• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Crystallized.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Dymphna.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • LikeAWeasley.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • LikeAWeasley.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]
    [RPG] Just Dance. [5]

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 21:35 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Liam

    Ik haalde grijnsend mijn schouders op. "Jij houdt het toch ook uit met me ?" vroeg ik toen verbaasd, "Of doe je maar alsof ?" vroeg ik toen verder, "Doe je alsof je het wel uit kan houden maar eigenlijk erger je je dood aan me ?".

    Ashleigh
    'Ik kan het heus wel met je uithouden hoor,' zeg ik glimlachend. 'Je bent gewoon alleen echt superdruk, dat ben ik niet heel erg gewend,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam

    "Geloof me, soms wenste ik dat ik eens 1 dag lui kon zijn, gewoon om te weten hoe de hele dag moe zijn en niets willen doen voelt" zuchtte ik terwijl ik wat onderuit gezakt ging zitten, "Maar natuurlijk is dat kleine pleziertje niet voor me weggelegd, of ik nu wel of geen suiker eet".

    Siënna

    Ik knik begrijpend. 'Als je maar weet dat ik niet te genieten ben als ik eenmaal een wedstrijd wil winnen. Verliezen met dansen is gewoon geen optie. Dan zou ik familie eer schenden. Zo zit dansen nou eenmaal voor mij in elkaar.' Leg ik uit. 'Maar ik ga gewoon proberen zoveel mogelijk een voorbeeld aan jou te nemen. Lol maken en kijken wat de toekomst ons brengt.' Ik druk een kus op zijn wang.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Sven.

    "Ja, ik denk het wel" was het laatste wat ik gisteravond van Mary had gehoord, want daarna zijn we allebei in slaap gevallen. Ik gaap even en strek me uit, waarna ik naast me kijk en Mary zie liggen. Ik glimlach even en besluit om haar maar te laten liggen, maar om er zelf wel uit te gaan. Om s'ochtends stil te liggen in bed daar pas ik liever voor. Ik ga rechtop zitten en laat een gaap dan even uit mijn mond ontsnappen, waarna ik probeer zonder dat Mary wakker word naar beneden te klimmen. Ik rits mijn koffer open en haal er een hoodie uit die ik over mijn hoofd trek, waarna ik mijn six-pack verstop onder mijn hoodie.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Marylinn

    Ik hoorde vage geluiden, en ik kon niet thuisbrengen wát precies. Ik mompelde iets, draaide me om en probeerde verder te slapen. Ik hoorde mijn maag knorren, en ik slaakte een geïrriteerde zucht. Áltijd werd ik wakker van honger. Nogsteeds had ik mijn ogen gesloten, en probeerde de honger te vergeten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [iemand die met Jason of Eliza wil praten?]


    Remember to be ridiculous.

    James

    Honger had ik dus echt niet dus ik liep naar de slaapzalen waar ik mijn gitaar , een schrift en een pen zocht. Toen ik die had gevonden liep ik naar buiten en ging ergens zitten. Ik speelde de noten van het lied dat het eerste in me opkwam


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [kan ik ergens inspringen?]


    Remember to be ridiculous.

    Siënna

    De zon schijnt van uit het raam in mijn ogen. Het is nogal fel. 'Ik ga even mijn zonnebril halen. Zo terug.' Ik loop terug naar de slaapzaal en zoek in mijn tas naar mijn zonnebril. In plaats daarvan vind ik een soort van roze boekje. Verbaasd sla ik het open en herinner het me dan weer. Tuurlijk, dit was mijn dagboek. De krullerige letters vormen woorden die afwisselen van Engels en Italiaans raken me diep.

    12-03-2004.
    Lief Dagboek,
    Vandaag ben ik weer nagefloten door jongens na het dansen. Ze hebben weer aan me gezeten. Mijn moeder heeft het niet eens gezien. Ze was weer aan het huilen en drinken, zoals altijd. Vannacht was mama weg maar toen ze terug kwam was ze helemaal onder de blauwe plekken. Ze is vast weer bij een van die vreemde mannen. Ze bleef maar huilen en riep zoals gewoonlijk dat ik de schuld ben dat zij en papa uit elkaar zijn. Ik begin haar denk ik te geloven. Was ik maar altijd in Cheshire bij papa. Daar word ik tenminste niet aangerand en vertellen ze me niet dat


    De inkt van laatste letters is een grote vlek. Waarschijnlijk was dat omdat ik huilde. Een brok in mijn keel kropt op. Zelfs als ik het nu lees stromen de tranen weer over mijn wangen. Mijn jeugd was nog erger dan ik me herinnerde.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Benjamin

    "Is goed" zei ik waarna ik van mijn broodje begon te eten. Ik keek naar buiten en zuchtte zachtjes. Wat zou mijn zusje aan het doen zijn ? Ach, niets verkeerds waarschijnlijk. Ik nam nog een broodje en nog wat kaas en begon dat ook op te eten.

    Siënna

    Snel zet ik mijn zonnebril op zodat niemand mijn rode ogen kan zien. Ik schuif het dagboekje in mijn broekzak. Ik ga terug nar de eetzaal en plof neer naast Ben. 'Terug.' Mijnstem klinkt heel schor. Genant.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Benjamin

    Ik verslikte me in mijn drinken als Siënna haar :"Terug" zei. "Heb je gehuild ?" vroeg ik bezorgd. Ik liet mijn broodje liggen en draaide me naar haar om. "Nou ?".

    Siënna

    'Nee, is niks, ik vond gewoon iets van vroeger en...' Mijn stem klinkt ruw en dicht geknepen. Ik pak het boekje uit mijn zak en geef het aan hem. 'Lees maar gewoon een bladzijde. Maakt niet uit welke. Je begrijpt het straks wel.'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Benjamin

    Ik nam het boekje en sloeg een pagina open. Mijn ogen volgden de regels. Ik zou het erg vinden voor iemand, maar om te weten dat dit bij Siënna was gebeurd, liet mijn hart een stukje breken. Ik sloeg het boekje toe en legde het op de tafel. "Het spijt me" zei ik zachtjes waarna ik mijn armen om haar heen legde en haar tegen me aan trok.