• Aloha mensjes.
    Tijd voor een nieuwe RPG, en als die niet loopt vraag ik gewoon weer lekker een slotje aan, dus doe je best. x'd




    Het land Berk heeft besloten alle tieners met paranormale gaven in een gekkenhuis te plaatsen. Volwassenen kunnen goed met hun gave omgaan, tieners niet. Daarom worden die naar een gekkenhuis gestuurd. Maar een heel stel tieners is het er niet mee eens. Ze vluchten de Fenixbossen in, waar ze elkaar tegenkomen. Ze maken een kamp en bouwen hutten voor steeds 2 personen. De regering wil ze niet gaan zoeken, de bossen bedekken namelijk het grootste deel van het land, en nog belangrijker: het zit vol met mysterieuze en zelfs mythologische dieren. De groep trekt zich daar echter niets van aan. Ze besluiten één grote, hechte groep te worden. Maar of dat altijd goed gaat, ik de vraag..



    Paranormaal mag alles zijn, aura's en geesten zien tot water besturen en teleporteren.

    Regels:
    ~Geen ruzie buiten het verhaal.
    ~Je mag niemand anders het bos uit of dood schrijven.
    ~Probeer niet één keer in de week (of minder) te posten. Zo zorg je ervoor dat anderen ook niet verder kunnen.
    ~Niemand kan ontsnappen uit het bos. Je kunt het proberen, maar dan lig je gelijk uit de RPG, aangezien de landmacht je dan vangt en je in een gekkenhuis stopt.
    ~Geen mens komt verder nog het bos in, behalve jullie.
    ~Je mag maximaal 3 personen hebben.
    ~Inschrijven kan altijd.
    ~Jongens mogen niet bij meiden in de hut (of andersom), zo wordt besloten.
    ~Het is niet de bedoeling dat, als je wat laat bent met inspringen, je gelijk moet stoppen met de RPG. Je vraagt gewoon een samenvatting en je kunt zo meedoen.
    ~Als je OOC (Out Of Character) praat, doe dat dan tussen haakjes.
    ~Seksuele teksten zijn toegestaan.

    Vul dit in om mee te doen:
    Naam + achternaam:
    Geboortedatum + leeftijd:
    Gave:
    Man/vrouw:
    Karakter:
    Uiterlijk + foto:
    Extra [single/bezet, verleden, etc.]:
    Invullen bij het inschrijftopic.

    Personenlijst:
    Hut 1
    ~Chiya Amorina Hoshi - Aura's & gedachten lezen door Randomness Dragneel
    ~Nadia Stone - kan mensen pijn laten voelen door Midna

    Hut 2
    ~Brandon Ashton Lovegood - van uiterlijk veranderen & healen door DracoWeasly
    ~

    Hut 3
    ~Miya Blake - iemand & omgeving bevriezen door x Desire
    ~Jade Sky Dion - dingen doen met energie door HurtedHeart

    Hut 4
    ~Violet Deanna Green - kan herinneringen zien & beetje in toekomst kijken door RainbowDay
    ~Maya Cleve - praat met en beïnvloed de wind door thePineapple

    Hut 5
    ~Mason Jaden Martin - teleporteren & humeur voelen en veranderen door Randomness Dragneel
    ~

    Hut 6
    ~ Sariah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen door 4Everdeen
    ~ Sophia Moore - hypnotiseren met haar ogen door Sweetest


    OT:
    Ik maak de topics. Dus als er een vol is, wacht je gewoon tot ik een nieuwe heb gemaakt, en ik ben (bijna) elke avond online, dus dat moet niet moeilijk zijn (;

    Leef je uit met de topics. :')

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 19:19 ]

    Nadia Stone

    'Een beer?' vroeg ik met een lachje en wreef over mijn buik heen. Graat mager is die. 'Klinkt verrukkelijk.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    louize
    ''jup, maar ze zijn alleen soms een beetje taai'' na tien minuten lopen kwamen we bij de beer aan. ik paste er ongeveer 3 keer in. ik had een lang touw meegenomen en bond die aan de beer vast. de ene gaf ik aan nadia en de andere greep ik zelf. en toen gingen we trekken, en trekken, en trekken. toen we bij de bosrand kwamen en sarah ons zag, kwam ze helpen. met z'n drieen ging het sneller dan eerst. uiteindelijk kregen we de beer op het strand. ik sneid de kop af en begraaf die aan de andere kand van het meer. als ik terug kom kijkt nadia me vragend aan. ''dat is zodat de geesten van de dieren ons niet achtervolgen. kijk, jullie hebben er geen last van. maar ik wel omdat ik geesten kan zien.'' nadia knikte en we gingen verder met villen. sarah maakte het vuur groter en nadia maakte de ingewanden schoon. ik sneed het vlees in stukken en liet het braden boven het vuur. daarna schraapten we met z'n allen het vel schoon en lieten we het weken in het meer. de botten maakten we ook schoon en uiteindelijk was het eten klaar. de overige stukken vlees lieten we tijdelijk drogen in mijn hut en de rest aten we op.


