• I love you guys <3
    Okay deze moet gewoon xd

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 18:12 ]


    Some things are changing too much.

    Okaay ik ben er weer. Heb even een rondje door het park gelopen.
    Damn ik word helemaal gek hiero.


    What's so bad about being different?

    Doe maar snel ja Chels


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Voila gebeurd,
    oh ik heb vanmiddag iemand van QUizlet gemeet, zin we samen naar the hungergames gaan kijken

    eerst dacht ik van huh wtff, maar nu wil ik hem nog eens zien
    oh en nog eeens, en nog eens ! hahaha ergens wil ik gewoon een story maken met hoe ik wil dat het verder gaat jaa maar dat is zo stom xd


    i'm broken, do you hear me.

    BenSelley schreef:
    Voila gebeurd,
    oh ik heb vanmiddag iemand van QUizlet gemeet, zin we samen naar the hungergames gaan kijken

    eerst dacht ik van huh wtff, maar nu wil ik hem nog eens zien
    oh en nog eeens, en nog eens ! hahaha ergens wil ik gewoon een story maken met hoe ik wil dat het verder gaat jaa maar dat is zo stom xd

    Ik vind het niet stom hoor, al zal ik hem niet lezen omdat het The hunger games is (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    oke, mijn ma wil dat ik hier iemand uitnodig vanavond ofzo, maar ik heb helemaal geen vrienden hier in het dorp zowat.


    Remember when...

    HOI xd


    Remember when...

    En toen keek ik torn en moest ik huilen


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    HESTER <33


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    FAB <3
    i love your name


    Remember when...

    HESTER <33333333333


    i'm broken, do you hear me.

    Okay, ik ben even eten <333


    i'm broken, do you hear me.

    CHELSEAAAA <3


    Remember when...

    Faberyayo schreef:
    FAB <3
    i love your name

    Dankje <333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Okay.
    Bye.


    What's so bad about being different?

    Ik ben al weer terug, ik at alleen want ik ben home alone xd
    LIANNE VAS HAPPENIN?


    i'm broken, do you hear me.