dat zoiets aangemoedigd moet worden. Waarom begrijpt de modellenwereld niet dat wij dat soort meisjes helemaal niet willen zien? Volslank ftw.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Snatergaai schreef:
    O. Mijn. God. Walgelijk. Inderdaad, hoe kun je dan nog leven?

    Nou verbaast me niet, als je kijk naar de mensen uit concentratie kampen die waren even dun, zo niet dunnen en moesten nog slavenwerk doen en die hebben het ook overleeft. Het lichaam kan veel meer hebben dan wij denken.
    Niet dat dit normaal is. Ze moet echt hulp krijgen,verplicht(wat trouwens wel kan alleen een stuk moeilijker te regelen is omdat ze meerder jarig is).


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    *ziet de titel van het artikel* WAT?!
    Je kan haar botten gewoon zien O.O


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Dumbledore schreef:
    Wow, dat ziet er gewoon echt eng uit. Ik vind van die hele dunne mensen nooit mooi en ik vind ook echt niet dat zoiets aangemoedigd moet worden. Waarom begrijpt de modellenwereld niet dat wij dat soort meisjes helemaal niet willen zien? Volslank ftw.

    Dit komt niet alleen door de modellen wereld. Tuurlijk ze hebben er een aandeel in maar vooral de maatschappij heeft er veel schuld in. We zeggen met zijn allen wel dat het niet kan en dat we allemaal maartje 38 moeten hebben maar ondetussen steken vrouwen elkaar aan met afvallen. Zoals ik al zei, de modellenwereld helpt zeker niet mee maar de echte schuld ligt gewoon bij ons zelf.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rajah schreef:
    (...)
    Dit komt niet alleen door de modellen wereld. Tuurlijk ze hebben er een aandeel in maar vooral de maatschappij heeft er veel schuld in. We zeggen met zijn allen wel dat het niet kan en dat we allemaal maartje 38 moeten hebben maar ondetussen steken vrouwen elkaar aan met afvallen. Zoals ik al zei, de modellenwereld helpt zeker niet mee maar de echte schuld ligt gewoon bij ons zelf.


    Ja, oké, daar zit wat in.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rajah schreef:
    (...)
    Dit komt niet alleen door de modellen wereld. Tuurlijk ze hebben er een aandeel in maar vooral de maatschappij heeft er veel schuld in. We zeggen met zijn allen wel dat het niet kan en dat we allemaal maartje 38 moeten hebben maar ondetussen steken vrouwen elkaar aan met afvallen. Zoals ik al zei, de modellenwereld helpt zeker niet mee maar de echte schuld ligt gewoon bij ons zelf.

    Ghe ghe, ik zie mijn voornaam in je tekst staan. :'3 (maartje 38) Doelloze reactie, sorry

    Maar verder ben ik het hier wel mee eens. Je hebt overal zelf een bijdrage aan.

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 14:08 ]


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Oké, ik ben ook dun, maar niet zó dun. God, waarom zou je dat willen? ._.

    Outsider schreef:
    (...)
    Ghe ghe, ik zie mijn voornaam in je tekst staan. :'3 (maartje 38) Doelloze reactie, sorry

    Hahaha mijn spelling mensen...:')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ze ziet er niet uit als 20. Eerder 11.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Dat is gewoon eng! En ongezond! Ik vind het echt een wonder dat ze nog leeft..
    Ik hoop echt voor haar dat ze snel inziet wat ze zichzelf hiermee aan doet, ophoud met dat dieet en hulp zoekt.


    Inspiration can hit you any time

    Voor mij ziet ze er nu echt weer uit als een kind, niet als een volwassen persoon. Misschien dat ze zo wil zijn voor zichzelf, maar kun je dan echt gelukkig zijn met een 'perfect' (in haar normen) lichaam, maar zonder iemand om van te houden? Gewoonweg omdat iedereen van je walgt? Dat je mager wil zijn, oke, maar zo mager.. Ze mag 'blij zijn' dat ze zo klein is, anders was ze al lang gestorven met dat gewicht.
    Ik vind het echt verschrikkelijk goed dat er wetten komen die modellen met ondergewicht verbieden en het vermelden van photoshop aanmoedigen. Maar zoals Rajah zegt, ligt het niet alleen daar aan. Maar ook aan de maatschappij waarin we leven


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dat ze zichzelf nog mooi vind :O Ze is fucking dun en ziet er uit als een kind van 10. De helft van haar leeftijd dus :| Die heeft echt hulp nodig.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dat is gewoon eng, ik bedoel als ik har op straat zou zien en ze loopt langs me zou ik om kijken om te controleren of het wel echt is wat ik zie. Ik vind het altijd zo erg als mensen zoiets doen, je gezondheid gaat hierdoor echt kapot en je ziet eruit als een heel vreemd iemand, om het woord freak niet te gebruiken


    Physics is awesome

    Bah, vind haar er niet uitzien met die dunne armpjes en beentjes. Ik hoop voor haar dat ze dat zelf vroeg of laat ook inziet.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Het spijt me zeer maar ik snap niet dat mensen zo dun wíllen zijn. Kijk, een beetje afvallen prima, maar minder dan 50 kilo vind ik niet eens mooi (als je het afweegt tegen lengte dan). Ik snap niet dat mensen daar alsnog naar streven.


    Life is hard and then we die