• Sequel voor The Woman in Black

    The Hollywood Reporter meldt dat de filmmaatschappijen Hammer, Alliance Films en Cross Creek Pictures werken aan een sequel op The Woman in Black, de eerste film van Daniel Radcliffe na de afsluitende Potter film Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2 (2011).

    Er is al een titel bekend: The Woman In Black: Angels of Death. De film wordt gebaseerd op een verhaal van Susan Hill, de schrijfster van het boek waar de eerste film op gebaseerd is. Het vervolg gaat 40 jaar vooruit in de tijd. Wederom is "The Woman In Black" het personage dat een stel terroriseert in het huis dat centraal staat in deel 1.

    Het is nog onbekend of regisseur James Watkins (Eden Lake, 2008) terugkeert. Ook een cast is nog onbekend. Het script wordt geschreven door John Croker, die ook het script schreef voor het eerste deel dat circa $15 miljoen kostte om te maken en $112,8 miljoen noteerde aan de wereldwijde box office.

    wat vinden jullie van dit nieuws? k' ben er zelf reuze -blij mee!! met een voorteffelijk acteren van Sir Dan Radcliffe.

    Ik weet niet of je er zo blij mee bent als hij er niet in speelt. (cat) Wat waarschijnlijk zo is hé.
    Ik wil de gewone films eerst nog zien lol.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik weet niet of je er zo blij mee bent als hij er niet in speelt. (cat) Wat waarschijnlijk zo is hé.
    Ik wil de gewone films eerst nog zien lol.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    hoezo ? hij is één van mijn favo acteurs hoezo zou ik er dan niet blij mee zijn als hij er wel in speelt.. vaag...

    Potterfan schreef:
    hoezo ? hij is één van mijn favo acteurs hoezo zou ik er dan niet blij mee zijn als hij er wel in speelt.. vaag...


    Lees beter, ik zeg NIET in speelt.


    Your make-up is terrible

    volgens mij word daar de film niet minder van als hij er niet in zou spelen, het blijft een britse productie, er is dan van arrogantie sowieso zeker geen sprake..

    Beetje jammer dat er nog een deel komt, vind ik eigenlijk.
    Ik heb het idee dat heel veel vervolgen er zijn om een vervolg te maken en weer centen te verdienen.
    Want in principe zal de film denk ik weer hetzelfde worden als deel 1...


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Assassin schreef:
    Ik weet niet of je er zo blij mee bent als hij er niet in speelt. (cat) Wat waarschijnlijk zo is hé.
    Ik wil de gewone films eerst nog zien lol.


    comfort in c h a o s

    Reepicheep schreef:
    Beetje jammer dat er nog een deel komt, vind ik eigenlijk.
    Ik heb het idee dat heel veel vervolgen er zijn om een vervolg te maken en weer centen te verdienen.
    Want in principe zal de film denk ik weer hetzelfde worden als deel 1...


    denk je?

    Ik denk het juist niet, the titel zegt het al angels of death..ik denk dat het beter word als het eerste deel.

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 12:16 ]

    Ik vind het slecht nieuws want ik hou niet van enge films en ja, die film valt bij mij in de categorie van enge films. En ik heb wel eens zo´n film als reclame gehad bij youtube dus het zal geweldig nieuws zijn voor mensen die van dit soort films houden


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Ik vind het slecht nieuws want ik hou niet van enge films en ja, die film valt bij mij in de categorie van enge films. En ik heb wel eens zo´n film als reclame gehad bij youtube dus het zal geweldig nieuws zijn voor mensen die van dit soort films houden


    Tja, begrijp dat je die film wel scary vind! ben zelf normaal gsproken ook niet zo weg van dit soort films, puur om dat het mijn genre niet is, maar het was een fascinerend verhaal. en daar kijk ik naar bij een verhaal.

    Reepicheep schreef:
    Beetje jammer dat er nog een deel komt, vind ik eigenlijk.
    Ik heb het idee dat heel veel vervolgen er zijn om een vervolg te maken en weer centen te verdienen.
    Want in principe zal de film denk ik weer hetzelfde worden als deel 1...


    Dit dus. De laatste tijd zijn er veel reboots en vervolgen van films gewoon om geld binnen te halen.. (bv. Disney films en Titanic opnieuw in 3D, de reboot van The Mummy, misschien nieuwe films maken over Harry Potter en Twilight ondanks dat daar geen boeken van zijn.) Daar word het film aanbod niet leuker van.

    Maar ontopic: Deel 1 was opzich wel leuk. Geen super film, maar ook niet slecht. Gewoon vermakelijk. Deel 2 hoefd er van mij niet per se te komen, maar denk wel dat ik hem ga kijken als hij in de bios draait. Zal inderdaad wel veel van hetzelfde zijn, maar daar kan ik dan wel weer mee leven ^^.

    Potterfan schreef:
    volgens mij word daar de film niet minder van als hij er niet in zou spelen, het blijft een britse productie, er is dan van arrogantie sowieso zeker geen sprake..


    Kan je letten op je grammatica?:Y)
    Dt's enzo.:Y)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    dat mogen ze niet doen, dan gaan ze de arrogante Hollywood kant uit. MAG. NIET. ook zou het te veel op elkaar lijken, omdat, zoals je al aangegeven hebt, hetzelfde huis, zelfde vrouw (ondanks dat ze tot rust werd gebracht)
    ...
    als het toch doorgaat en geen stom internet gerucht is, dan gaan ze
    1) een belachelijke, idiote, irrelevante manier moeten vinden om die vrouw terug te laten keren
    2) oorlogsdetails in moeten verwerken (als het zich 40 jaar later afspeelt..)
    3) een andere goede, commerciële acteur vinden
    4) echt een fantastisch script nodig hebben om de eerste te overtreffen.
    5) dezelfde prachtige cinematografie behouden als in de originele. Man. Op de momenten dat ik het niet in mijn broek deed had ik een Cinematographic Boner.
    6) origineel moeten zijn, en dat gaat al niet echt als ze gaan uitmelken...

    ZODUS: het wordt een faal.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Potterfan schreef:
    (...)

    Tja, begrijp dat je die film wel scary vind! ben zelf normaal gsproken ook niet zo weg van dit soort films, puur om dat het mijn genre niet is, maar het was een fascinerend verhaal. en daar kijk ik naar bij een verhaal.


    Ik heb ooit een deel van the excorist of hoe die film ook mag heten, daarna heb ik besloten om geen enge films meer te kijken.


    Physics is awesome

    Ik vond the Woman in Black gewoon géén goede film, dus van mij hoeft het echt niet.


    But I see that what I was reserving, belongs to you just as much as to any.