• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Sweetest.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 16:33 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sven.

    Net als ik de laatste rozijn heb doorgeslikt, voel ik een vinger langs mijn wang gaan om vervolgens over mijn nek te glijden en stopt bij mijn buik. Nouja, buik. Het lijkt meer op een six-pack, maar ik ben niet iemand die er graag over opschept. Mary haar vinger blijft op mijn 'buik' rusten, waarna ik mijn hoofd naar haar draai en ik een ondeugende twinkeling in haar ogen zie. "Ik mag zeker nog niet gaan slapen hé?" vraag ik en zucht even. Niet dat ik het super erg vond, maar slaap doet je altijd wel goed.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Artemis Eliza
    Lachend schud ik mijn hoofd, alweer voor zover mogelijk is als je in bed ligt. Ik duw tegen zijn schouder, die die niet in het matras is gezakt. 'Je weet wat ik bedoel Night,' zeg ik.
    Ik rol me tegen hem aan.


    Remember to be ridiculous.

    Marylinn

    ''Ik mag zeker nog niet gaan slapen hé?'' vroeg hij, met een zucht erachteraan. Ik grinnikte. ''Nee'' zei ik zacht, terwijl ik kusjes in zijn nek plaatste. Geweldig vond ik het, Sven plagen.
    Een kusje werd langzamerhand een zuigzoen, en ik gniffelde even.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    James

    "Nee eigenlijk weet ik niet wat je bedoelt" lachte ik. Tuurlijk snapte
    ik wat ze bedoelde maar ja. "Je weet toch dat ik 's ochtends nooit helder
    kan nadenken" zei ik erna


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Artemis Eliza
    'Dan word het denk ik maar tijd om je goed wakker te maken,' zeg ik en ik buig me naar hem toe. Vlak voor mijn lippen de zijne raken stoot ik, expres, een glas water om. Ik buig mezelf net optijd naar achteren maar hij krijgt de volle lading over zich heen. Ik kijk in zijn verbaasde gezicht en schiet spontaan in de lach.


    Remember to be ridiculous.

    Sven.

    "Nee," Zegt ze zacht, waarna ze kusjes in mijn nek plaatste. Ik twijfelde even of ze dit plagend doet of omdat.. Sven, waarom zou ze? Vraag ik aan mezelf, maar weet er zelf geen antwoord op te geven. Mary gniffelt even, als een kusje veranderd in een zuigzoen en er nu dus waarschijnlijk een rode plek op mijn nek zit. "En bedankt" Mompel ik met een kleine glimlach.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Marylinn

    ''En bedankt'' glimlachte hij, en ik lachte even. ''Geen dank'' mompelde ik terug. Wou hij dit, of irriteerde hij zich mateloos aan me? Dat was irritant aan Sven, je kon moeilijk een emotie van zijn gezicht aflezen. Ik keek hem onderzoekend aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Benjamin

    We zaten ondertussen al aan de andere kant van het plein. De dans nam nogal veel ruimte in. "Ik heb dansen nooit als, werk gezien" zei ik, "Het was meer Lol hebben en er ook nog eens geld aan verdienen, als ik niet wou trainen, dan trainde ik niet". Ik liet haar achterover vallen en danste daarna weer verder.

    James

    "Oke dat is gemeen" zei ik. "Maar ergens ben ik ook wel blij want nu weet ik dat ik niet droomde" zei ik erna. "Trouwens wat wil je weten dat je me wakker maakt" was mijn vraag en keek haar vragend aan


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Achterover vallen? Op de grond? x'D]

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 17:43 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Artemis Eliza
    'Niets,' zeg ik. 'Je wou alleen niet geloven dat je wakker bent en dat vind ik niet leuk.'
    Ik pak een shirt uit zijn koffer en probeer zijn gezicht een beetje droog te wrijven maar dat lukt niet echt, uiteindelijk zijn zowel hij als zijn shirt doorweekt dus ik besluit hem maar gewoon te zoenen.


    Remember to be ridiculous.

    [Ik ga even snel eten, ben in ongeveer 15 minuutjes terug ^^]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [eten.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Summer

    Ik kon niet meer slapen. Die nachtmerries lijken met de dag enger te worden.
    Ik sprong uit bed en veegde mijn tranen weg. Ik pakte de brief en besloot opzoek te gaan naar iemand anders die me kon helpen want Liam was volgens mij buiten.

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 17:56 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    James

    "Dat werkt echt niet" lachte ik toen ze een shirt uit mijn koffer en probeer mijn gezicht een beetje droog te wrijven. Uiteindelijk drukte ze toch maar haar lippen op de mijne "Trouwens een wraakactie lijkt me nu wel terecht maar eerst droge kleding"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer