• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Crystallized.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Dymphna.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • LikeAWeasley.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • LikeAWeasley.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]
    [RPG] Just Dance. [5]

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 21:35 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Siënna

    'Nee, nee, dat is het niet... Ach, who cares. Ik had net een ehm, soort date met Ben.' Mijn mondhoeken trekken direct weer omhoog. 'En dat was kinda awesome.'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    ( waar kan Summer heen?)

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 21:23 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Artemis Eliza
    Mijn mondhoeken trekken omhoog. 'Dus jij en Bennie?' Vraag ik. 'Ik weet niet of je er al ervaring mee hebt maar hij is nogal vreemd, in de zin van energie krijgen van een marathon lopen en om drie uur 's nachts zonder shirt naar buiten gaat als het vriest maar ik ben superblij voor jullie twee.'

    Jason
    'Wat jij wilt,' mompel ik. 'Maar waarschijnlijk heeft het er heel cool uitgezien, wie laat dan ook een glas water op zich gooien?'
    Ik schud mijn hoofd en probeer met behulp van de spiegel die er hangt mijn krullen een beetje in model te krijgen.


    Remember to be ridiculous.

    James

    "Geloof me daar komt ze ook niet mee weg" lachte ik. "Alleen nog even
    iets verzinnen" mompelde ik erachter aan, want ik had dus echt geen
    ideeën.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jason
    'Ik denk dat je het niet voor elkaar krijgt om haar te negeren,' zeg ik. 'Dat zou een ontzettende straf voor haar zin want ze is helemaal gek op je.'
    Ik hoop dat Rafael nog geen meisje heeft ontmoet waar hij verliefd op is geworden want dan word ik straks heel erg eenzaam.


    Remember to be ridiculous.

    James

    "Geloof me ik kan heel veel voor elkaar krijgen" zei ik lachend.
    "Maar ik denk dat ik wel iets anders verzint" zei ik want ik weet dat
    het anders nooit goed afloopt.

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 21:42 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Benjamin

    Ik beet op mijn lip en kreeg een grote glimlach op mijn gezicht. Mijn natte broek liet een nat spoor achter voordat ik in de slaapzaal loop. "Morgen !" riep ik vrolijk.

    Liam

    "Hij komt deze kant op" fluisterde ik zachtjes, "Oke, ik heb een absurd idee, maar het is misschien een manier om hem weg te krijgen" zei ik met licht rode wangen.

    Jason
    'Ja inderdaad,' zeg ik. 'Jullie kunnen niet eens zonder elkaar slapen dus mij maak je niets wijs.'
    Ik kijk op mijn horloge en zie dat het ongeveer half acht is. 'Ik weet niet wat jij gaat doen maar ik wil weten of het ontbijt hier te verteren is, ga je mee?'


    Remember to be ridiculous.

    Siënna

    'Zolang het zonder shirt is, vind ik het ook goed als het sneeuwt.' Grijns ik. 'But excuse me, ik ga even andere kleding aantrekken omdat hij me net in het water heeft gegooid.' Grinnikend neem ik een nieuwe set kleding uit mijn tas.

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 21:44 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Ashleigh
    Ik wil niet naar de jongen kijken dus ik hou mijn aandacht gericht op Liam. 'En dat is?' vraag ik nieuwsgierig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James

    "Dan geloof je me niet" zei ik schouderophalend. "Ja ik ga wel mee maar ik heb zo mijn twijfels of het te verteren is" zei ik. Maar toch was ontbijt toch makkelijker dan het avondeten dus ik ben benieuwd


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam

    "Een vriendin vroeg ooit aan mij toen ze lastig werd gevallen door een gast om haar nep-vriendje te spelen, net zolang hij gewoon weg ging, dat was ongeveer een kwartier" legde ik kort uit, "Als wij nu net zolang alsof doen dat we een verliefd tienerkoppeltje zijn, gaat hij misschien weg" zei ik tussen mijn tanden door aangezien ik moest glimlachen om niets te laten merken.

    Benjamin

    Ik dacht dat er niemand in de slaapzaal was dus liep ik gewoon door naar mijn bed. Ik deed mijn natte broek uit en nam een nieuwe short met een wit V-hals shirt. Ook een verse boxer legde ik klaar aangezien alles nat was. Ik deed alsof vluchtig aan, legde mijn natte kleren op de verwarming en liep met mijn zonnebril aan mijn shirt hangend naar buiten.

    Ashleigh
    Ik denk even na en knik dan. 'Dat klinkt als een goed idee,' zeg ik glimlachend waarna ik iets dichter naar hem toe schuif. 'Maar alleen als jij het niet erg vindt,' zeg ik nog voor de zekerheid.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Artemis Eliza
    'Dat lijkt een trekje uit onze crew te zijn,' mompel ik. 'Ik zie je nog wel Siënna.'
    Ik dans zo ongeveer door de gang richting de eetzaal, ik heb zin in ontbijt en daar kan vrij weinig verprutst aan worden.

    Jason
    Ik haal mijn schouders op. 'Hé Ben, gaan zwemmn?'
    Overbodige vraag want hij is doorweekt en volgens mijn laatste informatie heeft het niet geregend, niet dat mijn laatste informatie recent is. 'Als ze er brood en pindakaas hebben is het goed,' grinnik ik.


    Remember to be ridiculous.