• Ik heb vorig jaar eindexamen havo gedaan, maar doe nu VWO op de zelfde school. Krijg ik net een brief: ´Bijna een jaar geleden nam jij afscheid van onze school. Hoe heb jij de nieuwe stap ervaren? Daar zijn wij benieuwt naar.´ En dan de vraag of ik een enquête wil invullen om hun huidige leerlingen te helpen bij deze keuze.
    Maar ik ben ook nog gewoon een leerling van die school en ben helemaal niks nieuws gaan doen of 'afscheid genomen.'
    Oh wat zijn ze weer lekker slim bij mij op school, hahah.

    Zijn ze bij jullie ook zo slim, of komt die eer alleen mijn school toe?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    "Hitler heeft de oorlog niet veroorzaakt!" - Een uitspraak van mijn geschiedenisleraar.
    Ik vraag me dan wel af wie die landen heeft veroverd. Waarschijnlijk waren het de kaboutertjes. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    "Hitler heeft de oorlog niet veroorzaakt!" - Een uitspraak van mijn geschiedenisleraar.
    Ik vraag me dan wel af wie die landen heeft veroverd. Waarschijnlijk waren het de kaboutertjes. (cat)


    Ik denk dat het Frankrijk en Engeland waren. Hadden die klootzakjes maar niet met het Verdrag van Versailles moeten komen, eh?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik geloof dat er niet van dat soort idioten bij ons op school werken, maar je weet maar nooit. :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.



    Oke.. Ik moest even denken aan dit filmpje XD.. Hmm.. Bij mij zijn ze ook niet altijd even slim hoor Xd

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 16:41 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Mijn gemeente was een keer dom. 'Vanaf juli 2012 is iedereen verplicht om een ID te hebben ook voor onder de 14 jaar.' Dar ging die brief dan over. Stond er meer dingen in zoals , dat ik er dus ook 1 moest hebben. IK ben bijna 15 en heb er al een jaar 1 -.-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Colorblind schreef:
    (...)

    Ik denk dat het Frankrijk en Engeland waren. Hadden die klootzakjes maar niet met het Verdrag van Versailles moeten komen, eh?

    Combinatie van dolksteeklegende, verdrag van Versailles, de economische crisis en Hitler.
    Maar om nou te zeggen dat Hitler WOII niet heeft veroorzaakt.

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 16:45 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Reached schreef:
    Ik geloof dat er niet van dat soort idioten bij ons op school werken, maar je weet maar nooit. :'D


    comfort in c h a o s