• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Sweetest.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 16:33 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Liam

    "Oké dan" zuchtte ik overdreven. Ik sprong van het bed af en kreeg een grijns op mijn gezicht. Ik nam een washandje en beker uit mijn tas en liep naar de badkamer. Ik maakte het washandje nat en vulde het bekertje. Onschuldig liep ik terug naar het bed en gooide het koude, natte washandje in haar gezicht. "Opstaan, of je krijgt de rest ook over je heen" zei ik grijnsend.

    Siënna

    'Ehm, doe mij maar vanille met spikkels.' Zeg ik vrolijk. De vrouw kijkt ons een beetje vreemd na als we blij klappend weg lopen met onze ijsjes. Tsss. Ik heb zin om mijn tong uit te steken, maar die heb ik nodig voor mijn ijsje. Ik neem een grote lik en grijp kreunend naar mijn hoofd. 'Aaah, brain freeze!'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Ashleigh
    Ik wil net mijn ogen open doen als ik ineens een washandje in mijn gezicht krijg. Van de schrik schuif ik een stukje naar achteren maar omdat ik al dicht bij de rand lag val ik van het bed af. 'Auw,' mompel ik terwijl ik languit op de grond blijf liggen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sven.

    "Dat ik me verveel" antwoord ze. "Mooi, ik ook, maar slapen is ook een optie" Zeg ik en trek even een glimlach op mijn gezicht. Langzamerhand ben ik gaan voelen dat mijn oogleden zwaar worden, maar wil nog steeds niet toegeven. Ondanks dat ik niet veel aan meisjes denk is het niet normaal voor een jongen om zomaar te gaan slapen, als er een meisje op je bed zit, wat meer op liggen lijkt trouwens.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Benjamin

    "Dat krijg je ervan als je te enthousiast bent" zei ik zuchtend, "Neem een voorbeeld aan mij, ik doe normaal" zei ik met schijnheilige glimlach. Ik was hooguit even erg als haar, ik kon een Brain freeze gewoon goed wegsteken. Ik had er al genoeg gekregen in mijn leven. Haha.

    Liam

    Ik zette het bekertje voorzichtig op de grond en kroop toen over het bed. Ik trok haar omhoog en keek met mijn bezorgde chocoladebruine ogen naar haar. "Gaat het wel ?".

    Marylinn

    "Mooi, ik ook, maar slapen is ook een optie" zei hij, en ik zuchtte. ''Ik weet wel meer opties dan dat'' mompelde ik, en het was eruit voordat ik er erg in had. Oeps, dat was niet de bedoeling..
    Ik zakte wat onderuit om comfortabeler te zitten, en probeerde te bedenken hoe ik Sven nou kon toe laten geven.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ashleigh
    Ik knik en wrijf even over mijn billen. 'Afgezien dat ik nu een blauwe plek op mijn billen heb en nog steeds wil slapen ben ik helemaal in orde,' zeg ik met slaperige stem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sven.

    "Ik weet wel meer opties dan dat" Mompelt ze. Ik merk dat ze geïrriteerd word van mijn antwoorden en opmerkingen. Dat heet nou plagen, Mary. Ik weet wel waar ze naartoe wilt gaan, alleen ik weet niet of ik dat wil. Eigenlijk weet ik het wel, dat is het instinct van een jongen, maar ik wil haar niet gebruiken, als ik nog helemaal niet zeker weet of ik haar nou leuk vind of niet. Of zij mij leuk vind dat heb ik wel door, maar bij mij ligt het toch echt iets moeilijker.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Liam

    Ik grinnikte zachtjes en nam haar hand en trok haar mee. "Ze moeten hier vast wel ergens goede koffie hebben" zei ik bedenkelijk, "Oh wacht, misschien eerst kleren aandoen" zei ik toen ik doorhad dat ik nog steeds geen shirt en een deftige broek aanhad.

    Marylinn

    Ik wiebelde heen en weer, dat krijg ik nou als ik me verveel. Op een gegeven moment viel ik bijna uit het bed, maar wist me nog net tegen te houden. Ik lachte even door mijn actie, maar hervatte me weer en ging weer rechtzitten. Ik gaapte even. Nee.. Ik ging niet slapen. Nog niet, in ieder geval.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ashleigh
    'Hmm, dat is misschien inderdaad wel handig,' zeg ik als ik merk dat ik ook nog steeds mijn korte slaapbroekje en hemdje aan heb. 'Zou hier ergens een Starbucks in de buurt zijn?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam

    "Hopelijk" zuchtte ik. Ik trok een geruite short en een groen shirt uit mijn tas. Ja groen, er zaten groene lijntjes in mijn short. Ik deed het aan en haalde een hand door mijn bruine haren. Daarna zocht ik naar mijn schoenen en zonnebril en deed die allebei aan. Als laatste -wat ik eigenlijk ergens in het begin vergeten was- nam ik mijn deo en spoot wat onder mijn oksels.

    Sven.

    Mary wiebelt heen en weer, waarna ze op een gegeven moment bijna van het bed af valt, maar ze wist zich optijd tegen te houden. Ze lachte even om haar actie en gaat dan weer recht zitten. Ze gaapte even, waardoor ik moest grinniken. "Moe, Mary?" vraag ik, waarna ik ook eens gaap. Gapen zijn aanstekelijk, echt waar.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Marylinn

    ''Moe, Mary?'' vroeg hij, waarna hij zelf ook gaapte. Ik keek hem aan, en kneep mijn ogen samen. ''Neh, ik gaap van de verveling'' zei ik toen. ''Vermaak me is'' zuchtte ik verveeld, en ik keek een beetje om me heen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ashleigh
    'Ik ga ook maar eens omkleden,' zeg ik tegen Liam. 'Over een paar minuutjes beneden zodat we opzoek kunnen naar koffie?'

    [Zijn Sven en Marylinn eigenlijk ook op de jongenszaal a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered