• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Gouding of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Goulding
    Felix Patterson - Peacekeeper

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Goulding
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rani
    Een paar minuten nadat Julian naar het meer is vertrokken kom ik ook aan en gooi mijn handdoek naast hem en een onbekende jongen neer. 'Ranaela Maeve Bones,' stelde ik mezelf voor. Rustig begin ik mijn kleding uit te trekken tot ik alleen nog in mijn bikini zat. Nadat ik heb gekeken of er geen begeleiders in de buurt zijn, pak ik ongegeneerd mijn mobiel en de drugs uit mijn topje en verstop ze in een struik. 'Daar liggen geen spullen,' zeg ik bezwerend tegen de twee jongens als ik weer zit. 'En ze zijn ook niet van mij - maar je blijft er vanaf.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Peacekeeper schreef:
    (...)
    [Okai, naar welke zaal/groep moet ik gaan? :3]


    Uhm, jongens, wie wil de nieuwe begeleider ontmoeten?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Cath zit in zaal 1, niks te doen :'D Ik weet niet of die gecontroleerd moet worden?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sasha

    "Alexis. Sorry, maar ik moet nog wat regelen," zegt ze waarop ze weer naar binnen loopt. Dat laat ik haar zomaar niet toe. Ik ren achter haar en sla haar over mijn schouder.
    "Sorry hoor," zeg ik tegen Patrick alsof ik het over een hond heb die ik net weer aangelijnd heb. "Moeilijk karaktertje hier, heeft veel therapie nodig denk ik." Daarop neem ik Alexis weer mee naar buiten. Als ze nog een keer probeert verdrink ik dat mooie kopje van haar in het meer. Ik loop terug naar waar ik Annabelle had zien zitten en plof, met Alexis nog steeds over mijn schouder, naast haar neer.
    "Prachtig weertje, niet? Alexis, dit is Annabelle, Annabelle, dit is Alexis." Ik buig opzij zodat Alexis in het gras terecht komt. In enkele seconden heb ik haar polsen beet en druk ze tegen de grond. Grijnzend breng ik mijn lippen naar haar oor.
    "Handjes af, liefje. Hier zijn genoeg speelkameraadjes," fluister ik.

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 20:29 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Laat die nieuwe begeleider naar het meer komen, daar is bijna iedereen ? (:]

    Julian Dan Forli
    Ik grinnik om Rani. "Nope, ik heb ook niks gezien," lach ik voor ik opsta en me even uitrek.
    "Oké, ik ga nu écht het water in, want anders smelt ik," zeg ik tegen Jayden en Rina voor ik er met een sprintje vandoor ga en met een plons in het koele water beland.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jayden Jason Bright
    Ik grijns. Gelukkig iemand uit mijn zaal ontmoet. 'Nice.' Antwoord ik op hem. 'Nog andere vriendelijke mensen ontmoet?' Vroeg ik nieuwsgierig. 'Ik was te laat omdat mijn zusje niet mee wou. Ze speelde letterlijk verstoppertje en als de kast niet kraakte hadden we haar nog lang niet gevonden.' Zeg ik grinnikend. De zon brand op mijn getinte huid. Het was een heerlijke dag en ik wou het water in maar aan Julian te zien wachte hij op iemand. Een meisje kwam aangelopen. Rank heette ze. Ze legde drugs in de bosjes en ik moest grinniken van haar. Ik pakte de drugs uit de bosjes. 'Wat is het? Niet rani?' Vraag ik zachtjes? Ik hield het natuurlijk wel ut hè zicht voor het geval dat. Alleen rani en ik konden het zien. 'Ik ben trouwens Jayden.' Stel ik mezelf even voor.

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 20:33 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Goed, ik ga wel naar het meer:Y) Kan iemand me een kleine samenvatting geven? :3]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Alexis

    'Zoals jij zeker' grijns ik, en druk een kus op zijn mondhoek. Daarna kijk ik hem onschuldig aan. Ik ben goed. Mwahaha.


    El Diablo.

    Maya
    "Ik werd door een begeleider vrij gelaten, ik had een keuze op het begin," zei ik.
    Ik koos voor isolatie, puur om Mignon, het zou anders oneerlijk zijn.

    [SORRY SORRY, FRED HOUD ME DE HELE TIJD BEZIG VIA MSN!]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Catherine

    Verveeld lag ik op mijn bed. Ik vroeg me af waar de anderen uithingen, maar ik was te lui om op te staan en te gaan kijken. Ik zuchtte en draaide even om. Ik haatte mijn ouders. Mijn moeder was deppressief en komt net uit een inrichting, mijn vader is alcoholist en hij probeert nu te minderen, wat niet echt lukt. Daarnaast hebben ze een afkeer tegen homoseksualiteit, het was voor mij een moeilijke stap om uit de kast te komen. En nu, nu zat ik hier.

    [Wie wilt naar Catherine komen? ;D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Annabelle
    "Hoi Alexis." zeg ik en zet mn zonnebril af. "Hoi Sasha." Ik kijk om me heen om te kijken of ik een begeleider zie en steek ongezien een sigaret op. Waar ik kleine trekjes van neem.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Rani
    Vrolijk sprong ik op en ging achter hem aan, racete over de steiger [bij deze is er een steiger] die een meter of tien verderop stond en deed een salto. Julian mocht dan beter kunnen zwemmen, want dat merkte je meteen, maar ik kon salto's. Ach, dat kon hij waarschijnlijk ook wel, maar dit was beter voor mijn ego.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Wacht, worden haar drug's gejat? o.o]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Peacekeeper schreef:
    [Goed, ik ga wel naar het meer:Y) Kan iemand me een kleine samenvatting geven? :3]

    Alsjeblieeeeft? :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Mignon Deferière

    "Ik werd door een begeleider vrij gelaten, ik had een keuze op het begin."
    Er komt een glimlach op mijn gezicht als ik hoor dat ze me steunt.
    "Dank je," glimlach ik en mijn ogen kijken lachend.
    "Ga je mee naar het meer?" vraag ik.
    "Er zijn daar andere en Patje hoef ik voorlopig niet meer te zien."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."