• Ik weet niet of er al een topic over is, maar ik las net dit bericht.
    En ik vind het echt schokkend gewoon. Dat ze nog op haar benen staat zeg!
    Ik snap niet dat er nog niemand heeft ingegrepen bij haar.
    Wat vinden jullie hiervan?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Tell me about it, stud.

    gatverdamme

    Wat absurd ;o Ik heb medelijden met d'r...

    Ik vind het wel supergoed dat Israël zulke wetten heeft aangenomen! Zou Nederland/USA/de rest van de wereld ook moeten doen: modellen met ondergewicht van de catwalk weren..


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb hier maar 1 reactie op.

    Het ergste vind ik nog dat ze overkomt alsof ze vier keer goud heeft gewonnen op de Olympische Spelen, dat ze nog trots is op zichzelf ook. Ik snap niet dat haar omgeving er nog niets aan gedaan heeft.

    Reepicheep schreef:
    Wat absurd ;o Ik heb medelijden met d'r...

    Ik vind het wel supergoed dat Israël zulke wetten heeft aangenomen! Zou Nederland/USA/de rest van de wereld ook moeten doen: modellen met ondergewicht van de catwalk weren..


    In sommige Europese landen gelden die wetten volgensmij ook al!
    In Spanje & Portugal geloof ik, en Italië, maar dat weet ik niet zeker.
    En ook in veel Zuid-Amerikaanse landen gelden zulke wetten.
    Het is vooral Frankrijk, waar ze allemaal zo dun mogelijk moeten zijn.
    En daar nemen wij dan weer een voorbeeld aan. -.-'


    Tell me about it, stud.

    lol, lekkerding.


    I live for the applause, you will die for it.

    Dumbledore schreef:
    Wow, dat ziet er gewoon echt eng uit. Ik vind van die hele dunne mensen nooit mooi en ik vind ook echt niet dat zoiets aangemoedigd moet worden. Waarom begrijpt de modellenwereld niet dat wij dat soort meisjes helemaal niet willen zien? Volslank ftw.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Echt super erg, dat er meisjes zijn die dat mooi vinden :(
    En hele goeie vriendin van mij heeft/had ook anorexia; ze vind zichzelf nogsteeds te dik. En andere vriendin gaf mij hier de schuld van omdat ik veel met afvallen bezig was. Dat meisje zit ook op pro ana sites en ze vind dit soort mensen; mooi.


    Nee

    Minaj schreef:
    Dat ze nog leeft is mij een raadsel.

    + wat is dat lelijk zeg.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Vreselijk ._.


    And I hope.. we'll meet again..

    Fuck no O.o (sorry dat ik het zeg) maar dat is toch niet normaal O.o


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    Ik vind het walgelijk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    -bekijkt de titel-
    Nope. Ik lees niet verder. Mijn maag...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Outta schreef:
    Echt super erg, dat er meisjes zijn die dat mooi vinden :(
    En hele goeie vriendin van mij heeft/had ook anorexia; ze vind zichzelf nogsteeds te dik. En andere vriendin gaf mij hier de schuld van omdat ik veel met afvallen bezig was. Dat meisje zit ook op pro ana sites en ze vind dit soort mensen; mooi.

    Nee, dat betwijfel ik heel erg. Mensen op een Pro-ana site steunen elkaar in het doen en laten, maar sporen elkaar niet aan om (zo) extreem af te vallen. Dat is de bedoeling helemaal niet van zo'n site. Zou iemand zo erg afvallen zullen de mensen op het forum daarover iets zeggen. Zij zijn het daar niet mee eens.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 10:05 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    BloodyGum schreef:
    Zo erg.. en dan te bedenken dat er echt meisjes zijn die dit als mooi beschouwen. Ik heb echt medelijden met die mensen en hoop dat ze goede hulp krijgen en dan inzien dat ze prachtig zijn zoals ze zijn.