    welkome to my garden of fantasy

    Sarah Alexandra McPark || van gedaante veranderen & gedachten lezen
    Ik zet wat vissen klaar. De meeste zijn ontgraad, maar soms pulk ik nog een graad tussen mijn tanden vandaan. De resterende levende vissen laat ik gaan; ze zijn niet nuttig meer. Ik kijk even toe hoe de vissen geschokt om elkaar heen cirkelen, maar dan hun kalmte hervinden en terug naar het diepe zwemmen. Zou het niet leuk zijn een vis te zijn? Gewoon geen zorgen hebben, alleen zwemmen, zwemmen en nog eens zwemmen. Na een tijdje trek ik mijn blik weg van de vissen, en loop ik naar Louize en Nadia toe.


    Tijd voor koffie.

    {zat je niet bij louize en nadia al vis te eten? maar ja. }
    louize
    het berenvlees smaakte best lekker, maar het miste nog wat. zout, kruiden, bessen of een anders maakje. ik was klaar met eten en ging op het strand liggen. nadia was nog steeds aan het eten. haar moest ik in de gaten houden. ik vind haar een onbetroubaar tiep, en je weet nooit met zo'n gave. ik slaakte een zucht. en nu moeten we meer nog meer eten opslaan voor de winter. in de zomer hadden we hulp kunnen gebruiken voor de hutten maar nu is ze eerder een last dan een hulp. een onbetrouwbare last ook. maar ja, ik moet er maar wat van maken, want het ziet er naaruit dat ze hier nog een tijdje blijft.


    welkome to my garden of fantasy

    {Volgende topic Later maak ik hem helemaal mooi!}

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 16:57 ]


    Tijd voor koffie.

    {jeeej XDXDXD}


    welkome to my garden of fantasy

    -Ik zal zo stukje schrijven-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nadia Stone

    Met flinke genot at ik van het vlees tot dat mijn buik vol zat. Wat eigenlijk best vlot gebeurd, aangezien ik al zo'n lange tijd weinig heb gegeten dat mijn maag niet meer was gewend. Ik veegde mijn mond af en liep de richting uit waar ik het onbekende meisje heen zag lopen. Ik kwam uit op het strand en zag haar liggen. 'Dank je wel nog voor het eten,' zei ik met een glimlachje tegen haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    louize
    ''graag gedaan'' zij ik met een poeslief glimlagje. ''oh, en drink niet direkt het water van het meer, kook het eerst. we zouden toch niet willen dat je word vergiftigd?'' vervolgde ik met een honing zoete stem. ''je mag een kom van mij lenen.'' en ik wees op de stapel aardewerken kommen die aan de rand van het strand lagen. ''oh hoi sarah.'' zij ik meteen een stuk vrolijker toen ze aankwam.


    welkome to my garden of fantasy

    Nadia Stone

    Ik werd er een beetje bang van om hoe het onbekende meisje praatte. Zo lief opeens. Ik kreeg er de rillingen van. Sarah was er ondertussen ook bij gekomen. Vragend keek ik naar het onbekende meisje. 'Alles goed?' vroeg ik voor de zekerheid aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    louize
    ''ja, hoor. is er iets?'' vroeg ik met die zelfde lieve stem.


    welkome to my garden of fantasy

    Nadia Stone

    'Ja, hoor. is er iets?' vroeg ze met dezelfde lieve stem. Ik schudde lichtjes mijn hoofd en besloot om op het strand te zitten. Niet te ver weg van haar, maar ook zeker niet dicht bij. 'Nee, maar je doet opeens zo lief.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    louize
    ''doe ik liever? ik dacht dat het niet liever kon.'' en ik glimlachte op zo'n te lieve manier. ik pakte een van de kommen liep naar het water en liet het water in de kom koken op het vuur. ''je moet echt wat drinken, anders droog je uit. dat zou toch jammer zijn'' zij ik nog steeds met dat stemmetje. ik stoote een eng giegeltje uit. hihihihihi


    welkome to my garden of fantasy

    Nadia Stone

    Ik kroop een beetje van haar vandaag en keek haar bedenkelijk aan. 'Kan je alsjeblieft normaal doen?' vroeg ik aan haar. 'Mijn zintuigen beginnen te rinkelen en dat kan nooit goed zijn..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    louize
    ''waar heb je het over? ik doe tog normaal?'' en ik trek een veels te onschuldig gezicht. dan glimlag ik weer.


    welkome to my garden of fantasy