• -want ik heb net mijn boek uit, lees ander topic.

    en ben er verslaafd aan. Dus kom maar op met die verhaaltjes. =]


    They fell in love, didn't they?

    ja, dat boek ken ik ook... ik heb het eerste deel gelezen, deel 2 word herdrukt dus dat heb ik helaas nog niet gelezen -.-'
    er zijn wel een aantal verhalen van (ik weet zo niet welke) maar die zijn heel kort en gaan vaak niet verder dan 4 hoofdstukken of zo omdat mensen het niet zoeken om verder te schrijven daaraan...
    anyway, ik ben het met je eens ^^
    wist je trouwens dat er een film van word gemaakt? die komt herfst 2011 uit in amerika <3


    He is my Hero and I'm his Heroine

    Hou van die boeken (:


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Eentje van Igoogle met je maar ff kijken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Fearful schreef:
    ja, dat boek ken ik ook... ik heb het eerste deel gelezen, deel 2 word herdrukt dus dat heb ik helaas nog niet gelezen -.-'
    er zijn wel een aantal verhalen van (ik weet zo niet welke) maar die zijn heel kort en gaan vaak niet verder dan 4 hoofdstukken of zo omdat mensen het niet zoeken om verder te schrijven daaraan...
    anyway, ik ben het met je eens ^^
    wist je trouwens dat er een film van word gemaakt? die komt herfst 2011 uit in amerika <3

    -gilt. oeh, dat word dan wachten met breaking dawn T_____T


    They fell in love, didn't they?

    WBitch schreef:
    Eentje van Igoogle met je maar ff kijken.

    Ja daar ben ik eergister mee begonnen
    Hunger games

    Who will survive? (hungergames)


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Fearful schreef:
    ja, dat boek ken ik ook... ik heb het eerste deel gelezen, deel 2 word herdrukt dus dat heb ik helaas nog niet gelezen -.-'
    er zijn wel een aantal verhalen van (ik weet zo niet welke) maar die zijn heel kort en gaan vaak niet verder dan 4 hoofdstukken of zo omdat mensen het niet zoeken om verder te schrijven daaraan...
    anyway, ik ben het met je eens ^^
    wist je trouwens dat er een film van word gemaakt? die komt herfst 2011 uit in amerika <3


    In 2011 al? Ik las ergens op een site dat hij pas in 2013 zou uitkomen..
    Anyways, ik heb hem ook pas gelezen, en ik ben er helemaal verslaafd aan:9~
    Ik moet alleen nog het derde deel (Spotgaai) kopen.
    Ik zou zelf wel een story willen schrijven, maar mijn grammatica is heel slecht. Dus dat gaat niet werken :"D


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Language schreef:
    (...)

    In 2011 al? Ik las ergens op een site dat hij pas in 2013 zou uitkomen..
    Anyways, ik heb hem ook pas gelezen, en ik ben er helemaal verslaafd aan:9~
    Ik moet alleen nog het derde deel (Spotgaai) kopen.
    Ik zou zelf wel een story willen schrijven, maar mijn grammatica is heel slecht. Dus dat gaat niet werken :"D

    2013 inderdaad. Ze moeten zelfs nog casten!

    Language schreef:
    (...)

    In 2011 al? Ik las ergens op een site dat hij pas in 2013 zou uitkomen..
    Anyways, ik heb hem ook pas gelezen, en ik ben er helemaal verslaafd aan:9~
    Ik moet alleen nog het derde deel (Spotgaai) kopen.
    Ik zou zelf wel een story willen schrijven, maar mijn grammatica is heel slecht. Dus dat gaat niet werken :"D

    whahahahahaha, vertalen ze mockingjay met spotgaai? -plat-
    Ik heb ze allemaal gelezen, ik vond the hunger games zelf het best, maar mockingjay was heel zielig. :'( (maar ik was half aan het slapen toen ik het las, dus ik heb niet echt mee kunnen leven xD)
    OT: Ik weet er geen, dus ik ga die verhalen die jullie noemen ook ff kijken :9~


    Alis volat propriis