• Ik zit nu in mijn eentje Jesus Christ Superstar te kijken, in verband met Pasen. De rest van het gezin vond het niet zo nodig omdat het Christendom toch maar onzin is.
    Ik snap dat ze niet per se film willen kijken. Maar een beetje respect voor mij zou wel fijn zijn. Ik accepteer namelijk ook gewoon dat zij atheïst zijn.

    Zijn er nog meer mensen met dit probleem?


    I am an idiot, I move.

    Nee, want wij kijken die film allemaal niet en zijn ook allemaal atheïsten. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nee, want niemand in mijn gezin is gelovig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Geen idee wat Atheïst betekent,maar ze moeten inderdaad een beetje respect tonen.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Mijn moeder is gedoopt en mijn vader heeft ook een tweede naam dus die zal ook wel gedoopt zijn. Bijna alle familie van mij in Nederland is gedoopt van mij >_>
    Ik niet. Boeit me niet, lekker makkelijk, gewoon voornaam, achternaam. Voorletters geen ASDFHKL gewoon Z. x"d

    Het is heel vaak zo dat mijn moeder, mijn vader en ik allemaal iets anders kijken (cat)
    Dat is eigenlijk 'normaal' bij ons. Maar ik ben geen Christen en ik vind die film supermooi!


    Deep inside, I've never felt alive

    Nee, wij kijken nooit gezamenlijk tv en we weten ook niet van elkaar wie wat kijkt dus bij ons zou dat niet bepaald een probleem vormen, denk ik.


    effort never betrays you

    Rembrandt schreef:
    Geen idee wat Atheïst betekent,maar ze moeten inderdaad een beetje respect tonen.
    Atheïst = niet-gelovig.
    Wij zijn katholiek, maar die film vind ik een beetje dom, om heel eerlijk te zijn. (: Maar als jij 't leuk vindt kan dat mij niets schelen, lol.
    Maar je familie mag best wel respect tonen. Het is toch niet zo dat die film zó gelovig is?

    NewUsername schreef:
    Nee, want niemand in mijn gezin is gelovig.


    Ex astris, sciencia

    Dumbledore schreef:
    Nee, want wij kijken die film allemaal niet en zijn ook allemaal atheïsten. (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ach, volgens mij denkt mijn vader dat ik gestoord ben om mijn geloof maar ok, boeit me niet.
    Ik zie alleen even niet wat hier respectloos aan is, eerlijk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ken de film alleen qua titel maar weet verder niet waar hij over gaat :'D. Ik geloof ja en ook actief, maar doe verder geen zak met Pasen. Behalve slapen, aan mijn Flash werken en eieren vreten.


    No growth of the heart is ever a waste

    *zingt: Jezus Christ Superstar!*
    Het is toch wel de musicalversie?

    Wij zijn katholiek, maar niet voor te zeggen zo écht streng. Ikzelf vroeg vanmiddag om vlees, dus ik kreeg er.
    Met elkaars geloof, wij 'geloven' overal hetzelfde in, hebben we geen problemen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ergela schreef:
    *zingt: Jezus Christ Superstar!*
    Het is toch wel de musicalversie?

    Wij zijn katholiek, maar niet voor te zeggen zo écht streng. Ikzelf vroeg vanmiddag om vlees, dus ik kreeg er.
    Met elkaars geloof, wij 'geloven' overal hetzelfde in, hebben we geen problemen.


    Dat is echt een awesome film!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dat is vervelend voor je zeg... Ik ben zelf wiccan en dat vinden mijn ouders soms ook lastig. Ik ben opgegroeid met het Katholieke Christendom, maar ik geloof helemaal niet in de Paus. Wel geloof ik in God en Jezus, maar ik geloof dat God GEEN alleenstaande ouder is. Vrolijk pasen!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    iedereen heeft zijn eigen stijl


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.