• Toen ik naar huis ging ben ik dus aangereden -.-. Een man was gestopt ,maar zag mij niet en reed door en daarna bam en daar zat ik op de grond :W. Eeyup je leest het goed 'zat'. ik kwam gelijk van mij fiets. Ging bijna op de auto zitten en weer op de grond , dus nu is mijn staartbeen een beetje gekneusd. En ik heb een halve kenteken gesloopt + een aantal zichtbare krassen ,dus nu is mijn onderbeen een beetje blauw :W
    Ik heb nu ook last van mijn onderbuik(ook een beetje als ik mijn buik in hou), ruggengraat en staartbeen woehoe :W.

    Hoe was jullie dag? (en hebben mensen nog tips voor mijn staartbeen enzo)


    Shoganai i ne~

    Aye. Ik ken wat je doormaakt. Ik maakte een keer een bocht, kwam in de dode hoek van een auto/busje terecht die niet achteraan nog een raam had en die auto ging achteruit omdat ze niet door hadden gehad dat het een dood lopende straat (voor auto's dan) was. En toen lag Kim onder de auto met haar voet onder het wiel (van de auto) en de auto had het niet door. Pas toen er één van het tweetal zijn hoofd uit het raam stak om te kijken waarom ze niet door konden rijden, zagen ze me -.- Gekneusde enkel en wat wondjes aan overgehouden. En een lichte achterstand op school :3
    Maar vandaag had ik 1 proefwerk en verder heb ik lekker in het dorp rondgehangen en een nieuwe tas gekocht.
    En ik heb geen tips voor je staartbeen. Ik moest me enkel toen hoog houden, maar dat lijkt me moeilijk bij je staartbeen x'D
    Sterkte en beterschap (flower)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Dat is f* pijnlijk D: wel goed dat je dit hebt ipv ergere dingen.

    Zoveel mogelijk liggen of 1 houding aanhouden, maar zorg niet dat je stijf wordt. Koop van die cool sporters cremé (ice power ofzo), smeer het daarmee in, of koel het met zo'n pack geval. :Y)

    En mijn dag was saai.. Zoals gewoonlijk..


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Mijn nicht heeft dat toen ook gehad, ze kwam verkeerd terecht toen ze aan het skeeleren was geweest. Zij moest het toen rustig aan gaan doen en mocht volgens mij ook niet naar haar werk maar als ik jou was zou ik wel even naar een dokter gaan als je nog niet bent geweest.


    Physics is awesome

    ik ben vandaag met de fiets tegen een vriendin opgebotst, maar dat van jouw klinkt erger. Beterschap! (flower)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    tialdaatje schreef:
    ik ben vandaag met de fiets tegen een vriendin opgebotst, maar dat van jou klinkt erger. Beterschap! (flower)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Toen ik mijn stuitje 6 maanden geknuisd had, zat ik (ook op school ><) op een speciaal kussen met een gat er in, zodat ik niet op mn stuitje zat.

    http://www.prettyhealthy.nl/stuitje-pijn-oplossingen-pijnlijk-stuitje/ (flower)

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 18:54 ]

    Eyes schreef:
    Mijn nicht heeft dat toen ook gehad, ze kwam verkeerd terecht toen ze aan het skeeleren was geweest. Zij moest het toen rustig aan gaan doen en mocht volgens mij ook niet naar haar werk maar als ik jou was zou ik wel even naar een dokter gaan als je nog niet bent geweest.
    Nah ik hoef niet naar de dokter ik heb zo'n speciaal zalfje en ik zit al een tijdje op een icepack :3. Ik sta bij mij vriendinnen bekend om snel genezen bijv. Hand licht gekneusd maar 2 daagjes pijn terwijl het bij mij vriendinnen 2 weken duurt :W. Het voelt nu als een spierpijn :W.


    Shoganai i ne~

    Wow, dat lijkt me echt pijnlijk o: En vaag.. Maar vooral pijnlijk :l
    Ik ben een keer in de sloot gereden omdat ik nogal klunzig deed met iemand anders, maar daar kwam ik alleen met wat schaamte vanaf..
    Heel veel beterschap! (flower)


    Cookies!