• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Gouding of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Goulding
    Felix Patterson - Peacekeeper

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Goulding
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felix Patterson - Begeleider

    Het was nu officieel: ik had een rothumeur. Waar het me eerst nog leuk leek om iedereen in een isolatiecel te proppen, blijkt nu dat ik zo ongeveer iedereen wel kan arresteren. Fijn, maar niet heus. Wat een jaar moet dit gaan worden. Met grote, woedende passen loop ik naar een hoger stuk.
    'IEDEREEN STOPPEN WAAR HIJ OF ZIJ MEE BEZIG IS! IK KOM JULLIE CONTROLEREN!,' schreeuw ik, van mening zijnde dat er minstens één iemand wel drugs bij zich moet hebben.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [@Lizz: Niks, eigenlijk. Ze zijn nu allemaal bij het meer *O*]

    Julian Dan Forli
    Vervolgens word ik weer onder water geduwd, waarbij ik het lichaam van de jongen tegen me aan voel. Ik pak hem vast bij zijn armen en trek mezelf weer omhoog, waar ik even naar adem hap.
    "Ook aangenaam om kennis te maken," kuch ik terwijl ik de natte haren uit mijn ogen schud. Ik kijk de jongen even aan -waar ik nu de kans voor heb- en meteen vallen zijn ogen me op. Pas na een paar seconden besef ik dat ik staar en dat hij dat waarschijnlijk doodeng moet vinden, dus kijk ik snel weer weg.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mignon Deferière

    "Je mist iemand," hoor ik naast me.
    Ik grijp met mijn handen naar mijn hoofd en verwikkel ze in mijn haren.
    "Ja," zeg ik zachtjes.
    "Ik mis hem."
    Ik sla mijn ogen neer en veeg de tranen uit mijn gezicht.
    "Ik heb een vriend. Een funking vriend wat moet ik hier dan? Omdat ik wel een met vrouwen naar bed ga? Wat is hun probleem? Ik heb een vriend, ik ga trouwen."
    Mijn ademhaling gaat sneller en korter. De tranen lopen nu echt over mijn gezicht.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Guys, ik ga jullie verlaten (no_chears)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Catherine

    ''IEDEREEN STOPPEN WAAR HIJ OF ZIJ MEE BEZIG IS! IK KOM JULLIE CONTROLEREN!'' riep een begeleider, en ik grinnikte. ''Kom je het water in, dan?'' vroeg ik met een grijns, aangezien hij zij dat hij naar óns kwam.

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 21:05 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Maya
    Ik knuffel haar.
    "Als je vrij bent, zullen jullie gelukkig trouwen en een familie beginnen," zeg ik.
    Wat rot voor haar, maar ze red zichzelf wel.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Alexis

    Ik haal mijn schouders op, mijn sigaretten en Iphone waren allang op een plek waar niemand ze zou vinden. Niet in mijn beha in elk geval. Dat zou nu wel opvallen. Ik zat nu eenmaal alleen in een rood lingerie setje en een short. Maar ik heb een plek, en ik vertel niet waar die is.


    El Diablo.

    Felix Patterson - Begeleider

    'Kom je het water in dan?' vraagt een meisje.
    'Aangezien een groot deel van jullie daarin ligt, ja,' antwoord ik met opeen geklemde kaken.
    Ik loop naar een groepje op de kant toe.
    'Handen open en laten zien wat je vast hebt. Geen geintjes,' zeg ik bars.

    [Wie wil slachtoffer zijn?*O*]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Annabelle
    "kom je het water in, dan?" vroeg catherine aan de begeleider. Een kleine lack kon ik niet onderdrukken. Volgens mij luisterde niemand naar de begeleider, ik tenminste niet, en dook onderwater om vervolgens Catherine onderwater te trekken.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Catherine

    ''Aangezien een groot deel van jullie daarin ligt, ja'' antwoordde hij, en ik grijnsde. ''Gezellig'' zei ik nonchalant, en wachtte tot het onze beurt was. Ik ging op mijn rug drijven, en genoot van de schijnende zon.
    Het volgende moment werd ik onder water getrokken, en een aantal seconden later kwam ik weer sputterend boven. Ik trok de persoon mee, en keek recht in het gezicht van Annabelle. ''Niet meer doen, ik schrok me kapot!'' grapte ik, en lachte toen. Ik hield nogsteeds haar arm vast, aangezien ik haar daar aan mee had getrokken. Niet dat ik het erg vond..

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 21:11 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mignon Deferière

    "Als je vrij bent, zullen jullie gelukkig trouwen en een familie beginnen," zegt ze.
    Voordat ik kan antwoorden hoor ik een begeleider iets roepen.
    "Ach, val toch allemaal dood," schreeuw ik terug.
    Boos sta ik op en loop ik weg. Ik wil hier niet zijn. Ik kan hier niet zijn. Ik loop richting de slaapzalen en laat mezelf op een bed vallen. Hier laat ik me helemaal gaan. Mijn schouders schokken en de tranen lopen over mijn wangen. Ik kan dit niet. Met alle liefde zou ik mezelf veranderen, alleen al om het feit dat ik dan bij Do kan zijn.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Alexis

    Ik kijk grinnikend vanaf de veranda toe. 'je lijkt best wel op een agent weet je dat?' roep ik naar de nieuwe begeleider. Ik ga weer goed zitten en kijk naar het meer.


    El Diablo.

    Sasha

    "Ook aangenaam om kennis te maken," kucht de jongen wanneer we beiden weer boven zijn. Hij staart me recht in de ogen en wendt dan zijn blik af. Ik ben zéér geamuseerd.
    "IEDEREEN STOPPEN WAAR HIJ OF ZIJ MEE BEZIG IS! IK KOM JULLIE CONTROLEREN!"
    Ik kijk naar de oever en zie nog een begeleider staan. Hij schreeuwt tegen me. Patje schreeuwt niet tegen mij. Ik hou niet van mensen die schreeuwen.
    "Kom je het water in, dan?" hoor ik Catherine roepen. Ik zeg het nog een keer, heerlijke meid. Ik barst in lachen uit als de begeleider nog toestemt ook.
    "Nou, kom maar op, schatje. Ik hou wel even mijn kleren aan als je het niet erg vindt," roep ik hem toe. Hij krijgt tegenkanting van iedereen. Iemand moet toch aardig doen? Ik richt mijn blik weer op de jongen naast me.
    "Sasha," fluister ik met een kleine grijns.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Felix Patterson - Begeleider

    Dit gaat zo niet werken. Eigenwijze, brutale, arrogante rotkinderen.
    'Nu, hier komen. Allemaal. Óf ik moet jullie op een, hoe zal ik het zeggen, 'andere' manier hier krijgen,' zeg ik fijntjes.
    Ik verwacht niet teveel van ze, maar het zou juist alleen maar leuk worden als ze niet meewerken. Tijdens mijn jaren als begeleider heb ik wel de ene en andere maniertjes opgedaan en bedacht.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [okay, zielige film afgelopen. *Gaat schrijven*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.