• zo iritant en ik denk dat heel veel mensen hier precies weten wat ik bedoel.

    ouders waren weg, ik ga two and a half men kijken super leuk, ouders komen thuis moeder gaat zitten en pakt de zapper weg :(
    en dan zet ze het op lingo:|

    dusja wie heeft dit ook regelmatig XD
    (ik weet zeker de helft)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    ik niet omdat ik nooit meer tv kijk alleen vrijdag en zaterdag avond voor de rest boven met mijn vriend de comp(typing)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik, alleen dan met mijn vader. Dan vraagt hij vaak nog: 'Zit je dit te kijken?' maar hij wacht niet op het antwoord. Dan zapt hij alle leuke programma's voorbij, naar de saaie en gaat hij weer weg. En ik ben te lui om op te staan en hem over te zetten. Als ik dat wel doe, komt hij later terug en zegt hij: 'Waarom heb je hem overgezet? Ik keek dit.'


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik, alleen dan met mijn vader. Dan vraagt hij vaak nog: 'Zit je dit te kijken?' maar hij wacht niet op het antwoord. Dan zapt hij alle leuke programma's voorbij, naar de saaie en gaat hij weer weg. En ik ben te lui om op te staan en hem over te zetten. Als ik dat wel doe, komt hij later terug en zegt hij: 'Waarom heb je hem overgezet? Ik keek dit.'


    Zo is mijn pa ook D:


    Ik heb het alleen meestal met me zusjes en broertje -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lol, tennis, voetbal en journaal is hier heilig.
    Heb ik geluk dat ik bijna nooit tv kijk alleen als ik me echt heel erg verveel Xd


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    FlowerOnFire schreef:
    Lol, tennis, voetbal en journaal is hier heilig.
    Heb ik geluk dat ik bijna nooit tv kijk alleen als ik me echt heel erg verveel Xd

    Same over here, + schaatsen.


    You've cat to be kitten me right meow.

    Nop, dat probleem heb ik gelukkig niet:)


    Bad decisions make good stories.

    Meestal ben ik degene die de afstandsbediening afpakt...
    En dat vinden ze dan eigenlijk helemaal niet erg. Behalve op zondag omdat mijn vader dan per se studio sport ofzo wil kijken.

    Ik ben de baas over de televisie, omdat mijn wil wet is. (cat)
    En omdat ik een eigen televisie op mijn kamer heb staan. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Bijna niemand kijkt hier tv, om heel eerlijk te zijn. Alleen mijn moeder als de computer weer eens bezet is (Door mij (cat)).
    Maar verder heb ik altijd de afstandsbediening. Nooit echt over na gedacht eigenlijk maar als ik tv ga kijken dan pak ik automatisch de afstandsbediening omdat ik altijd zo met mijn vinger tussen de knopjes door ga als ik tv kijk -raretik- maar meestal zet ik er dan ook meteen op wat ik wil zien, en heb er nog nooit klachen over gehad dus haha x'D


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Ik kijk nooit tv en ik heb een tv op mijn kamer dus nee daar heb ik geen last van (:


    Take risks and conquer your fears.