• gosh ¬¬
    Hier al topics over Bill zogenaamde 'nieuwe haar' en op msn word er ookal aan me kop gezeikt. Bill heeft geen nieuw kapsel. Als de 'fans' hebben opgelet; 4 maart had hij het ookal alleen maar zwart.
    En plat heeft hij wel vaker. Nu gaan alle fans vermoeden dat hij een nieuw kapsel heeft, maar daar is gewoon geen fuck van waar.

    Sorry voor mijn uitbarsting, maar ik vind het gewoon blond enzo ¬¬

    Oh, ik dacht al dat er niet veel aan veranderd was, maar aan één kant is het toch schuin geknipt? Met 4 maart was het idd alleen maar zwart, maar volgens mij is er wel iets bijgeknipt... anders zou er niet zo'n ophef over zijn. Op youtube staan ook filmpjes van hem waar mensen uit alle landen op reageren met 'I love Bill's new haircut' enz.


    I clicked my heels and wished for you.

    én, ik durf bijna te wedden dat Bill zijn haar 14juni gewoon weer omhoog heeft. ^_^

    Oh, ik dacht al dat er niet veel aan veranderd was, maar aan één kant is het toch schuin geknipt? Met 4 maart was het idd alleen maar zwart, maar volgens mij is er wel iets bijgeknipt... anders zou er niet zo'n ophef over zijn. Op youtube staan ook filmpjes van hem waar mensen uit alle landen op reageren met 'I love Bill's new haircut' enz.

    Nee, het zit in laagjes, maar dat had hij daarvoor ookal, alleen dat valt niet op, wand hij had het bijns altijd omhoog

    Oh, ik dacht al dat er niet veel aan veranderd was, maar aan één kant is het toch schuin geknipt? Met 4 maart was het idd alleen maar zwart, maar volgens mij is er wel iets bijgeknipt... anders zou er niet zo'n ophef over zijn. Op youtube staan ook filmpjes van hem waar mensen uit alle landen op reageren met 'I love Bill's new haircut' enz.

    Nee, het zit in laagjes, maar dat had hij daarvoor ookal, alleen dat valt niet op, wand hij had het bijns altijd omhoog

    Oh ok. xD Ik voel me heel dom nu :P


    I clicked my heels and wished for you.

    Oh, ik dacht al dat er niet veel aan veranderd was, maar aan één kant is het toch schuin geknipt? Met 4 maart was het idd alleen maar zwart, maar volgens mij is er wel iets bijgeknipt... anders zou er niet zo'n ophef over zijn. Op youtube staan ook filmpjes van hem waar mensen uit alle landen op reageren met 'I love Bill's new haircut' enz.

    Nee, het zit in laagjes, maar dat had hij daarvoor ookal, alleen dat valt niet op, wand hij had het bijns altijd omhoog

    Oh ok. xD Ik voel me heel dom nu :P

    Neeh hoor, ik begrijp best dat je dat dacht. Maar erzat eerst ook een poster in de bravo, en daar had hij zijn haar ook plat(met een petje op dan XD) maar toen zag je het ookal een beetje.

    Oh, ik dacht al dat er niet veel aan veranderd was, maar aan één kant is het toch schuin geknipt? Met 4 maart was het idd alleen maar zwart, maar volgens mij is er wel iets bijgeknipt... anders zou er niet zo'n ophef over zijn. Op youtube staan ook filmpjes van hem waar mensen uit alle landen op reageren met 'I love Bill's new haircut' enz.

    Nee, het zit in laagjes, maar dat had hij daarvoor ookal, alleen dat valt niet op, wand hij had het bijns altijd omhoog

    Oh ok. xD Ik voel me heel dom nu :P

    Neeh hoor, ik begrijp best dat je dat dacht. Maar erzat eerst ook een poster in de bravo, en daar had hij zijn haar ook plat(met een petje op dan XD) maar toen zag je het ookal een beetje.

    haha, ok :P Ben blij dat het me vergeven wordt :P (toch? :3)


    I clicked my heels and wished for you.

    En toch blijf ik erbij dat hij de plukjes er gewoon in had moeten laten xD Bovendien, maakt het opzich geen ene reet uit hoe hij zijn haar heeft zitten xD Hij blijft even sexy^^

    ik hoop het, want ik vind die witte plukken zo sexaayy <3

    En toch blijf ik erbij dat hij de plukjes er gewoon in had moeten laten xD Bovendien, maakt het opzich geen ene reet uit hoe hij zijn haar heeft zitten xD Hij blijft even sexy^^

    Toch is het zijn keuze. Die witte plukjes waren misschien wel super sexy, maar als hij dat zat is moet hij het zelf weten.

    ja, inderdaad, ik vind het echt belachelijk al die herrie daar rond!!! ik heb er ook al een topic van gemaakt!!!


    Let me be me...

    De blonde plukken erbij vond ik wel koeler hoor.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    JONGE!! hij heeft tog ineene andere kleding aan en zo :O -_- oke dat haar is niet nieuw nee maar zijn look wel...met zijn sjaaltje,blingbling.britels,en glimende schoentjes xD


    don't Worry...Be gay.

    JONGE!! hij heeft tog ineene andere kleding aan en zo :O -_- oke dat haar is niet nieuw nee maar zijn look wel...met zijn sjaaltje,blingbling.britels,en glimende schoentjes xD

    Dat is zijn kleding ja, ik heb het over het haar.
    Oja, ik ben nu btw ElmoAttack, maar dan op mijn eigen account ^^

    ik vind Bill zo leuker eigenlijk..
    en hij heeft z'n tongpiercing gewoon nog
    een stom van die klere TH haters ze hadden bij een foto z'n tongpiercing weggewerkt!! dat doe je niet..
    maar ja..
    ik weet het pas sinds vandaag dat hij andere look heeft want ik ben niet bij 4 maart geweest.. mog niet dus.. en 14 mag ik ook neit maar als er een volgende kom mag ik wel zo zin in ^^


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    Ik vondt zijn haar ook al neit echt evranderd ofso maar de kleur zwart lijtk net wat faker als eerst.


    I'll take you to another world